Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   August Bräute 2015
August Bräute 2015
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 19
seri87  am 07.04.2015

Re: August Bräute 2015

ok. de würdi mol sege.
getränkpauschale würd i nid daaä meistens meh zahlsch.
sege das nu wasser uf tisch wiifläsche nid da sust tür wird.
wi lang das di einzelbe gäng gönd.
was mer mit de spirituose macht. heisst alles uf eui choste.jede zahlt selber. oder nur 2sorte oder so? will das cha tür werde wens nid greglet isch.
de wer asprech person vo eu und vo ihne isch.
deko!was mer selber organisiert was chunt.
ab wenn chönder in saal go dekoriere.
jüehlrum für dhochzitt torte
wer hochzitttorte de schnitt für all gäst.
ev.verlängerig.

jo das isch grad was mer in sinn chunt und i als wuchtig enpfind



Diva0816s  am 07.04.2015

Re: August Bräute 2015

Okey das isch supper zwüsse
Mir werded demnöchscht s gspröch ha mit de bsitzerin denn chani mi wenigstens bizli vorbereite
Min fründ gseht alles eh so locker dases sich vonelei reglet
Mit de längi vo de gäng denki het si sicher erfahrigswert
Denn cha si da au chli tips geh
Vile dank



fabienne.menz  am 08.04.2015

Re: August Bräute 2015

Mer händ besprächig au scho gha. mer händ eus jetzt för en pauschale entschede. det esch de wii, kafi, süssgetränke etc alles denne. eifach schnäps müend sälber zahlt wärde. mer möche de evt aschlüssend en bar, aber det müend gäscht ehri getränk sälber zahle.

@ Mischi: jo, ha agfange. ha nochlii en chrampf gha met de farbe vo de bändeli ond de nämeli. sobald ech de chli noche be, stelli es föteli ine. ech ha jetzt eifach grobs salz gno ond met Salatblüten (Essblüten) gmescht. gseht wörkli no härzig us :-)
Was nemmsch du för dri?



Diva0816s  am 08.04.2015

Re: August Bräute 2015

Was zahlend denn ihr für die pauschale?
Bi eus trinked ebe nöd vil alkohol vo demmher würi gern wüsse obs sich chent lohne
Jaa das mit de bar hemmer eus au überleit findi e tolli idee



xmischii  am 09.04.2015

Re: August Bräute 2015

@fabienne: Freu mi scho ufs Föteli! :) Ich han emal a Lavendel dänkt... wills violett isch ;) Aber ich müessts emal usprobiere, ob das dänn fein isch.



fabienne.menz  am 09.04.2015

Re: August Bräute 2015

Aso mer zahle pro Person 45.50 (inkl. Welcome-Drink), bzw. meteme chline apero wenn mer bim Restaurant/Hotel achöme. Dänke den wärde die wo det schlofe grad mol go zemmer bezie ond so ond de chönd desi afig mol es aperöli näh. :-)

mer chönte eus ebe vorstelle, dass es gliich no die eint oder andere get wo gärn öpe es schnäpsli oder en longdring oder so wette, aber das wörd eus z fescht is gäld go

@mischii Mer möche etz förd fraue es coral-bändeli ond härz (met name dra) ond förd herre s gliiche in mint/türkis. die vo de fraue hani etz afig fertig. gfallt mer ganz guet. send schön worde. wennis de schaffe s föteli ufe z lade, machi das no

Violett hätti au gärn gha. aber violett esch för min schatz ned in frog cho. drom coral/mint



fabienne.menz  am 09.04.2015

Re: August Bräute 2015

ohhh.. es sollte nun klappen...

wie gesagt, das sind bis jetzt nur die für die weiblichen Gäste.



jelena  am 09.04.2015

Re: August Bräute 2015

Hallo zusammen.

Ich melde mich auch wieder mal. Unser Tortenproblem hat sich erldigt, da der Bruder meines Schatzes uns eine Torte schenkt :)
Habe inzwischen mit meiner Tante alles für die Tischdeko gekauft und die Namenskärtchen für die Tische gebastelt. Sie bestehen aus Glasuntersetzer welche ich mit Serviettentechnik überzogen habe und mit Perlensticker und Holzschmetterlingen beklebt hab. Die Namen sind auf Pergamentpapier mit abgebranntem Rand. Die Tischdeko haben wir kurz provisorisch aufgestellt, denkt euch einfach das Puff aussenrum weg
Habe noch Fotos



fabienne.menz  am 09.04.2015

Re: August Bräute 2015

Ohh sieht sehr schön aus!



seri87  am 09.04.2015

Re: August Bräute 2015

wau echt schö.mann hesch du geduld gha

mis momentane problem isch chli tischornig. weiss bi gwüsse nid was mache



 1 .. 10 11 12 13 14 .. 19

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.