Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Basler-Bräute
Basler-Bräute
 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
An1982  am 15.02.2012

Basler-Bräute

Hallo Zusammen,

Ich ha dänkt ich mach jetzt eifach mol e neus Thema uf, viellicht hets jo no anderi Brütlis us Basel oder dr Region wo sich möchtet ustusche........

Ich bi drum im momänt am e Caterer sueche und liicht am verzwiifle.......die zwei woni ahgfrogt ha sind so mega tür.....viellicht erwart ich au chli zu viel für wenig Gäld.....kei ahnig.

Denn wäre sicher no so Theme wie Blueme, Hochziitstorte, Kleid, Ahzug für dr Maa........

Liebe Gruess
An

*** 25. Mai 2013 ***



angiyves  am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Coooool, bi au e Basler Brut
Jo unser Catering für 25 Persone koschtet 6200.- !!! Plus 450.- füre Kueche. Also au seeehr tür!
Als Blueme fürd Deko bruch i numme no Bananeblätter und die bstell ich imme Thai-Lade, wo übrigens au früschi Blüete ka bstelle und zwar ALLES

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



An1982  am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Hehe cool

Wo machsch du s Fescht? Und was händ dir füre Catering?
Mir sind ebbe fascht 80 Persone und woni die Offärte gseh ha bini fascht ab em Stuhl gheit.......aber dämfall isch das glaubs eifach "normal" dasses so tür isch........

Ah jä, was füre Thailade............meinsch die chönne au Pfingschtrose bstelle...........die gits bi uns jo nur an Pfingschte

Griessli

*** 25. Mai 2013 ***



angiyves  am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

An1982:
Hehe cool

Wo machsch du s Fescht? Und was händ dir füre Catering?
Mir sind ebbe fascht 80 Persone und woni die Offärte gseh ha bini fascht ab em Stuhl gheit.......aber dämfall isch das glaubs eifach "normal" dasses so tür isch........

Ah jä, was füre Thailade............meinsch die chönne au Pfingschtrose bstelle...........die gits bi uns jo nur an Pfingschte

Griessli

*** 25. Mai 2013 ***

Huhu

Im Strytgärtli de Name isch halt chli unpassend
Mir hänn s Eventcatering!
Hmmmm, es git sicher au Günstigeri!!!
Also in däm Lade ka me au Plumerias bstelle und die gits bi uns jo nit...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Vikunija  am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Hi An1982

Ich han scho ghürate, aber ich chan dir als Catering sehr d Mezgerei Birbaum in Allschwil empfehle. Mir händ die fürs Apero und s Esse ka. Die sind super und mached au meh als gnueg! Händ würkli Lüüt wo viel essed und es het na ka am Schluss au am Apero, obwohl meh Lüüt cho sind als mer gmeint hend!
Und mir händ au viel Kompliment übercho fürs Catering. De Priis weiss ich nüm so genau, chent nahluege, ABER mir sind 80 Lüüt am Esse gsi und 120 gmeldeti am Apero und es isch sicher nie so tüür gsi wie bi de Angiyves!

ES chunt natürli scho druf a was ihr wänd usw. Aber sie sind da sehr flexibel und gönd super uf Wünsch i.

Vode Blueme bin ich enttüscht gsi. De Brutstruss isch würkli schön gsi, nöd ganz so wie besproche aber sehr schön. Jedoch de Trauzüginne Struss het mich nöd so überzügt und vorallem mit de Dekorose bin garnöd zfriede gsi. ISch chli e langi Gschicht eigentli. aber churz, eusi Florischtin het s Baby frühnere becho und ihri Muetter het denn alles gmacht ( die händ de Lade gmeinsam) ich han damals gsait ich wet pinki Rose, aber wenns das gad nöd het chas au chli abwiche, eifach nöd schweindlirosa!
Was hani am Schluss ka? Ja genau! Schweindlirosa! Die Muetter het mer na aglüte und gsait sie gsehn das ich das uf kain Fall wet, ebe Pink hegs nüt ume momentan, aber sie heg e Rose wo zwar inne relativ hell isch aber denn immer dünkler wird geg usse. ob das ok isch. Ich Depp ha dere das so abgnah. Es isch 2 Däg vorem Hochziit gsi und ich han eifachkai Ziit meh ka zum verbifahre a dem Obe.
Aber das dünklerwerde het mer echt mit de Lupe müsse sueche. ICh het gad chöne hühle woni d Rose go hole bi!!!!!!! Ok, ich han den spöter auna

Lange Rede, kurzer Sinn. Florischtin chani nöd empfehle...

Torte hämmer vom Kern in Laufe ka. SIe isch im Tortetread. Wis, gelb. Sie isch suuper gsi und er het si na gliefered. Es isch e Englischi Hochziitstorte gsi. Es isch recht schwer da öbber zfinde und die bekannte 2 Adresse sind mir eifach viel zu tüür gsi! Mir händ jetzt det für 60 Lüüt 500 fr zahlt.
Schön isch au gsi, dass mir nacher na en Guetschii für en Brunch bi ihne im Kaffi übercho händ, das het eus echt gfreut!


Viel Spass wiiterhin na bide Vorbereitige!
Isch lässig wenn ihr es paar Brüttlis us Basel sind, letscht Jahr hets nöd soo viel ka.

Viel Spass na wiiterhin bide Vorbereitige!



dia

nicht registriert

am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

@An1982

Ich bi au vo basel, aber scho ghürote!
Mir hän unser apero im schützenmattpark ka, das het 25.- kostet pro person aberl leider exkl getränk. Mir hän für e apero glich vill zahlt wie für dr ganzi obe am fest. Aber es isch alles super fein gsi und e hammer wisswyy!
Zoobe hän mir s fest in kaisersaal ka im theater fauteuile. Mega schöne saal! Mir hän denn s ässe vom catering parterre ka. Au alles super fein gsi, mir hän buffet ka und hän 54.- zahlt pro perso . D getränk sind au nid so türr gsi. Für dä ganzi obe (ässe, getränk, personal, gschirrmieti und alles wo no drzue ghört) bi 40 persone hän mir 5100.- zahlt.
D hochzytstorte hän mir bi dr bäckerei krebs gholt. Es sind 2 härz näbe enand gsi, eimol erdbeeri und eimol schoggimousse mit bire. Die het 140.- kostet mit liefere!
Min brutstruss ha ich bi minere ehmalige chefin mache loh, blumezauber in frenkendorf. Struss und astecker für gg 190.-
Unseri ring hän mir vom goldschmied msd in dr gerbergass. Er isch super und isch uf unseri wünsch igange.

So, ich hoff ich ha dir es paar imputs könne gäh, vill spass bim witter vorbereite!
Wo hürotet denn ihr und wo machet ihr s fest??

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



An1982  am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Hehehe super hani das Thema gstartet, do chömme jo grad so viel Informatione......danke vielmol.

Ich ha ebbe an dr Marinatal eini gseh wo Hochziitstorte macht: LilliMoo.......het scho öpper mol öppis vo ihre ghörrt oder sogar dörte scho bstellt?

*** 25. Mai 2013 ***



dia

nicht registriert

am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Nei, das seit mir gar nüd...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Han natürli gad schnell müsse go güggsle. Wow, gseht super us! Leider kenn ich sie aber nid...



dia

nicht registriert

am 15.02.2012

Re: Basler-Bräute

Mmmmhhh seht wirklich fein us und au mega schön!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.