Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Heiratsantrag & Verlobung    ›   Heiraten mit 21
Heiraten mit 21
 1 2 3 4 5 .. 12
Taneli  am 21.02.2009

Re: Heiraten mit 21

Sali Zäma

Mer send au erscht 23i a öisem Hochziit. Hürote het absolut nüt met em Alter ztue. Wenn öper scho met 21i oder erscht met 60i wet hüro esch jo jedem sälber öberlo.

Mer muss sech eifach secher si, dass mer werklech wet hüro und dass mer sech met em Partner secher esch. Obwohl das binere Scheidigsrate vo 50% au net werklech de fall schint si.

Liebi Grüessli


Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009



mischga  am 21.02.2009

Re: Heiraten mit 21


Oh. es paar glichgsehnti päärli!

Ich bin mit 16 Jahren mit meinem Freund 20 zusammen gekommen, mittlerweilen bin ich 23, mein Freund 27 und wir wohnen seit gut einem Jahr zusammen und wollen im November Heiraten. Meine Mutter findet das auch nicht so prikelnd, da sie das Gefühl hat, das es mit dem ersten längeren Freund nicht funktionieren kann, aber ich glaub das ist einstellungssache. Es stimmt schon, es gibt viele negative stimmen, die gegen eine Hochzeit vor 26ig sprechen, aber ich finde, für uns stimmt es so wie es ist, wir wollen unsere Beziehung wieder ein Stüfchen höher bringen :-).

Wer weiss, vielleicht ist die übernächste Stufe Kinder? Freu





Heiratet am 28. November 2009



purple  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21

juppi, da sind ja wirklich äs paar glichgsinnti!
us welerä region chämet iär?
liäbi griässli



mamacita  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21

halli hallooo

i bin a 86 johrgang, das heisst i werda das johr au 23 und hürota im Summer.. Miar spielts überhaupt kei rolla wia alt i bin, garantia het au mit 30ig nid.. Ma muass bereit sie für dbeziehig und für sich selbst shaffa, und wenn ma das denki mol checkt hesh, het z Alter gar kei bedütig meh (ussert vielicht mit 15 i ) =)

I bin us de Region Graubünde ( Chur) und hürota am 08,08,09. Min Partner ish 26 das johr.. und miar möchten au ashlüssend mit de Kinderplanig afohhh :)

wia ishes bi eu mit Kinderwünsch?

liabs grüassli



purple  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21

also ich wünsch miär, es jungs mami z wärde... mit 22 defti sich de langsam scho es büchli abzeichne.



Cindy  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21


oke, ich hürate zwar jung, abr chind wämmr dänn trotzdem nid grad.. abr ebä das isch ja au wiedr ä iistelligssach und mer muäss sich äfach parat fühle fü chinde, aso ich glaub ich chämti nanig so klar dämit. ich wett eich erscht öpe chind mit 26-27i, wänn sichs scho vorher ergit, dänn scho voher, suscht nid! hihi

abr zerscht gnüüssi emal dänn ziit mit mim maa allei und tuänd echli reise und äfach d'ziit gnüüsse womr allei händ =)

mi chömed us züri und du purple? wie alt bisch dänn du etz, wänn du mit 22i chind wettsch?

lg



Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



purple  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21

Hey cindy,

Ich wirde 21gi das jahr. und mier wohnet au im kt. züri. =)
Hüratet iär zivil und kirchlich?

lg



Cindy  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21


hello purple

wänn wirsch dänn 21i?
ja mir tüänd zivil und kirchlich hürate, ihr au?

lg


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Taneli  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21

@ mamacita

Han höt grad en Schwangerschaftstest gmacht und er esch positiv gsi. (I jedere hinsicht!) Ben föllig us em hüsli. Mer hend dänkt mer fönd mol a probiere weils jo i de regel net grad bim erscht mal klappet aber ebe, kä regel ohni usnahm. Jetzt mol luege wie die nächschte wuche verlaufed.

Liebe Grüessli


Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009



surri  am 22.02.2009

Re: Heiraten mit 21


Jupie das freut mi für di Taneli! Gratuliere! Cu surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



 1 2 3 4 5 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.