Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   bettinlis Tag
bettinlis Tag
 1 2
bettinli  am 29.05.2010

bettinlis Tag

Hallo zämä

so hüt isch äs so wiit... gange jetztden zum coiffeur.
han guet chönä schlofä und bis jetzt bin i gar nöd gross nervös gsi.. jetzt fangs aber langsam im buuch a grummle :-)

ajo gescht han i scho än hufä mol mit äm neuä name unterschribä. mir hend e neui wohnig übercho und d'mietverträg han i mit em neue name dörfe unterschriebä. und da öpä 10x, jetzt bin i sicher gnueg güebt :-)

i wird eu den natürli vo mim tag verzellä, entweder morn oder den erscht noch dä flitties

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



elchalten  am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

hoi bettinli!
wuensche dir ein mega schoenes und unvergesslich fest! freuen uns auf deinen bericht - vielleicht ja sogar mit einem hübschen foto des brautpaares!
geniess euren tag!

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Belle85

nicht registriert

am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

Ich wünsche euch auch einen wunderschönen Tag. Geniesst es!!



chloro  am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

Machs guet!!
gniesses



vivala010

nicht registriert

am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

wünsch dir en unvergesslichä täg. gnüss ihn.



happyday  am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

vo härze wünschi üch en wunderschöne tag - ganz bestimmt wirds noh vill besser, als iher üch das ide tröim vorgstellt hend.

bih au grad chlih am schwelge: bih hüt vorere wuche genau jetzt zum paar-shooting abgfahre und das bi herrlichem sunneschiin. wow und jetzt isch es schoh en wuche här.

aber jetzt fertig tröimt: liebi bettini hüt isch DIN tag und es wird perfekt!



sommerbrise  am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

Geniesse deinen Tag bei diesem super Wetter!

Ich drücke dir die Daumen.

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***



Gloeggli  am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

Hallo Bettinli

Auch ich wünsche dir einen unvergesslich schönen Tag. Heute scheint nur für euch die Sonne
Freue mich auf deinen Bericht und wünsche dir schöne Flitterwochen.

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



sheilyn  am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

alles gute! wir denken an dich! :)



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



Franziska

nicht registriert

am 29.05.2010

Re: bettinlis Tag

Auch ich möcht mich anschliessen. Ich wünsche euch ein unvergessliches Fest und superschöne Flitterwochen, falls wir erst danach was hören...und sehen?!

Lg Franziska
26. Juni 2010



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.