Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 204 .. 406 407 408 409 410 .. 704 .. 997
sasileu  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014

Joo het anschinend es paar neui....e herzlichs Willkomme a alli Und cool hets namal e Brut wo im September 2014 wot hürate

@squishy-fishy:
Joo bi es willi abwesend gsi, ha mi müesse uskuriere voner lungeentzündig und stirnhöhle und woni den wieder gschaffet ha bini grad ziemli beschäftigt gsi und ich und min GG het ide letste Täg einigi Termine cha...DJ Kennelern-Esse, Ringbstellig ufgeh, Geburtstäg vo Fründe, Reisekatalög bstelle und so witer

Lueg i probier am nomol es Foti vode Kärtli ufe z'lade, also dasi woni vom PC weg gfötelet han...und sobald mini Kärtli komplett sind, Magnet etc lade den eh namal bilder ufe

Also falls ich die Brut bin mit dene Iladige wo du gmeint hesch die findsch unter folgende Site....www.hochzeitseinladungen.cc
Viel spass bim stöbere

@me:
i bi momentan richtig in Bastelstimmig, ha so Teeliechtgläser bemalt und für all mini liebste wo mich zum Brautkleid-Shopping begleitet hani so Erinnerigsbrutkleidli bastlet



nala05  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014

bibi: Wilkomme! Vill erfolg bi dr suechi nach locations.

janedoe: mega härzigs föteli! uf däm foti gseht me ämel nüd vo räge! und stimmt scho.. bi sunneschiin ischs eifach z fötele, abr im räge guet usgseh könne nur die wirklig guete
i find unser datum au toll

squishy: das mitem dri rede isch scho nid so toll.. aber ebe das lohni eifach nüm zue. und het mis mami mir aglütte und gfrogt wär i so alles ilade due, wo ich de bi de einte nei gseit ha, seit si nur das isch scho guet, sigi schliesslig mini hochzyt und mir sölle mache wie mir wän! das het mi grad sehr gfreut, wil ich zerst schiss ka ah, das si vilicht au no ahfoht.
wünsch dr gueti besserig.. so wiesheitszähn zieh isch nie schön!

sue: au dir ganz gueti besserig, hoff wirsch se bald widr los!

malinchen: wenn meh jo scho viil vorplant het, dörf meh au mol en hänger ha! hesch jo no gnueg zyt, wie d gseit hesch
was hesch den du für weddingblogs abonniert?

pricana: Toll händir iladigskärtli gfunde! freu mi scho ufs bildli voll cool das ihr tanzstünd nähmet.. zu däm muesi min GG au no kriege! ich find sone igstudierte hochzytstanz ebe scho rächt cool! und für 95.- d stund ka meh wirkli nüd sage (nimm ah s isch jo de e privatstund nur für euch?)

sasileu: dini bruutkleidli sehn de lustig us! wärde sicher freud dra ha!



laprincipessa  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014

Hallihallo mitenand! :)

Hihi gester hani mi GG chönne vom flughafe abhole – er isch gschäftlich paar täg in köln gsi anere mäss :) immer wider schön, wämer sich wider chan in arm schlüsse ;)

@malinchen: danke fürs komplimänt für d’iladige :) jo wäg de kollegin isch ächt chli speziell.. han si jetzt um en ussproch bittet allerdings ned nur wägem hochzyt sondern generell! Mol luge wie das wird.. mage so ächt langsam nüme :( hoffe d OP vo dim GG isch guet gange alles?

