Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   20 juni 09
20 juni 09
 1 2
sommer76  am 15.05.2009

20 juni 09

hey brütlis sinder scho chli nervös? es ruckt und ruckt... plötzli isch de tag do..händer alles scho?



sommer76  am 15.05.2009

üben braut juni 09

wer fangt i de flitterwuche a üebe vo de 20 juni bruut??



sommer76  am 15.05.2009

strümpf

leget ihr normali strümpf a oder wa so?



chena2  am 15.05.2009

Re: 20 juni 09

sommer76 was willst du üben? Mit deinem neuen Namen unterschreiben? Ich würde schon früher damit beginnen, sonst nehmen sie dir die Kreditkarte noch weg...



Stern  am 15.05.2009

Re: 20 juni 09

@sommer76, du musst ja nicht mehr üben... bist ja schon schwanger.



trulla09  am 16.05.2009

Re: 20 juni 09

hallo zäme...
ändli hanis au wieder mal gschaft : )
und s zivilhochziit hämer sit vorgeschter scho hinter eus... das isch sooo schön gsi!

uiuiui, jetzt gahts nur na 5 wuche...

mir üebed nöd explizit, aber mir verhüeted au nüme... s chund wies cho mues

wänn händ ihr s zivile?

grüessli vo de scho zivil verhüratete trulla



Stern  am 16.05.2009

Re: 20 juni 09

Hey trulla09

Herzliche Gratulation zur zivilen Trauung!!!!!
Ja, die 5 Wochen gehen jetzt "ratzfatz" vorbei

Stern



trulla09  am 17.05.2009

Re: 20 juni 09


Danke vielmal, stern!!!

Es ist schon witzig, mein Mann (hihihi) und ich reden immer wieder darüber, dass wir uns gar nicht vorstellen können, dass wir jetzt wirklich verheiratet sind....
Erst haben wir vor 3 Jahren das Datum ausgesucht und jetzt sind der Polerabend und die Zivilhochzeit schon passé...

Fotos übrigens @ www.wirheiraten.ch/nadjaundpatrick

Grüessli trulla



sommer76  am 18.05.2009

Re: 20 juni 09

trulla ich ha dich gse am polterobig. han dini foti agluegt und gse dass ich dich am bahnhof zh gse ha..bisch ufgfalle :)



trulla09  am 27.05.2009

Re: 20 juni 09

Hallo sommer 76

Sorry, han dini Antwort ersch jetzt gseh...
Ja, du, ich bin au megaverkleidet wurde... Aber im Döfli hani no e sone arme Cheib gseh, dem händs es wiisses Tütü agleit und er hät nur Slipunterhose drunder agha... Da sind Frau scho bitzli weniger fies...

Grüessli trulla



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.