| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Heiraten mit 21
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 12
03.02.10 12:50
sheilyn 

Re: Heiraten mit 21

uh ja, das fände ich auch schade. aber jedem das seine, will auch nichts süsses (früchte etc) an meinem apero! obwohl das einige schade finden.

ich war letzten mai an einer hochzeit da hat es nur orangensaft und weissweis gegeben! KEIN WASSER! das fand ich dann scheisse.
vorallem weil wir wussten, dass der brautvater kein alkohol trinkt (ex-alkoholiker) und nicht wirklich gerne fruchtsaft hat!

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 03.02.2010

03.02.10 12:53
seeletaenzli 

Re: Heiraten mit 21

also, ech fend jede muen voll ond ganz sälber wösse, was för ehn stemmt ond was ned...

min schatz ond ech send zom biispel öberhaupt noni lang zäme... jetzt zemli genau 1.5 johr... ech werd 25gi, er esch 32gi...

ond gäld hend mer scho grad gar ned, well ech finanziell e schwerigi ziit hender mer han met emene problematische arbetgäber...

aber mer wänd so oder so nor schlecht ond im chline rahme hüürote (mer stöhnd bed ned gärn im mettelponkt).

d'ehereng zahlt üs min vater
s'chleid mini muetter
de schmuck mini grossmuetter
de brutstruus vo mim gotti
de frönd vo minere schwöster esch choch ond helft bim ässe...
ond d'flitterwoche chömed mer vo allne gäscht metanand finanziert öber...

s'einzige wo mer sälber zahle müend, esch die zivil trauuig ond s'ässe...
ond ech no mini frisur ond s'makeup...
de räscht hed sech etz alles so ergäh...

ond ech fend das wonderschön ond freu mi riisig druf.
au wän i s'gäld hät, wörs mi reue 20'000 i ne hochziit z'investiere. ben do eifach ned de typ dezue.

also ech fends toll wenn du dech bereit fühlsch met 21gi scho z'hüürote ond das au för din partner stemmt. ech verstoh sowieso ned eso ganz, wieso sech so vell emmer weder gedanke möched, was ächt die andere dänke chönntid.


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

03.02.10 12:53
Ellie 
Re: Heiraten mit 21

man kanns nie allen recht machen. deshalb macht man es am besten erst mal sich selbst recht. ist ja euer tag!
wir werden wahrscheinlich auch keinen alkohol beim apéro ausschenken (beim abendessen gibts dafür guten wein). wenn ein gast das blöd findet - soll er. wenn er sich deswegen nicht wirklich freut - schade, dass wir ihn eingeladen haben.

wer euch mag, freut sich für euch - völlig unabhängig von der getränkeauswahl am apero!!!

03.02.10 14:01
peja 

Re: Heiraten mit 21

ellie, du bringst es wieder genau auf den punkt! die gäste kommen, so hoffe ich, wegen dem brautpaar und nicht wegen dem gratis trinken und essen!! für mich gehört auh ein glas wein oder ein cupli dazu, aber das heisst nicht, dass das für alle so ist.. jeder kann das machen wie er will, hauptsache es stimmt fürs brautpaar..

03.02.10 14:12
silver83 

Re: Heiraten mit 21

mich persönlich würs nid störä, wenns kein alk. ect amnä apero gebt wo ich gast bin. aber ich bin gärn gastgäberin und den mach ich au immer vieles für gäst wo ich etz nid so gärn han (am geburtstag no ä gorgonzolasauce obwohl ich das nid ässä).
zb gits bi üs am apero au bier, min ma und ich trinken kei bier. aber einigi üserer gäst hen doch no gern bier... drum isch für üs klar gsi, dass mier au das im agoebot hen. mier machen das hz sicher in erster linä für üs, aber ich wills au minä gest rächt machä. das chan und will ich vielicht nid immer, aber gad bi so öpis chlinem wie getränk find ich muess ich nid sturr si.

derfür gits bi üs kein car, was au nid jedem passt, han i scho mitübercho

aber wie scho gseid, jedem das seine...