@fara: jo isch ächt müehsam aber jo was wetsch gäl… si isch leider scho immer superkompliziert gsi :/

@nala: cooli idee wägem 1. August hehe :) dänn hettet ihr würkli s’füürwerk gratis dezue ;) de einti im gschät häd das au so gmacht! :) und so händer dänn a öichem hochzytstag immer frei ;) häd de 1. August (usser em geburi vo de schwiz ;) dänn au en bedütig för öich? Hehe s’montana & s’hermitage isch beides super zwar beides tüür aber tant pis ;) wievil gäst wärdet ihr si? mir werdet ebe im montana de grossi saal also de restaurant saal ha SCALA =) händ öis eifach i de verliebt und will mir öbe 80-90 lüt sind lohnt sich das wäg de mindestkonsumation.. jo ich finde die 10 minute chönd d’lüt doch sälber fahre – wäge parkplätz müesstmer dänn halt luege aber do chönd sich d’lüt jo au organisiere oder ned? hey das isch jo witzig ;) mir wohnet au ned in luzärn sondern in aarau – ich bin aber ursprünglich us luzärn und min GG us basel ;) händ öis aber in luzärn inand verliebt & öise 1. Kuss in luzärn am see gha hehe sprich häds för öis en bsondrigi bedütig z’luzärn am see z’hürote ;) mir werdet standesamtlich au in basel mache und ebe s’fest in luzärn haha so lustig :p demfall chasch du mir sicher chli tipps zo basel gäh – wie isch s’standesamt so? händer de termin scho? :) danke jo ebe findes au voll denäbe und drum wämer das au ned… oh mega schön din atrag hihi hammer! =))) puh das findi also au no happig de pris vo de theologin! Drum sindmir ebe am luege wägenere günstigere lösig händ jetzt wahrschindli eini :) en bekannti vom GG sim mami sich theologin und würds mache :) pris weissi nonig aber sicher kein schlächte ;) (hoffi emel !)

@pfingstrose: ahe ebe de strichcode würd mi ebe uf farbige couversts glaub störe.. aber s’git jo au sust schöni briefmarkene ;) hey cooli idee mit erst ade wiehnachte säge! :))

@lula: danke dir! :) danke öich allne för die liebe wort! Jo ebe s’verstoht niemer.. aber werdets so mache wie gseit apéro ok obig nei.. finde au klar si chönt die chli am obig am grosi abgäh… naja.. wägem standesamt: isch ebe würkli en mega doofi regelig das! aber ich lüte eifach so ändi monet wider a ;) haha han grad en fiisi idee gha :p chönt doch paarne lüt säge si sölet fiktiv alüte und dänn wänn so vil aglütet hänäd bisi zo mim wunschtermin chume chönds alli wider absäge haha weisch wie? :p hehe nei aber isch jo würkli doof das! er isch rächt dütlich gsi vowäge si düeget sowiso iheimischi bevorzuge und so… debi häd mi GG bis vor kurzem in basel gwohnt!!

@janedore: ah schön das fröitmi z’ghöre! =) ganz bestimmt findsch du dis traumchleid! =) <3 puh ebe s’gsehnd ächt alli glich mit de kollegin – i dem fall isches def. si wo falsch ligt.. aber schad muessi überhaupt über so sache diskutiere! Danke fürs komplimänt wäg de iladig :) oooh mega schöns foti hihi jöö :) und das bi räge hammer! =) händer en gueti fotografin verwötscht ganz geil! =) gsehsch bisch för nüt nervös gsi ;) und hey voll im räge isch doch mega romantisch ;)) haha jo ich kenne RIO mega süesse film haha so härzig wägem spruch ;))

@lula: wow das isch jo ächt mega wenig für de florist hammer gratuliere zo dem schnäpplipris! =)

@pricana: ah super häsch di grad wider getraut! :) ich has hüt no mängisch dassi so schockmomänte han aber ebe fahre au sehr gärn und vorallem au sehr vil auto (au gschäftlich) und daher häd sich das scho lang wider gleit :) gseh si am MI inere woche aber en ussproch cha si dänn ned mache will si zitlich igschränkt isch also erst amene samstig mol zum brunch (hasses mi immer ihre müesse azpasse nur will si jetzt es chind häd!! E chli isch jo ok aber so?) jedefalls chani doch dänn ned eifach so due als wär nüt wämer öis gsehnd sicher voll schreg?

