Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Basler-Bräute
Basler-Bräute
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17
Steph

nicht registriert

am 15.03.2012

Re: Basler-Bräute

ah nei, i ha das absolut nid falsch oder bös ufgno.

ha ich so gschriebe ka? hmmmm, sorry nei. Alles guet

* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



An1982  am 03.04.2012

Re: Basler-Bräute

Hallo Zämme,

Ich ha viellicht e Problemli......ich ha wölle unseri Hochziitstorte bi Lillimoo bstelle und denn seit si mr das ich e tolls Hochziitsdatum usgwählt ha well das au ihre Hochziitstag isch.......und jetzt chunnt s Problem: Si isch denn meischtens wäg und muess jetzt mit ihrem Maa luege....
Si het zwar gseit si chönnt d Torte e Tag vorhär liefere, aber isch das nit chli doof? Isch denn die Torte no guet/früsch? Ich nimm ah si macht die Torte e Tag vorhär, aber denn wär si scho zwei Tag alt......

Kennt öpper no öppis anders in und um Basel wo au so tolli Tortene macht?????

Griessli

*** 25. Mai 2013 ***



dia

nicht registriert

am 03.04.2012

Re: Basler-Bräute

@An1982
Also mir hän unseri torte vo dr bäckerei krebs ka. Ich find die bäckerei (näbst em bachmann) die besti bäckerei. Sie hän e riese ordner mit idee, aber du kasch au sälber dini wünsch bringe mit bilder...
Mir hän 2 härz inenand ine ka. S einte härz isch e erdbeertorte gsi und s andere e schoggimousse mit bire! Mmmhhhhh, bekum grad wieder glust druf!
Mir hän kei klassischi zuckerglasur-mehrstöckigi torte welle und sie hän underi wünsch mehr als erfüllt. Aber die torte vo lillimoo sind glaub scho sehr speziell, weiss nid öb dr krebs au grad so moderni macht... Würd mol verbi go (jetzt an ostere hän sie vo hand gmachti osterhase! Mmhhhhh)

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nao

nicht registriert

am 23.04.2012

Re: Basler-Bräute

Sali zämme,

het öber vo euch e idee wo me nachem zivil e kleins apero mache könnt,vilicht mit kaffe und kuchen,wo nid ztür isch und wo au nid soviel uftischt wird?göhnd den zobe no ins restaurant go ässe und den möchte mir nid so e grosses apero mache.

liebs grüessli nao




***12.05.2012***



An1982  am 23.04.2012

Re: Basler-Bräute

Hallo,

Was heisst denn chlei und wie lang sötts denn go? Sunnscht chönnte dr jo e Catering loh cho oder öpper organisisere wo Kueche und Torte bringt und Getränk und dr machets grad bim Standesamt wenn das bi eurem möglich isch.


*** Standesamt 7. Dezember 2012 ***
*** Hochziitsfescht 25. Mai 2013 ***



dia

nicht registriert

am 23.04.2012

Re: Basler-Bräute

Hallo nao,

Wichtig wär z wüsse wo ihr sind, in dr stadt oder ufem land. Wie witt darf dr apero ewäg si,wievill lüt sind ihr??
Hät sunst vorgschlage binere bäckerei e kleine apero z organisiere (brötli, kueche, etc) und evt vorem standesamt dr apero näh (falls du in dr stadt s zivile hesch, isch es bim münster uf dr pfalz no schön) sunst muesch e location sueche, oder evt bi öbberem deheim wo au alles könnt organisiere...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



greenandpink  am 23.04.2012

Re: Basler-Bräute

hallo zämme,
ich bi grad anere Hochzyt im Raum Basel am organisiere und bi no uf dr suechi nacheme Hund wo d Ring in dr Kirche fürebringt.
das isch gar nit so eifach zum finde, ha scho verschiedene Hundeschuele aglüte und no nüt gfunde.
Het vo Euch öpper e Idee oder kennt sogar e Person wo e Hund het?
D Hochzyt findet am 7.7.12 statt in Liestal.
Liebi Griessli Mirjam



nao

nicht registriert

am 24.04.2012

Re: Basler-Bräute

Mir händs zivile in binnige im schlössli.händ uns jetzt entschiede das mir e kleine apero bi uns diheime mache.wohne jo ganz in dr nöchi:)göhnd den zobe no gross go ässe:)

***12.05.2012***



Jessy88  am 10.08.2016

Re: Basler-Bräute

Hallo zusammen

Gibt es 2017er Basler Bräute mit denen man sich austauschen könnte?
Würde mich interessieren wann / wo ihr feiert? Wie ihr das mit dem Apéro macht, etc.

Wäre schön, wenn die Gruppe vielleicht reaktiviert würde...

Ich freu mich, von euch zu hören!



aha  am 10.08.2016

Re: Basler-Bräute

Hallo Jessy,
also wir heiraten im Dezember in BL und im Juni kirchlich in BS Feierort und Kirche haben wir schon gebucht. Habt Ihr schon Eure Termine?
Liebe Grüsse aus der Region!



 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.