Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   12.09.09
12.09.09
 1 2
chickpea  am 13.09.2008

Re: 12.09.09

hoi Muggi

Tja min Dialekt isch allwäg nid z überhöre oder überläse. Jo ich wohn z' Basel bi aber im Baselbiet ufgwachse. Ich nimm jetzt mol a du wohnsch nid direkt z' Basel, bi uns hets nämlich am 12. 9 sälber nonig grägnet erscht in der Nacht uf hüte hets agfange. S isch eifach e bitzli chalt worde... na ja mr miends sowieso neh wies chunnt. Vo wo chunschsch denn du?

Jupiee, sit hüt am Morge trag ich en Ring am Finger, wo mir vor langer langer Zit emol als Verlobigsring agluet händ. Nach ere Nacht drüberschlofe, simmer am nächste Tag vor verschlossenem Lade gstande. Drei Mönät spöter hämer en den wella Ussuäche und min Liebste het denn vergesse, mini Ringrössi z' bstelle....

Und ich hätt en doch so gern gestert agha! Und hüt am Morge chunnt d' Überraschig per Post! Ich han so Freud und ziehn en nie meh ab...

Editiert 13.09.08



Muggi  am 13.09.2008

Re: 12.09.09

sali du
Hehe mir seit mr au immer,bi dir weiss mr vo das chunnsch! I bi zBasel gebore und paar jo ufgwachse..I wohne i Möhlin...
Hey sooooo schön da freut mi mega für di

LG Muggi



hubi09  am 30.09.2008

Re: 12.09.09

Hallo Zäme!!

Wauw so vieli wo am 12.09.09 tüand hürate!!
Mir au und freue mich scho mega druf.



Muggi  am 30.09.2008

Re: 12.09.09

Ach du kacke...demfall wirds nüüt mitem DJ



sevilla09  am 01.10.2008

Re: 12.09.09

Hoi Hubi09

Willkomme im Club

Hei letscht Wuche grad Zuesag vom Pfarrer übercho. Jetzt steit üsi Grobplanig.

Als nächsts sitze mer de mau mit üsne Trauzüge und Tätschmeister zämme, damit aui
wüsse was sie organisiere dörfe, chönne, sötte

Wie wit sind ihr mit organisiere?

Grüessli
Sevilla09



Muggi  am 16.10.2008

Re: 12.09.09

Hoiiiii Ladies
Na wie gohts euch so ? Wie wit sindr scho mit dr Planig?

Lg Muggi



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.