@AYANA: härzlich willkomme & vil spass bi de hochzytsvorbereitige! :) oh und jetzt hani grad no gläse dass du schwanger bisch hihi jöö gratuliere vo härze! =)

@kleinefeder: jöö ganz schön de struss vo dim GG :)

@sue: woow das isch jo ächt en hammer pris für d’cupcakes torte mega super! =) oooh und de bluemestruss isch jo mega!! =) d’eva longoria findi sowiso eini vo de schönschte fraue öberhaupt also gueti kombi :p so öbis würd mir au mega gfalle – aber mit orchidee in coral wär voll geil =)

@taeboyana: oje hey gueti besserig mit dinere bloseentzündig!! Vil spass bim chleider aprobiere! =) ah gseh das isch jo scho hüt gsi :p demfall bini gspannt uf din bricht! =)

@bibi: welcome und gratuliere zum atrag! =)



laprincipessa  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014

Lüt wo driredet bi de planig: das goht mir au so mega fest uf d’närve hey goht gar ned! man es isch öises fest und mir zahlet weiss ich ned wie vil gäld defür!! Grrrrrr!! Aber chline trost, dasses allne chli so goht :/

@me: bi mir gits nedso vil nöis hochzytstechnisch.. am FR goni zode fröndin wo grafikerin isch go d’chärtli fertig mache und hüt obig müendmer no chli am italienische text fiele ;) und s’ziil isch dänn am weekend au grad mit de homepage chönne azfange :) drücket mir de dume dassmers dasmol schaffet (zitlich meini ;) :p

Schöns öbeli allersits! :)



Taeboyana  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Sooo es schöns Föteli!! Finde d Stimmig im Räge o ganz bsungers und tröschte mi immer drmit, dass wenns a üsem Hochzit sött schiffe, me wenigstens so härzigi Fotos mitme Schirm chönnt mache

@sasileu: Mega härzig was baschtlet hesch! I wetti so Güezi i Brutchleiderform (für d Froue, u für d Manne i Form vore Hochzitstorte) für jede Gascht bache und vrziere für ufe Platz. Ha äxtra so Förmli bsteut und hüt si sie cho!!

@malinchen: I dänke o so "Vrschnufpouse" darfsch du dir absolut leischte, heit ja scho so viu. Wie geits dim GG?

@Sue und Pricana: schön isch me nid älei mit däm Lide… i ha leider ke würklechi Lösig. Wägbringe duenis normalerwis scho säuber, aber äbe dasmau het nüt meh gnützt. I wett eigentlech voraue wüsse, wienis cha verhindere, aber i ha scho aus probiert. Itz het mir dä Urolog gester vrzeut, dasses en Impfig git, wo die meiste Froue när für immer Rueh hei!!! I söu mer das mau überlege. Wär ja dr Himu uf Ärde!!

@me: I ha mis Troumchleid gfunge und gad kouft Es isch sooo schön gsi hüt. Mini 4 Froue si so härzig gsi und vor auem mis Mami het gfunge, i wärdi sooo e schöni Brut und het fasch Träne ide Ouge gha I bi ja im Tessa & Thomi z Thun gsi und am Nami no zRiggisberg bi Hostettler Mode. I mues säge dass mir d Bedienig im T&T viu sympathischer isch gsi und sie o sehr gut usegspürt het, was mi steit u gfaut. Aber ds Chleid hani du doch zRiggis kouft. Es isch würklech genau wasi mir ha vorgsteut, mit Neckholder und chli Perlestickereie und am Buch so chli asymmetrisch grafft. Und mit de Änderige 180.- überem Budget, wasi ok finde. Bi u happy dassi mis Chleid ha gfunge und vor auem dä Tag guet ha möge dürestah - gester Abe hani mi nämlech richtig chrank u fiebrig gfüut u vom Antibiotika hani so Chopfweh becho und ma chum ässe. Drum isch d Vorfreud gester no seh dämpft gsi und i ha eifach nur ghofft, dasses hüt geit… Woni de im 1. Lade bi gstange und begriffe ha, dasses jetz würklech losgeit, isch mis Chopfweh und Übukeit wie verfloge gsi Itz füehli mi no nid top, aber es geit ämu besser as gester und er Blase geits wieder rächt guet, die Medis wirke mega schnäu!

