| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
12.09.09
 1 2
12.09.08 07:41
sevilla09 

12.09.09

Hallo Froue

Wer hüratet ou i genau 1 Jahr?

I fröie mi mega, i genau 1 Jahr si mer sicher uh nervös

Fröie mi so

Hend ihr scho viu organisiert?

Wünsche euch aune wiiterhin viu Spass bi de Vorbereitige.

Liäbe Gruess und e schöne Tag
Sevilla09

12.09.08 14:00
chickpea 

Re: 12.09.09

Wir haben eigentlich gepant heute in einem Jahr zu heiraten, da mein Zukünftiger jedoch noch im Ausland wohnt, habe ich das Restaurant und die Kirche provisorisch reserviert. In zwei Wochen kommt er kurz zu Besuch, dann können wir alles endlich mal reservieren. Das einzige das wirklich definitiv ist, ist das Hochzeitskleid. Ich habe es schon im Juli gekauft und nun wartet es im Laden auf den grossen Tag.

Wie sieht es bei dir aus?

12.09.08 14:13
sevilla09 

Re: 12.09.09

Da drück ich Dir die Daumen, dass es Deinem Schatz auch gefällt .

Wir haben die Apéro Lokalität, die Kirche, das Restaurant (Schloss, fröi!!!) bereits definitiv gebucht. Das Hochzeitskleid hab ich auch schon (und ich dachte ich sei früh ).
Zurzeit sind wir auf der Suche nach einer musikalischen Begleitung während der Hochzeit, aber auch da sind wir schon fast am Ziel.

Tja und dann muss man ja unseren beiden "Tätschmeister" noch ein wenig Arbeit überlassen.

Wir haben allen geladenen Gästen eine Verlobungsanzeige verschickt, damit sie sich den 12.09.09 schon mal reservieren. Wir haben nicht viele Gäste und deshalb liegt uns sehr viel daran, dass diese Menschen unseren speziellen Tag mit uns gemeinsam Feiern.

Wo wohnt denn Dein "Zukünftiger"?

12.09.08 16:14
Muggi 

Re: 12.09.09

Hoi zämme
so cool..aso wenn mir zuesag vom pfarrer händ Hürote mr au imene johr

12.09.08 16:16
sevilla09 

Re: 12.09.09

Muggi

Willkomme im Club

I denke es Jahr im vorus wird de Pfarrer no ke Termin ha?

Juhui hüt ime Jahr um die Zyt si mer bim Apéro

12.09.08 16:30
Muggi 

Re: 12.09.09

Sali Sevilla
er het mir gseit er schriebt provisorisch ine und de wenn er sini Johresplanig het chan er eus dev. zuesage...scho doof nid

12.09.08 16:44
sevilla09 

Re: 12.09.09

Das finge i jetzt würklich doof... Aber mache chame da halt leider nüt.
Mir hoffe dass de Pfarrer wo mine Schatz konfermiert hett üs wird traue. Isch halt scho chli älter und nüm würklich im Amt, aber i denke er wirds gern mache.

12.09.08 17:11
Muggi 

Re: 12.09.09

oooh das wer jo schön.. De hoffemer mol beidi fest das klappet
Was hesch du scho alles vorbereitet?

12.09.08 20:30
chickpea 

Re: 12.09.09


@ sevilla09
Min Schatz isch Engländer und wohnt in York. Falls es ihm nid gfallt, han ich vor ere Wuche do no en anderi Idee übercho wo mir au sehr guet gfallt, aber sicher öppis mehr choschtet. Provisorisch han ich um eme Burehoof buecht, eifach und gmietlich und sehr schwizerisch für d'Engländer und die wos leite sind nett und super organisiert. Do ich im Moment grad no en Usbildig mach und er au nid grad sofort viel verdient wenn er do ane chunnt, simmer uf öppis Günschtigs agwise.

@ Muggi

Ich wünsch dir dass es klappt mit em Pfarrer. Mich het euse Pfarrer agsproche, ich han en gar nid müese froge

Vor allem wünscht ich mir dass s Wätter e bitzli wärmer wird si imene Johr!

Grüess und viel Vorfreud vo der Kichererbse

12.09.08 21:36
Muggi 

Re: 12.09.09

hoi chickpea
Bisch du Baslere? Jo danke hoffe das klappet...Und schöners Wätter würi mir au wünsche da het jo grägnet hüt!!!

Liebi griessli Muggi

 1 2
drüberschlofe   verschlossenem   organisiert   Tätschmeister   Restaurant   reservieren   Vorbereitige   organisiere   Zukünftiger   Verlobigsring   schwizerisch   konfermiert   Hochzeitskleid   Verlobungsanzeige   Johresplanig   provisorisch   pfarrer   musikalischen   Überraschig   Sevilla09