| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Er fragt nicht...
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 32
02.06.11 14:54
sabs 

Re: Er fragt nicht...

Liebe Proeschu

Danke für Deinen Beitrag. Ich halte es wie Du.... Alles hat einen positiven Aspekt.

Ich wünsche Dir am Samstag eine wunderschöne Hochzeit (werde auch Gast an einer sein:-)

Geniesst es.

16.06.11 22:33
Pippa 
Re: Er fragt nicht...

Du, Starbucks, verrätst du mir die Scheune, wo's nur 5000 gekostet hat?

18.11.11 11:28
saerli 

Er fragt nicht...

Hallo Ihr lieben...

Ich muss nur mal ein bisschen "Frust" ablassen :)
Mein Freund und ich haben beschlossen, im nächsten Jahr zu Heiraten, sogar unsere Eltern wissen es schon. Also ein Grund zur Freude!
Er möchte mir aber trotzdem noch einen Heiratsantrag machen, was ich auch sehr schön fände. Davon spricht er schon seit Monaten... Aber er hat es immer noch nicht geschafft! Das verstehe ich nicht. Er will mich heiraten, im nächsten Jahr und er träumt von einer Familie mit mri. Und er weiss, dass wir mit der Organisation eher schon zu spät sind, wenn wir im nächsten Sommer heiraten wollen... Also WORAN liegt das Problem mich endlich zu fragen? ;) Versteht ihr das??? Von mir aus kann er es auch im Pijama tun, das wäre doch herzig :) Ich brauche keinen Antrag vor Publikum an einem besonderen Ort. Ääääh!!!! Das macht mich richtig kribbelig!!!

Grüessli........ ond en Guete :)

Zitieren

18.11.11 11:32
Proeschu 

Re: Er fragt nicht...

@Saerli

Hmmm... wieso duesch denn nonig afo plane? Wenn er das doch scho metenand besproche händ? Scho mol chli of Chleidersuechi go, Locations ussueche... Menus aluege, Motto öberlegge... das chasch jo alles scho mache...
Dänk dra... dManne send (meistens) ned so ungedulig wie mer.... ond Wiehnachte ond Silvester esch jo au no... ev. wett er de Atrag denn mache? Geb ehm doch nochli Ziit!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

18.11.11 11:41
Proeschu 

Re: Er fragt nicht...

@Keks

Wir haben auch ohne Antrag geheiratet... haben das eines Tages beschlossen und "ab dann" waren wir verlobt und dann gings an die Organisation... wenn du gerne einen Antrag möchtest, würde ich - wie schon vorhin geschrieben - ein wenig warten, weil ja noch Weihnachten und Silvester vor der Türe stehen, ev. kommt ja da die Fragen aller Fragen???

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

18.11.11 11:45
nimbini 

Re: Er fragt nicht...

wir hatten das so wie proeschu, wir haben ohne antrag geheiratet! wir haben an einem schönen, verschneiten sonntag bei einem spaziergang zusammen beschlossen, dass wir heiraten wollen..... und so konnte ich anfangen zu organisieren! mein mann wurde natürlich immer aufgezogen, weil er mir keinen antrag gemacht hat,a ber ich hab ihm gesagt, dass ich jetzt auch keinen mehr will! ich kann irgendwie nicht verstehen, was an einem antrag noch so toll ist, wenn man doch schon das datum etc hat?! ist für mich dann irgendwie so ausgelutscht.... dann lieber mal eine schöne liebeserklärung, wenn mans nicht erwartet.....

18.11.11 12:05
saerli 

Re: Er fragt nicht...

Du hesch ja scho Recht Proeschu :)

Ich bin extrem ungeduldig.. Will ich han jahrelang i dere Branche gschaffet (Hochzitschleider gmacht und verkauft) ond emmer met mine Chundinne met gfieberet. Und jetz wos absehbar esch, chanis chum erwarte. Er freut sich au mega, trotzdem verstohni ned warum dass er so "lang" brucht. Aber jo, ich gib ihm Zit......... und warte... und warte... hihi.
Mit em Plane hani scho bitz agfange. Leider sind die wenige Locations wo mer gfalle würde scho komplet usbuecht :( ussert mer hürote ame Fritig kirchlich. Es esch eifach ned so schön, ohni ihn zplane. Will er muess eifach no de Atrag mache, für ihn esch es halt erst denn so richtig ofiziell...... wie au immer. Mer gönd höt a es super Konzert vo minere Lieblingssängerin Sade... Villicht chunnt ihm ja in Sinn, dass da en super Glägeheit esch :)

Liebs Keks, ich verstoh dich so guet! Wichtig esch, dass mer eus zäme freued uf sHochzit. Aber ja, so ohni Atrag, fühlts sich halt noni GANZ a. Es chunnt scho guet :)

18.11.11 12:08
saerli 

Re: Er fragt nicht...

nimbini:
mein mann wurde natürlich immer aufgezogen, weil er mir keinen antrag gemacht hat,a ber ich hab ihm gesagt, dass ich jetzt auch keinen mehr will!

So reagier ich au, wenns no lang goht ;) aber ich warte no bitzli......

18.11.11 12:10
livipivi

nicht registriert

Re: Er fragt nicht...

Hey Saerli,

ha s Gfühl mich vor 2 Jahr ghöre

Min (innertzwüsche Maa) het au immer gseit, er welli im 2010 hürate und er het immer verzellt wie er d Iladige würdi mache und wo mer s Fest chönti mache- eifach so verlobe het er sich aber ned welle- er het unbedingt en Atrag welle mache- ich ha au ned dörfe
Im Herbst 2009 hani denn mal gseit, also wenn er wenigstens im Herbst 2010 na welli hürate mües er jetzt denn frage, well es Jahr welli scho Ziit ha zum plane und ich ha ned im Winter welle hürate.

ER het also bis am 30.12.2009 brucht zum de Atrag z mache, eifach well er lang ned gwüsst het wie und doch speziell het welle- kei Ahnig- schlussendlich isch es aber mega schön gsi und mir hend denn erst das Jahr im Mai ghüratet- het aber denn für mich absolut gstumme- defür isch es vo Herze gsi und er het würklich welle.

Lass dich ned zu fest stresse- d Herre vo de Schöpfig bruched mengsich eifach länger

glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.11.11 13:00
pingu83 

Re: Er fragt nicht...

Ich habe mich bis vor kurzem genau so gefühlt wie du liebe saerli.

Wir haben auch mal gesagt, dass wir heiraten möchten, jedoch meinte er immer wieder ohne Antrag ist es noch nicht offiziell. Also habe ich gewartet und gewartet und gewartet

Bis zum 11.11.11, da habe ich am Strand bei Vollmond einen wunderschönen einfachen Antrag erhalten und jetzt ist es offiziell!!!

Er hat mir dann gesagt er wusste es schon lange, dass er mich an diesem Datum fragt. Ich denke deiner weiss es sicher auch schon, sie wollen uns einfach auf die Folter spannen, da wir Frauen halt ungeduldig sind (also ich zumindest) he he

 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 32
Problem   eigentlich   einfach   natürlich   vielleicht   bearbeitet   Beziehung   richtig   Zusammen   darüber   wünsche   wichtig   gemacht   verlobt   partner   Hochzeit   wirklich   sondern   unbedingt   heiraten
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!