So, sorry für dä lang Bricht und Ego-Post Aber i ha so Fröid!!



sasileu  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014

@Taeboyana:
Ohh gratuliere dir zu dim Kauf!!! Dönd nacheme u schöne Tag vorallem brichtisch so herzig devo und Ego bricht sind herzlich Willkomme...find ich Sust chömer eus jo gegesitig kei Idee klaue

Derfi dini Guetzliforme mal gseh und vowo hesches? Findi au u e herzigi Idee, aber i glaub i ha für seb kei Ziit so kurz vorem Hochziit Und wenn es Bild vo dim Chleid hesch.....herä dämit



traumi  am 08.10.2013

Re: Bräute 2014 - Traumkleid zu verkaufen

Liebe 2014 Bräute

Ich habe bereits diesen Sommer geheiratet und mein Brautkleid würde sich wahnsinnig freuen eine neue Braut so glücklich zu machen wie mich.

- Designer-Einzelstück, 2013
- Farbe: weiss
- Grösse: 38 (aber da Rücken geschnürt passend für Gr 36-40)
- Ich bin 168cm und habe das Kleid mit 5cm Absatz getragen
- Material: Taft, schöne Struktur, Rücken geschnürt, dezente weisse & transparente Stickereien, Perlen & Glassteine
- Hochwertige Verarbeitung: diverse Lagen Stoff geben dem Kleid schönes Volumen, im Brust/Taillenbereich besonders schön verarbeitet / vorgeformt / Stäbe / Polster etc. (keine Korsage notwendig!)
- Die Schleppe kann mit einem (unsichtbaren) Knopf hoch gehängt werden.
- Das Kleid ist frisch gereinigt
- INKLUSIVE Unterrock und Stola
(auf Wunsch gebe ich noch die getragenen & gereinigten Stay-up Strümpfe in weiss mit Perlenapplikationen mit dazu)

CHF 950

Mehr Fotos kann ich gerne per Email senden. Das Kleid kann in Zürich anprobiert werden.

Bei Interesse bitte PN senden.



Pricana  am 09.10.2013

Re: Bräute 2014

schöne guete morge zäme!

@sue: viel mache chamer e nöd binere blaseenzündig, s einzig wo bi mir richtig hilft isch antibiothika. aber ich han sie ez ebe scho sit zwei wuche, nöd soo schlimm aber glich immer da. aber ich han das jahr ebe en huufe medis müesse neh wäg de fuess op erscht grad und ez auna cortison wäg sonere blöde allergie (wahrschinlich chunt d blaseenzündig sogar vom kortison :/) und drum hanis ohni medis welle wegbringe. han eifach so pflanzlichi tablette vode apothek, trink es bitz cranberrysaft (ich hasse de!!) und 2-3 Liter Tee am Tag. ez hani sgfühl sit zwei Täg es bessered, hoffemers mal!!

@squishy: ja ich find 95.- für e privati Tanzstund au genial :D ez müemer nurna überlege obmer zerscht de normali Hochziitskurs mit andere wend mache und nachher privatstunde oder grad vo Afang a. Aber mer hend eus ebe na kei Gedanke gmacht zude Lieder und so.. Die Tanzstunde nehmemer in Pfäffike ZH &#61514;
Hey du schaffsch amigs im Zoo? so kuul &#61514;!! Oje, aber viellicht ischs au guet gsi hends din Wiisheitszah grad so „spontan“ zoge, denn hesch wenigstens vorher kei Alpträum gha &#61514; hoffe es isch bald wieder besser!!

@sasileu: die chlinä Brutkleidli sind ja de hammer :D

@nala05: ja ich finds au lässig wennmer de hochziitstanz nachli „ufpeppt“ :p und genau, dass wär für e privatstund nur für eus. miteme zweite pärli dezue würdmer sogar nur 80.- zahle fürd stund pro paar!

