Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 208 .. 414 415 416 417 418 .. 708 .. 997
_janedoe  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

@Lula
Ahhh bi geschter so im Züüg gsi wege dem DJ und de hed mier d'Pfingstrose sone liebe Tipp fürne andere geh und ich natürli i mim eifer gad es Mail gschribe und mich ned mal bi ihre bedankt

Han das wegem alüte ebe au scho überleit, aber jetzt hani ja es Mail gschribe geschter. Chämt das nid chli komisch wenni dett ez au no würd stresse mit alüte?

Ja ha findes wahnsinnig schön, wie sich am GG sini Family mit eus freued... Und au immer nahfraged, wies mit de Planig lauft aber glich nie driireded. Das schiint ja a ganz vielne Ort andersch zsii...



Lula  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

@jane: Ah ha sch dänkt, dr DJ heigi Dir so ne Antwort gäh, wüu de nachgfragt hesch...
Isch ja ou blöd für Di, wenn de nüt weisch, u er ggf eifach dr Termin het witergäh. U evtl isch es ja ou e Irrtum u er isch froh ums Telefon. Wüu ggf het er jtzt sganze Wucheändi Uftritte u mäudet sech ersch MO/DI oder gar MI...
Bi üs frage mau Kollege nache, u chömme de zT ou mit Sonderwünsch u so Grümpu, mini Stiefmuetter fragt ganz säute mau was, aber süsch chunnt no gad nüt, ou nit vo sim Mami, wo ganz ir nächi wohnt.



Fara  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

Hoi zäme

malinchen: So kuul wäg dem DJ! Und defür sehr unkuul wäg dinere Schwögerin. Ich verstah das voll nöd, dass mer eifach wett en Babysitter as Fäscht ilade. Chunt mer chli ine, als wür mer de Föifer und s Weggli welle. Ich meinti au, dass das nöd nötig isch. Wänn sie offesichtlich i dem Gotti öpper händ, wo sie vertraued, dass mer ihne d Chind zum hüete chan geh, dänn chönds sie doch zu ihre bringe.

Pfingstrose: Gschirr für d Bluemedeko isch au e mega schöni Idee!
Ha mi jetzt au mal id Gwundernaselischte itreit.

Sue: Du häsch rächt mit em bätte. Ich glaub, ich sött das au so handha. Bis jetzt muessi säge, händ sich di andere zum Teil au sehr schwierige Entscheidige, woni han müesse träffe, im Nachhinein als genau richtig use gstellt. Di ganz Situation isch für min Glaube natürlich e mega Useforderig. Aber bi so Sache hani dänn amel doch stark de Idruck, dass Gott mich/eus füehrt.

Das mit de guet gmeinte Ratschläg känni au. Meischtens störts mi nöd mega. Aber dänn, wänn öper chli de Idruck macht, als würder dänke, mer chöngi Chräbs mit de richtige Ernährig weg bringe, dänn scho. Wobi's scho au vo seriöser Siite Hiwiis git, dass gwüssi Läbensmittel besser sind als anderi.
Ich han eigetli eifach ei Fründin, wo mi mit ihrer Haltig und ihrne Ratschläg oft sehr verletzt hät. Da bini zimli uf Distanz gange und weiss au nonig, öbi sie ev. gar nöd as Hochsig ilade. (Was allerdings chli schwierig isch, wil sie zunere Gruppe ghört, wo für eus suscht klar isch, dass alli iglade sind (Trauig und Apero zumindest).) Ich würd sie demit wahrschinli uuu mega verletze. Aber euses Hochsig wird für mich en sehr emotionale Tag sii au in Bezug uf mini Chrankheit, da weissi nöd, öb ich sie möcht debi ha.

Wäg de Babies würdi mir au eifach überlegge, öb ihr das möchtet oder nöd am Fäscht und dänn klar kommuniziere. Ich dänke, es git aber halt scho au es Alter, wo d Chind no würklich uf s Mami agwiese sind und nonig chönd z lang vo öper anderem ghüetet werde.

squishy: Genau, ihr chönd bim Shooting dänn eifach usprobiere. Find die Brugg würklich super, wil ihr so zwei mega schöni Optione händ. Chunt guet!
Wäg de Offerte findi, muesch der absolut käs Gwüsse mache. Klar, es isch en Ufwand, so eini z mache. Aber es isch doch au e rächti Stange Gäld, wo mer da für es Ässe, en Apero, aber au en Fotograf, DJ, und so wiiter ligge laht. Da isch es völlig legitim, es Agebot guet z prüefe und au Alternative z sueche und abzwäge.
Bin froh, dass es zahmässig ufwärts gaht für dich.
Ikea wär au en Option für günstigi Vase, stimmt. Wobi d Fläschene no günstiger wäred. Aber ev. au e Kombination. Chenti mir au vorstelle.
Mini Eltere (und au d Grosseltere) sind würklich sehr grosszügig. Mir chönted eus suscht vili Sache für s Hochsig nöd leischte.

