| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Heiraten mit 21
 1 2 3 4 5 .. 12
23.02.09 07:47
Muus2 
Re: Heiraten mit 21

Wauu schöön Taneli! Gratuliere und alles Gueti!!

23.02.09 10:16
Inessa

nicht registriert

Re: Heiraten mit 21

glückwunsch taneli.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

23.02.09 10:46
izzy 
RE: Heiraten mit 21

Na das sind ja schöne Nachrichten!!! Gratuliere ganz herzlich Taneli, ich glaube, das wünscht sich jede von uns!!! Geniess es.....


wir heiraten am 20. Juni 2009

23.02.09 14:42
mischga 

Re: Heiraten mit 21

Gratuliere Taneli,

ich ben usem thurgau




Heiratet am 28. November 2009

08.04.09 18:31
mamacita 
Re: Heiraten mit 21

@ taneli


heeey da freut mi mega für di.. i hoffa dasses denn au grad klappet.. i tuan in 2 monet dpilla absetza und denn tüamer sicher mit kondom verhüata.. damit i no in mis wunderschöna kleid passa.. sus hämmer denn zgshenk :)

aber miar hen au vor ab november probiara.. wäri super wenns grad klappa wür, denn eigentlich wünschi miar jo sho sit i 17i bin as kind.. nur hani das nia zuahloh wega usbildig, mah, erfahrig etc. etc. etc..

aber langsam kunnt denn ziiit, wo ma sich das wo ma het wella ermöglicht het..



bish du sho ghürota taneli? oder tüander erst no?

liabs grüassli

09.04.09 09:41
Taneli 

Re: Heiraten mit 21

Hallo Mamacita

Öises Kirchliche Hochzit esch genau imene Monet am 09.05.09. Hoffe au dass i no is Kläid ine passe. Guet bis jetzt han i ersch 1 Kilo zuegno und ben jetzt doch au scho Afangs 12. Woche. Das werd scho guet go.

Grüessli
Tanja


Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009

09.04.09 09:44
Schoseli 

Re: Heiraten mit 21

Hallo Taneli

Etz hani doch grad mol welle noche froge wies lauft met dinere Schwangerschaft,
demfall esch alles beschtens!
Jo hoffemers du magsch denn no is Kleid, es goht denn plötzlich schnell.

ech wet doch au gern scho so wit si, aber ech muess mech no bes so im Okt gedulde,
denn gömer id flitterwoche! hoffe min Partner esch denn bereit

LG und no alles gueti

09.04.09 09:54
Taneli 

Re: Heiraten mit 21

Hallo Schoseli

jo es goht Beschtens! D'Morgeübelkeit han i set 2 Täg au scho hender mehr.
Am 17.04. hend mer de nechscht Ultraschall. Fröi mi riisig und chas chum abwarte.

Wünsche euch allne wunderschöni Oschtere.

Grüessli
Tanja

Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009

26.11.09 08:46
Saraa

nicht registriert

Re: Heiraten mit 21

Hallo Zämme

Ich bin au erst 22gi und min Verlobt 25gi und mir hüratet am 09.06.2011, ah eusere hochzit bini den 24gi und min Verlobt isch den 27gi.
Ich find nöd dasmer mit 21gi zjung isch, wemer sich sicher isch und dafür bereit isch, warum nöd.
Ich denke das muss jede selber wüsse und find au dases fürs hürate keis richtigs alter git.

Grüssli Saraa

26.11.09 13:43
Aquamarina

nicht registriert

Re: Heiraten mit 21

es gibt tatsächlich Menschen, die mit 21 bereits wissen, wie ihr ganzes Leben aussieht. Bei mir war es definitiv nicht so. Auch ich war fest verliebt mit 23 und dachte den einen und nie mehr..
mit 26 kams dann ganz anders als ich 3 Jahre ins Ausland zob und mein LEben sich total änderte und mit 32 änderte es sich nochmals und jetzt lebe ich mit meinem Verlobten zusammen und alles ist ein super. Was für mich stimmt, muss jedoch nicht für andere gelten. Ich war schon immer ein freigeist und wollte soviel vom Leben sehen wie nur möglich und in einer Ehe ist das teils schwieriger sich frei auszuleben. Da braucht es viel Akzeptanz.

Eben- jeder siehts anders und das finde ich auch gut so. Wäre ja langweilig wenn alle dieselbe Einstellung wie ich hätten

 1 2 3 4 5 .. 12
Ansichten   Partner   Heiraten   Vergleichsmöglichkeiten   Alkohol   Hochzeit   wohlstandsverwöhntheit   Meinung   Beiträge   seidenschleifenverliebte   Schwangerschaftstest   rosarot-glänzende-hochromantische   einfach   Fachhochschul-Studium   was-war-da-wohl-noch   wohlstandversinkedne   schreibe   Überromantisierung   denktgernandiealtenschönenharmonischenzeiten   zusammen