Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Apéro - Wie lange?
Apéro - Wie lange?
 1
madmadi  am 08.01.2008

Apéro - Wie lange?

Hallo liebi Brut-Kolleginne

Mer händ mit de grobe Tagesplanig agfange ond wösse jetzt ned, wie veu Zit mer för de Apéro nach de Chile sötte rächne. Das isch no essentiell, wel do devo de Beginn vo de Trouig und ou de Zitpunkt vom Ässe abhange.

Mer wärde vor de Chile go fotografiere. Het öpper Erfahrig oder esch scho so wit, dass ehr wössed wie veu Zit ehr zwösche Gottesdienscht und Ässe/Party vorgsehnd?

Es sött dänk gnueg Zit gä för Spalier, ev. Speli wo s Brutpaar irgendöppis sött mache, Gratulatione, es paar Gruppeföteli und öppis z trinke und z knabbere.

Danke jetzt scho för öichi Hilf!
Liebi Grüess
madmadi



Sille  am 08.01.2008

Re: Apéro - Wie lange?

hallöchen,
wir haben fürs apero einiges an zeit eingeplant:
1. damit die gäste sich nicht "gehetzt" fühlen
2. wir als brautpaar auch mal verschnaufen können
3. ein kleines foto-shooting angedacht ist
4. die familie/der freundeskreis so gross ist, dass es bereits da einiges
an überraschungen geben wird
5. alle in ruhe noch was leckres zu sich nehmen können, da der tag seeeehr lang wird...

die kirche geht von 12 uhr bis ca. 13.15 uhr.
ab 17 uhr geht unser schiff und vorher müssen wir noch alle geladenen gäste einsammeln und in ein gefährt verfrachten und ca. 20 km zum anlegesteg fahren. somit wird der apero gegen 16.15 uhr beendet.

Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi



nordliecht  am 08.01.2008

Re: Apéro - Wie lange?

um welli ziit hiratit ihr? da mier erscht am nami am vieri hiratit wird es bi eys sicher en chirzärä apero ghä.
en frag isch sicher ai, eb iher scho ziemlich friäh is resti wend, ob iher det nu einisch en apero nämit, eb iher en langi fahrt hend det härä, gits nu es uisflugsfährtli etc.

ich bin ide letschtä jahre sicher in etwa an 14 hochziitä als gladnä gast gsi. als gast wünsch ich mier eifach nid en 3h-4h lange apero (merhmals erläbt).
wurd ich persenlich am zwei hirate, denn chunnsch ja eppä am drey zur chilä uisä, und dä länget en apero bisch spetischtäns am halbi sächsi. ich wurdi de lieber nu en zweite z.b. alkfriäh apero im restaurant mache.
je nachdem wieviel gäst + aperogäst won ihär hend die eych gratulierit und wieviel fotos iher nu schiässä miänd, chunnsch dui sowieso nid dezue s'buffet z'blündere. für das hesch deyni truizeygin, die dich zwischedure mit eppis z'trinke und z'ässä tuet versorge. bis dui de ziit hesch, wird es nimm soviel uf em buffet ha. so isch es bis jetzt glaibs a jedem bruitpaar gange, won ich gseh han :-)

danke fir deyni frag, han mier somit ai grad mal gedanke uber eysä zeytlich ablaif gmacht

miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



cannella  am 08.01.2008

Re: Apéro - Wie lange?

Salutti zäme

Mier hend üs über e Ziitplan au scho Gedanke gmacht und sind zu folgendem Schluss cho:

Chile am 15.00 bis ca. 16.00 Uhr
Apéro vom 16.00 bis ca. 18.30 Uhr

Mier hend au ned en ewig lange Apéro wellä, aber da mier beidi i Guggemusige sind und süsch no i Vereine, wirds det nur scho es bitz Ziit i Aspruch näh. Mier müend aber bi all dene Sache ekei Fahrtziit irächne, da alles i 5-Gehminute z erreiche isch. Ziit fürs Fotoshooting müend mier währet em Apéro au ned viel ha, da mier nur es paar Gruppeföteli machet. Mier hend vor de Chile fascht 2h fürs Fötele igrächnet.

Es liebs Grüessli

Cannella



madmadi  am 08.01.2008

Re: Apéro - Wie lange?

Üse Zitplan isch äbe no bitzli vage.

Ich ha mer öberleit, Chile 13.00 bis ca. 14.00 Uhr (stoht debe nonig definitiv fescht), denn Apéro (dä wird wäge de Chilegmeind zwungenermasse alkoholfrei) mit Gratulatione etc. rund zwei Stund, denn git's en Show-Ilag vo ca. 1/2 bis 3/4 Stund (denn wär's afig halbi, viertel vor föifi) und denn mache mer üs ufe Wäg richtig Partyruum (d Fahrt goht öppe zwänzg Minute, en Halbstund - i de Privatautos). So hoffi, dass am halbi sächsi alli am Ziel itrudled und mir no chöne mit eme Cüpli astosse, bevor so am sächsi, halbi sebni s grosse Buffet eröffnet wird (ussert, es gäb vorhär no irgend en Darbietig, denn wär halt s Ässe ersch am sebni, aber do wösse jo öisi Trouzüge denn Bscheid).

Meine der, das sig zu gedrängt?



Suse  am 08.01.2008

Re: Apéro - Wie lange?

Sali Zämä

Bir händ üse grossi Tag scho hinterüs.

8.00 Uhr - 10.30 Uhr Coiffeurtermin von mir & meiner Trauzeugin
11.00 Uhr - 13.00 Uhr Fötälä mit unseren Trauzeugen
13.00 Uhr - 13.45 Uhr Kleiner Imbiss bei meinen Eltern
14.00 Uhr - 15.20 Uhr Trauung in der Kirche
15.20 Uhr - 18.30 Uhr
spalierstehen, gratulationen von ca. 350 Leuten, Föteli mit Familie, Freunden, Vereinen & Arbeitskollegen
Darbietung vom Turnverein.
Wir hatten draussen gestuhlt & hatten eine Ländlermusig, dies war mega gemütlich & unsere Gäste hatten mega "de Plausch"
Wir hatten sogar noch Zeit um mit einigen Leuten zu schwatzen!!

18.30 - 19.00 Uhr Verschiebung mit Oldheimer ins Restaurant
19.00 Uhr bis 07.00 Uhr Hochzeitsfest im Restaurant

Es war ein mega Fest & überhaupt nicht stressig...

Viel Spass beim organisieren.....

Grüessli suse



Sibylle  am 08.01.2008

Re: Apéro - Wie lange?

üse tagesplan gseht bis jizt so us!

coiffeur, schminken, frisieren evtl. kleid vorher anziehen?

probieren wenigstens einen bissen brot runterzukriegen?

12h00 meinen zukünftigen bei der kirche treffen für fotos mit trauzeugen

13h00 kirchliche trauung

14h00-15h00 spalierstehen und gratulationen entgegennehmen, fotos mit gästen, anschliessend verschiebung zum apero (4km) (150 gäste)

15h00-17h00 apero (verschiebung 9km) (44 gäste)

17h00-18h30 Hufeisen schmieden gehen (dauert gut 1 Stunde)
(Verschiebung zum Essen 6km)

19h00- open end Essen und Festen

lg sibylle, bi scho ganz nervös

daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.