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

03.02.10 18:06
Ellie 
Re: Heiraten mit 21

@silver: also jetzt bring hier mal nichts durcheinander; ich bin auch gern gastgeberin und habe schon so manches für meine gäste gekocht, was aufwändig und teuer war. aber den apéro für die hochzeit soll bei uns bewusst schlicht gehalten werden - anders könnten wir es uns kaum leisten - mein mann studiert noch. es gibt wunderbaren wein beim abendessen. wir haben uns ein schönes hotel an einer tollen location direkt am see für den apéro ausgesucht. es gibt eine leckere auswahl an häppchen, dazu wasser, saft und bowle. der alkohl ist 1. abartig teuer im hotel, 2. flaschengeld ist ebenfalls teuer 3. ich selbst und auch einige der gäste trinken kaum alkohl, 4. wir laden die leute nicht ein, damit sie (alkohol) trinken, sondern damit sie an unserer hz teilhaben können. 5. wie schon gesagt: man kann es nie allen recht machen. gut, wenn man es sich selbst rechtmachen kann. viele paare schaffen nicht einmal das. wozu sollte ich an meiner hz alkohol ausschenken? ist doch kein bierfest! was hat das mit meinen gastgeberqualitäten zu tun?

03.02.10 19:15
silver83 

Re: Heiraten mit 21

@ellie
dass du dich immer gad agriffä fühlsch!
ich han dich nid wöllä agrifä, ehrlich gseid, reagier ich uf keini vu dinä biträg meh. hät nehmli kein sinn bi üs 2.

ich han au nid gseid, dass ihr schlechti gastgäber sind, sonder nur, dass es etz keinem en zackä uns der chronä bricht, wenn mä au mol öpis nur für gäst macht/organisiert. wens nid im budget ligt ischs für mich ä anderi sach, als wens nur drum got, dass mäs sälber jo nid konsumiert. wens bi üs im butget liggä wür, den gebt lecker cüpli. gits aber nid...

lies doch bitte nüt meh wo ich schribä, wenns immer in falschä hals kriegsch.

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

04.02.10 09:38
Ellie 
Re: Heiraten mit 21

@silver: sorry, ich wusste gar nicht, dass du und ich auf kriegsfuss stehen hab ich wohl irgendwie verpasst. ich hab mich überhaupt nicht angegriffen gefühlt, sondern nur meine meinung geschrieben. das ist ja ein forum, oder? und im gegensatz zu dir regaiere ich auch auf beiträge von leuten, die anderer meinung sind als ich, weil ich 1. diskussionen anregend finde, 2. andere meinungen respektiere und 3. davon überzeugt bin, dass das ignorieren von menschen und meinungen einem nur in absoluten härtefällen weiterbringt. sollte ich dieser härtefall für dich sein: okay.

04.02.10 10:08
Yasi 

Re: Heiraten mit 21

Ob es alkoholische Getränke gibt an einem Hochzeitsapéro oder nicht ist doch totale Nebensache. Schliesslich kommen die Leute (hoffentlich!) wegen der Hochzeit und nicht wegen den Getränken. Wenn jemand enttäuscht ist, dass es keinen Alkohol gibt, dann wäre mir das völlig egal.

Ich bin wirklich erstaunt, dass es bei diesem Thema zu einer Diskussion kommt. Für mich ist es so klar, dass sich Leute, die zu einer Hochzeit und anschliessendem Apéro eingeladen sind, einfach freuen können, dass sie an diesem speziellen Tag dabei sein dürfen. Noch Ansprüche an die Getränke oder sonstwas zu haben finde ich schlicht und einfach frech.


Sit em August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!

04.02.10 11:03
silver83 

Re: Heiraten mit 21

ellie, ich reagierä uf jedä bitrag wo ich denkä, dass mini meinig no hilfrich wer. ich will nur nümmä mit dier heftigi diskusionä füehrä, will das die ganz stimmig do im forum echt abäzücht...

no söviel zu mier stön nid uf chriegsfuess... ich han keis problem mit dier, ich denkä mier schriben nur immer anänad verbi und das sich das wohl leider au nid änderä würd

zur uffrüschig vu dinem gedächnis
www.heiraten.ch/forum/thread.php?board=1...1&page=7#67

ich chan hald mit dinem extremä gar nid. aber bitte, gib etz no dinä senf derzue, ich werd nüt meh antwortä



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 12
Vergleichsmöglichkeiten   einfach   zusammen   schreibe   Heiraten   Hochzeit   was-war-da-wohl-noch   wohlstandversinkedne   Fachhochschul-Studium   rosarot-glänzende-hochromantische   Überromantisierung   seidenschleifenverliebte   Alkohol   Beiträge   denktgernandiealtenschönenharmonischenzeiten   Partner   Schwangerschaftstest   Meinung   wohlstandsverwöhntheit   Ansichten