@laprincipessa: nei ich chönt glaub au nöd so tue als wär nüd gsi, dass macht alles nurna schräger! sind denn na anderi lüüt däbii bi dem brunch, dass sie dete nöd chasch druf aspreche? ja das findi amigs au, es git paar die macheds so super mit ihrne chinde und sind eifach „normal“ im umgang mit ihne und andere und denn gits die wo sich alles nur ums chind treit und alli müend sich dene umständ apasse, han au mini müeh demit!
wo mached ihr eui homepage?

hend eigentlich alli vo eu e homepage :D? ich han min GG nanig devo chöne überzüge warum dassmer eini setted mache &#61514;

@taeboyana: es git e impfig degege? hani na niee ghört.. aber isch grad e wundervolli vorstellig, wenn ich das für immer und ewigs los hetti.. &#61514; was gits denn für nebedwürkige vo dere impfig?

oh hey gratuliere zu dim traumkleid!! zum glück isches dir im lade wieder besser gange und hesches voll chöne gnüsse, so schön &#61514;!! hesch au es fötteli zum chleid für eus gwundrige?

@me: bi mir gits nüd nois, de nächsti schritt isch de text vodä iiladige zmache, da hani na gar kei ahnig wassmer selled schriebe. ich befürchte im moment nur, dasses z wenig platz het uf de charte für alles :D hend ihr d iiladigskarte für die gladene gäscht zäme mit de apérokarte verschickt oder schickeder die erscht chli später ab?

wünsch eu en schöne tag !!



Taeboyana  am 09.10.2013

Re: Bräute 2014

@sasileu: Mues die Güetziförmli mau fötele, i ha grad sones "wedding cookie cutter" set bsteut hie: www.kitschcakes.ch Bi vou Fan vo dere Site und ha o mau e Cupcakes Dekokurs bi ihre gmacht. Dert bechunnsch aus!
I würd die Güetzi chli im Vorus bache u de igfrüre u de so 1-2 Tag vorhär nur no dekoriere. Das sött guet machbar si und i maches äbe u gärn.

@Sue: Hey wow, die Site vo dire Kollegin mit de Cupcakes mues ig mir unbedingt aluege!! I wett ja o soooo gärn e Cupcakes Torte, aber d Prise vo Cupcake Affair findi eifach scho chli too much! U Kirchbärg wär ja für üs nid ab dr Wäut...

@Pricana: I findes haut eifach frustrierend, weme aus macht, zum e Blaseentzündig zverhindere u zum Teil o no so guet gmeinti Ratschleg bechunnt, wo leider bi eim säuber eifach nüt nütze. I wüsst nüt speziell wäge Näbewirkige vo dere Impfig, i dänke das chunnt o drufa, wie du süsch uf Impfige reagiersch. Me müess eifach 3 mau imne gwüsse Abstand ga impfe. Mi GG isch sofort drfür, dassi das mache

Mir hei o ke Homepage und plane gloub o keni. Aber we mir d Flitterwuche würklech über Globetrotter bueche (so ir Art vore Wunschlischte, wome einzelni Sache cha dra schänke), de mache die eim gloub sowieso eini. U de fändis chli doof, 2 HPs zha... Hehe aber die Angscht, dass es äng wird mitem Text wo uf d Iladige sött Bi üs chunnts chli drufa, wenn asmer d Iladige für die gladne Gescht defintiv uselöh. I hätts no schön gfunde, uf Wiehnachte, aber wüu mir ja STD hei gmacht, wärs fasch chli früeh... wemer se aber würklech scho denn würde uselah, fändis für d Apérogescht definitiv no zfrüeh. Mir si das Jahr amne Apéro Mitti Ougust iglade gsi und hei d Iladig im Juni becho.

