Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Augustbräute
Augustbräute
 1 2 3 4 5 6 .. 12
Schoseli  am 13.07.2009

Re: Augustbräute

@muraki

so etz semmer rechtig!

ja ben scho rächt nervös.... vorallem vor dä Chila hani chli schiss, sie esch so gross

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



Schoseli  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

jetzt kommt bald unser Monat!!!

Augustbräute Nervös? alles so weit organisiert?

lg

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



surri  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Sali Schoseli

Jo es goht wirklich nümmi lang. Jo bi langsam sehr nervös. Bi gestert nomol s'Make-up und d' Frisur goh loh mache. Jetzt sött alles tip top goh.

Und sunscht muess i halt no chlini Sache mache. Wie d' Gastgschenkli ipacke, Eheverspreche agoh. d' Rin zum graviere bringe. D' Hochzits Cherze mache und no dr Ablaufplan für üsi Photografe und Täschmeister abtippe und abschicke. Puh

Zum Glück hanni di Wuche Ferien!

Und wie laufts bi Euch?

Cu Surri

Zitat:



aschera  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

hallo zäme

ja so langsam aber sicher wirdi chli närvös! zum glück hani e gueti trouzügin womi ame chli cha beruehige ömu wägem kleid mis flickwärk

zmeischte hani parat... bis haut uf das wome ersch jetzt cha mache...

u du?? gwunder?

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009



souris  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Oh ja, da chani au chli mitrede. Mir händ grad s'Menü für am Abig usgwählt.

Ich glaub, mir sind sowiit guet dra. Of jede Fall het sich i de letschte Woche einiges klärt: mir händ en DJ gfonde, wo eus sympatisch isch (händ mal Mister Beat gha, jetzt aber abgseid), die wo de Apéro machet sind eus im Priis rächt entgäge cho, mir händ es Örgelitrio für de Apéro gfunde etc.

Mir müend nor no d'Gastgschänkli ipacke, d'Namenstäfeli fertig mache ond wäg de Blueme no mit de Floristin bespräche.

Jetzt muess nor no s'Wätter passe ond denn wird de Tag super!!



Frettina  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Ich mues no so einiges erledige; han jetzt fängs ändlich ä Coiffeuse gfunde wo mer hoffäntlich d Frisur so chan mache wie ich mir das vorstelle - gange nächstens mal go Probefrisur mache. Wänns dänn nöd klappät dänn weissi au nöd... Tüemer halt improvisiere!

Und d Floristin woni han welle dä Brutstruss bstelle (räschtlechi Bluemedeko mached mer sälber) hät Betriebsferie bis am 17.08. (mir hüratet am 21.08.), super, das heisst ich muess mer öppert anderst sueche. Han zum Glück no ä 2. Wahl.

Dänn müemer au no d Ring graviere lah und ich muess d Gastgschänkli no fertigmache. Das wär glaub so s Gröbschte, s wird scho alles irgendwie rechtzitig fertig.

Oh, die perfekte Schueh hani au immer nonig gfunde, Hilfe! Han bald jede Schuehlade im Umkreis vo 10km abgraset... Mues halt susch au di 2. Wahl anehebe.

*******************************************************************************



Schoseli  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Hallo Ladys

eigentlich esch alles parat, bes uf deko, aso d namenstäfeli und d Teeliechtli för d Gäst!
denn no einisch es Treffe met em Fotograf, aber nur uf e nes Bier...Location semmer scho abglofe usw.
denn no 1 mis chleid go probiere, evt. ändrige.
jo und söscht esch glaub alles guet...

ben scho rächt nervös, neme baldrian

Aschera, esch met dim chleid etz alles guet cho? Sängerin?

LG

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



filu  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

ich han sowiet au alles parat!

han gester grad no de metzger, pfarrer etc. dure telefoniert öb au würkli alles in ordnig isch und jetzt bini nume no am warte bis es denn sowiet isch.

nervös bini eigentli no nöd. ussert dasi sit täg scho immer uf de wetterbricht am luege bin und meeeega angst han dass mir denn chönted schlechts wetter ha!!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



Liara

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Hallo Fraue

Ich bin grad nur no am hypere.
Chan sit 3 Nächt nüme ischlafe will ich immer am Abi im Bett afange hirne was ich alles no sött. Mir gönd ebe am Suntig grad nachem Hochziet direkt id Flitterwuche und das git no zuesätzliche Stress. Janu, wird scho alles fertig werde.

Was mir au chlie Sorge macht, ich han 3 kg abgnoh sit de letzte aprobe vo mim Kleid. Hoffentlich gaht mir mis Kleid no!!!!!
Muess luege das ich namal chan drih schlüfe die Wuche, das ich no Ziet hett zum s ändere, falls nötig.

Ich glaub ich hol mir hüt Abig au Baldrian i de Apothek. Wirkt das au zum ischlafe???

Liebs Grüessli vo de nervöse Liara


Mir hüratet am 7.8.09 Zivil und am 8.8.09 Kirchlich



Schoseli  am 28.07.2009

Re: Augustbräute

Ho Liara

ech nemms eigentlich nur tag us... schlofe gschnell i, deför hani immer mega Alpträum

uiii jo 3kg wersch dänk secher chli gmerke, wiso hesch abgno? Nervosität?

sägs au net das wetter macht mer au immer angst, es wär so schad....es wörd chli
alles versieche

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



 1 2 3 4 5 6 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.