Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Basler-Bräute
Basler-Bräute
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 17
dia

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

@Steph
Ah doch, ich glaub du hesch das mol gschriebe!
Schön, sind ihr im Sternensaal?
Ha dört no nie gässe, aber ha nume guets ghört!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Steph

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

mir sind Endi Januar dört gsi, will mr no vo de Schiegereltere e ässe händ dörfe ilöse und den hämmer das grad im Sterne gmacht.
d`Bedienig und s`ässe isch wirklich mega Hammer gsi.
Do ich scho per Mail mit ihne Kontakt ka ha und sie de Termin mol provisorisch reservier händ, händ sie den noch däm mir ihne gseit händ, dass mir das sind, simmer grad no dr Saal go aluege. Dr Saal isch grad für e Hochzyt gstuehlt gsi, mega schön gmacht. Jo mir händ den grad dr Saal definitiv definitiv reserviert.
Isch e schöne Saal mit Blick uf dr Rhy.






* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



nao

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

@dia
Mir hürote Zivil am 11.5. im Binniger Schlössli und den am 12.5. in dr Heilig Kreuz Kirche,au in Binninge

Wo Hürotet ihr den so oder wo händ ihr ghürotet?



An1982  am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

@ nao: Bisch du us Binnige???

@ all: Juhuiiii mir händ unser Caterer. Mir händ uns fürs Kolumbus Catering entschiide. Dr Inhaber isch mega flexibel mit all unserne Wünsch und dorum hämmer grad zuegseit.

*** 25. Mai 2013 ***



Steph

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

hey so geil, freu mi grad für Euch mit
ebbe, händ jo gseit, dass es sicher klappe duet

und händr Euch scho für es Menue oder Buffet entschiede?



* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



jusi  am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

hei nao, mir hürotä zivil au z binnigä

super an, fröit mir für öich!

Zuletzt bearbeitet am 14.03.12 21:12



An1982  am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

Mir händ scho vorab e Offärte becho. Mir mache e Grill mit Salatbuffet und sunnschtige Biilage......als Vorspiis glaub e Antipasti Buffet oder eifach so Häppli, denn no e kleins Dessert Buffet well mr no d Torte händ.
Mir händ uns jetzt mit em Caterer druff geinigt das mr uns Ahfangs näggscht Joor wieder Träffe zum denn alli Details z'bespräche, also wüsse mr nonig genau was mr denn wärde ha, aber är cha alles mache wo mr uns wünsche, was will meh. Mr gönd denn mitem au no zur Location zum umme luege wo was stoht, wie d Tisch sötte stoh usw. bi ganz ufgregt
Ächt froh isch är so locker gsi.......d Getränk chönne mr sälber bsorge ohni Zapfe Gäld und zum Gäld spare chönnte mr au sälber luege wär chönnt go Service mache.......Studänte-Fründe vo unserne Gschwüschterdi oder so......

*** 25. Mai 2013 ***



Carole  am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

hallo zämme

do schliess ich mich au grad a! Bin au e Baasler Brut und mir händ dr gross Daag am 12.5.

Leider hämmer beidi sehr viel z'tue im Geschäft und dorum simmer chli hindedrii

aber die grosse Sache Hämmer fixiert und jetzt gohts vor allem no um e aazug für ihn, um mini Frisur/coiffeur und denen no blueme/tischdeko und so wiiter. Plus d lieder usswahl in dr Kirche und s fixiere vom apéro (offärte hämmer und dr caterer isch bestumme -möcht eifach nonemolle echli nochverhandle...)

d iilaadigscharte sind leider immer nonig uss dr Druckerei chi und ich hoff, dass mir die am weekend ändligg verschicke könne (save the date isch scho siit letschtem herbscht dusse...)

schööne oobe



dia

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

@an1982
Das freut mi für euch, dass alles klappt het. Eures buffet tönt jo mega toll!! Und dass er so flexibel isch isch jo mega cool. Do könnet super guet spare...

@nao
Also mir hän amene samstig zivil z binnige ghürote. Aber leider nid im schloss, do ka me nume unter dr wuche... Egal, es isch glich mega schön gsi. S standesamt isch sehr schön vo inne und dr park rund ume sowiso.

Hey, find ich mega cool, dass so villi im mai hürote vo euch! Mir hän letzt joor e wunderschöne warme daag ka. (fast z warm, d lüt hän mega vill trunke) aber zum glück au wasser... E wuche vor unserem datum und e wuche spöter isch es wüest gsi, kalt und rägnerisch. Mir hän wirklich e traumdaag ka...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nao

nicht registriert

am 14.03.2012

Re: Basler-Bräute

Carole:
hallo zämme

do schliess ich mich au grad a! Bin au e Baasler Brut und mir händ dr gross Daag am 12.5.

Leider hämmer beidi sehr viel z'tue im Geschäft und dorum simmer chli hindedrii

aber die grosse Sache Hämmer fixiert und jetzt gohts vor allem no um e aazug für ihn, um mini Frisur/coiffeur und denen no blueme/tischdeko und so wiiter. Plus d lieder usswahl in dr Kirche und s fixiere vom apéro (offärte hämmer und dr caterer isch bestumme -möcht eifach nonemolle echli nochverhandle...)

d iilaadigscharte sind leider immer nonig uss dr Druckerei chi und ich hoff, dass mir die am weekend ändligg verschicke könne (save the date isch scho siit letschtem herbscht dusse...)

schööne oobe
[/quote

Cool,mir hürote au am 12.5.Sind aber scho fascht fertig mit de Vorbereitige;)



 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.