| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Besprechung Trauung morgen!
 1
17.06.07 16:17
Smiley2 
Besprechung Trauung morgen!

Hallo zäme

Wir haben morgen die Trauungsbesprechung mit dem Pfarrer, haben aber keine Ahnung, wie so etwas genau abläuft. Wir wissen z.B., dass wir kein Orgelspiel möchten, weil wir eine Sängerin in der Kirche haben, die suuuuper ist. Wer hat es hinter sich und kann uns Tipps geben, Gedankenanstoss etc.? Vielen Dank! Claudia

Hochzeit am 29.9.07

18.06.07 08:16
heidi 

Re: Besprechung Trauung morgen!

Das wird ganz locker sein. Wir wollten auch kein Orgelspiel. Unsere Pfarrerin hat uns einfach gefragt und wir haben gesagt, dass wir Sänger haben. Der Pfarrer wird sicher auch einige persönliche Sachen fragen, einfach um euch kennen zu lernen. Damit er die Trauung halt genau auf euch zugeschnitten machen kann. Die Pfarrerin hat uns den Ablauf erklärt, wo was stattfindet, wann "man" Lesungen machen kann, hat uns Beispiele gegeben etc. Bei uns liest niemand. Und die Leute werden nicht singen. Dann könnt ihr euch alles überlegen und macht nochmals einen Termin ab. So habt ihr nochmals Zeit für ein eigenes Trauversprechen (wenn denn gewollt) und Fürbitten und Gedicht und und und. Ich fands schön, wir haben eine tolle Pfarrerin. War uns noch wichtig, die kirchliche Zeremonie bedeutet uns viel.

wir heiraten am 9. und 11. august 07
www.he-emch.ch/hochzeit.htm

19.06.07 13:09
Highlight 
Re: Besprechung Trauung morgen!

Wird sehr vom Pfarrer/Pfarrerin abhängig sein. Grundsätzlich kann man
aber ziemlich viel selber definieren. Betreffend Sängerinnen und Instrumenten ist es ratsam vorher die "betroffene Kirche" zu fragen. Nicht in allen Krichen/Kapellen ist es erwünscht.

20.06.07 16:38
sani 

Re: Besprechung Trauung morgen!

ja und so isch es ebe au mit em Fotograf es git chilene det dörf mer weret de trauuig nid fötele, drum unbedingt bespreche!


Au isch ratsam wemer scho chli überleit wem mer wett d kollekte zguetchola!
Und au ob sich öppert wet beteilige am gottesdienst! Alos Fürbitte lese oder suscht es Gedicht!
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07

20.06.07 17:35
krindli 

Re: Besprechung Trauung morgen!

Bi üs isch äs ou so gsi. Mir hei üs äs paar Mou mit äm Pfarrär troffä u mir hei alles so dörfä machä, wiä mir üs das wünschä. Är isch totau uf üs igangä.

Wichtig isch, dass mä sich Gedankä übärd
- Kollekte macht
- Weiss, was mä für Musig u Liädär möcht
- ev. äs Thema fürd Predigt cha vorgä
- äm Pfarrär cha sägä, ob mä ds Eheversprächä säubär möcht sägä, odär ob das dr Pfarrär söu machä

alles Andere ergit sich im Gspräch u meischtäns het nä jo de no gnuäg Zyt um sich Gedankä übär das zmachä.

Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch

21.06.07 10:15
sani 

Re: Besprechung Trauung morgen!

uiui bi dir isch es ja jetzt den au scho so wiit krindel!
Bisch scho nervös?
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07

21.06.07 10:17
Smiley2 
Re: Besprechung Trauung morgen!

Ja klar bini chli nervös, wär ja schad wänn nid? Und du?

21.06.07 10:18
sani 

Re: Besprechung Trauung morgen!

Ja ich bin natürlich au nervös!
Wemer nid im JuniThread witerquassle ?
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07

21.06.07 11:02
krindli 

Re: Besprechung Trauung morgen!

Hoi Sani

Ja Du, äs chribelät wiä verruckt u ig cha gar nüm richtig schlofä!!

Tuä mi chli ablänkä, indäm ig Putzä u Wöschä...

Äs isch so komisch, soooo lang het mä uf dä Tag gwartät u jetzt steit är vor dr Tür!! Chas irgändwiä no gar nid so rächt gloubä.

Jetzt gang ig de no zum Coiffeur u när chas de los go. Am viäri isch äs sowit.... Jupi!!!

Ganz äs liäbs Grüässli

Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch

21.06.07 13:04
sani 

Re: Besprechung Trauung morgen!

ja den alles gueti und viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllll Glück!!!
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07

 1
witerquassle   betroffene   Besprechung   zugeschnitten   Orgelspiel   karinundstefan   viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllll   Grundsätzlich   Gedankenanstoss   S`TRAUMHOCHZEIT   Trauversprechen   Sängerinnen   Trauungsbesprechung   Trauung   Instrumenten   Pfarrerin   Eheversprächä   gottesdienst   persönliche   stattfindet