@aui: I warte no druf, dass mir d Schwoscht vo GG ihri Natelfotos schickt, de chani hoffentlech hüt Abe eis ufelade. Aber i mues ganz ehrlech säge, dassis in ächt viu schöner ha gfunde, ases ufem Foto usgseht



squishy-fishy

nicht registriert

am 09.10.2013

Re: Bräute 2014

Guuätä Morge mitenand

Janedoe: I find uf dem Foti gsehts meh gar ned! Sus het ii jo nöd so blöd müässä nafrage
Hahahahha, meh gseht null ufem Foti das schwätzisch. I kenn dä Film, aber han en vor ewigkeite gseh.

Sasilu: Tönt nach intensive Wuchene! Wiä isch s'Esse mit em DJ gsii? Passts zu eu? Mersii für dä Link. Ha demfall richtig im Kopf gha, dass ihr's bstellt hend. Aber ii bii uf dä Suächi nachere Homepage mit Blankokarte. Wer isch das echt gsii I ha jo scho eini im Kopf, han aber denkt ii wett gliich nomol vergliiche So eh kuuuli Idee mit dene Brautkleidli. Sii gsehnt voll top herzig us! Dini Frauelis werdet siicher Froiid ha!

Principessa: Schön iisch dii GG zrugg. Au wenn's nu kurz weg sind, isch es immer eh Froiid zum en ihn d'Arme schliässä. I hoff du chasch Ziit mit ihm wiider voll und ganz gniässä!
I drucke diir am Friitig dä Duume. Hender läscht Mal z'viil rundume quatscht?

Taeboyana: Woow, was für en erfolgriiche Tag und du machsch mii richtig neugierig uf es Bildli vo diim Kleiid? Es tönt wunderbar, wiä du diis Kleiid gfunde hesch!
Und diä Guätzli sind so ä Glatti Idee. Bii sii gad go bestuune! Hammer kuuli Idee!
I verstands dass zwei Homepages chlii doof wäret. Usser du chöntsch es mitenand verlinke? Aber s'wichtig vo dä Homepage (nämli d'Wunschliste) hättet ihr jo denn online. I weiss ned so recht, aber ii denk viil meh luägät Gäscht döt doch amigs gar ned aah? So Sache wiä Bruut und dä Brütigam vorstelle bruchts ja nur, wenn meh's ned kennt. Und Gäscht kennet doch eu?
Erst im Juni d'Iladig? I find das chlii gar knapp. Mir hend halt keii Save the Date-Karte und gebet drum Karte vorher (au so um Wiähnacht usse) denn gseht meh sowieso dii meiiste Verwandte und sparrt Porto Meiinet ihr, wenn meh's z'früäh giit, vergesset d'Lüüt s'Datum wiider? Oder werum findet ihr besser "liiäber chlii spöter"?

Sue: Cupcakes vo diiner Kollegin sind dä hammer! Leiider gar ned um dä Egge vo uns

Pricana: So han ii da no gar niiä gseh. Viellicht isch würkli besser! I ha jetzt eiifach Alptröiim vo däre Spritze. I ha Panik vor normale Spritze und diä bim Zahnarzt isch ja es Monster!!! Er het sii immer müässä verstecke, bis ii d'Auge fest zuä gha ha, sus hett ii niemols miis Muul ufgmacht Aber mittlerwiile gots scho besser. Wenn ii miis Muul still hebe tuäts scho nüme weh. I cha eiifach chum bisse und schwätze getrau ii mii au nöd. Was für en Friide für all um mii ume

Me: Mersii eu all für Guäti-Besserigs-Wünsch. I fühl mii scho wöhler. So wohl dass ii hüt Nomittag nomol unter diä Autobahnbrugg muä go luägä obs würkli geeignet isch für Fötelis. Dä Sunntig gseht ja s'Wetter wiider ned so hammer us. Doofe Herbst...

Wünschä eu allne eh guätä Mittwoch, d'Hälfti vo dere Wuche isch scho glii wider gschafft!



 1 .. 204 .. 406 407 408 409 410 .. 704 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.