Lula: Han es Bild gfunde vo Ring, wo ähnlich sind wie die, wo mer gester gseh händ. schmuck-mann.de/wp-content/uploads/2012/06/Mattierung-Eismatt-585er-GG-m.jpg
Eher so chli vo de schlichte Sorge. Würded eus aber gfalle. Mir lueged sicher no chli wiiter ume. Aber dass es eher sone ufgrauti Oberflächi söll sii und nöd so glänzig, das staht glaubs scho zimli fescht. Hät sich ämel so usekristallisiert, au wo mer vorher eus scho chli Gedanke gmacht händ.

janedoe: Grundsätzlich bini mega froh, as Unispital gwächslet z ha. Sind sicher di kompetäntere und erfahrenere Lüüt det. Und das isch mir sehr wichtig. Aber gwüssi Sache sind zum Haare raufen.
Tuet mer leid, dass du Migräne häsch. Das glaubi dir, dass dir das s Läbe schwer macht!

me:
Pasta: Danke für eui Rückmäldige wäg de Pasta. Mini Eltere händ chli verhalte reagiert, wo mir's ihne mal verzellt händ. Aber vilicht au, wil sie dänn eher so a Spaghettiplausch mit nur halbe feine Tomatesauce, Bolognese, Carbonara und Pesto dänkt händ.
Mir lueged mal. Aber klar, es muess ja zu eus passe (und solang das nöd e totali Zuemuetig für eusi Gescht isch, isch es sicher ok).

Fläsche: Ihr händ scho rächt, malinchen und Pfingstrose, dass mer das au sälber chönt sammle. Ich bin glaub eifach en fuule Sack. Muess mer's aber namal überlegge. Fänds ebe glich no kuul, wänn d Fläschene alles di gliche wäred, bzw. d Tisch alli glich dekoriert sind (usser vilich euse - de dörf gern no chli kuuler si *gg*). Aber grad die Tomatesauce-Dinger chönt mer würklich mal afange ufbhalte. Je nachdem bringi vo dene doch einigi zäme.
Bstelle würdis, fallsis würd bstelle, vo flaschenbauer.de . De hät jenschtes so Fläsche und Konservierigszügs.

Han, bevori uf d Fläschenidee cho bin, au mal dänkt, vilich id Brockis z gah und immer wieder Vasene abzstaube, grad au so chli älteri mit vilicht ja no chli Vintage-Feel. Dänn würds aber natürlich nöd uf jedem Tisch glich usgseh. Wär aber ev. au no kuul.

Chleid: Danke eu für de Hiwis, dass mer das jederziit chan lösche. Hani gester nöd gschnallt. Also, dänn auf ein Neues...

tadaaa!



Pfingstrose  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

Fara: Sehr schöns Kleid! Vorallem uf em dritte Bild gfallts mir mega... Wirsch de Gürtel drah ha oder nöd?! Ich find d Tischdeko au no schönw enn alles i die glichi Richtig isch aber nöd ganz glich. Also isch doch no chli verspielter wenn unterschiedlich höchi und breiti Glasfläsche/-behälter häsch. Brocki isch sicher au e super Idee. Aber hald au immer mit Ufwand verbunde. Bin letschti anen Flomi und ich find suscht immer öpis, den bini eifach mit leere Händ heicho... Gaht garnöd. :)



Fara  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: Danke! Wäg em Gürtel bini nonig sicher. Er isch mer spontan chli z dunkel xi. Wett doch in Wiiss hürate. Han au no zwei anderi Gürtel aprobiert (aber ohni fötele), en wiisse und en bäsche. Ich bin no unsicher. De wiiss isch mer glich fasch chli z langwilig glaub, so ganz Ton in Ton. Aber ich chönt natürlich au i de Chile ohni Gürtel gah und en nachher alegge für Apero/Fäscht, etc.

Stimmt, Tischdeko, wo chli ungliich isch, hett wahrschinli au no en gwüssne Charme. Schwirig, schwirig. Aber händ ja no chli Ziit. Wägem Brocki häsch rächt. Das hani mir au überleit. Und da ich im Momänt nöd gliich mobil bin, wüssti nöd, öb ich gnueg oft chönt go umeluege. Aber bim dra umedänke merki glich, dass d Idee nonig ganz gstorbe isch.



Taeboyana  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

Nur churz, i mues de äuä am Wuchenänd chli nacheläse und kommentiere Bi däm Tempo und mine Bärge zum abboue im Büro mani nid nache...

@Fara: ha dis Chleid agluegt, gsehsch wunderschön us!! Öpis ganz Speziells und steit dir super. O härzig, wie du ufem 3. Biudli strahlisch

Lösche chasches im Nachhinein problemlos, i ha mis o wieder usegnoh. Nur dr Text ide Biträg chasch zitlech begränzt nume no ändere.

@DJ-Suechi: malinchen und Janedoe, hoffe dir findet dr perfekt DJ für euch! Das isch es Thema, woni mi im Momänt no chli drvor drücke. Aber mir sinis o no nid so ganz schlüssig, wasmer wei.

@Pricana und Sue (und angeri Blaseentzündige-Gschädigti...): Die Impfig isch gloub o nid soooo bekannt. Mi Frouenarzt hätt mir o no nie vo dere vrzeut, obwou ig scho viu erwähnt ha, dassi mi geng drmit umeschlah. Aber mi Arzt vor OP isch e Urolog u dä wändet die schinbar no oft bi Froue a und macht gueti Erfahrige. Es isch es Produkt us DE, drum isches äuä hie o nid so glöifig. Bi ihm hani aber vous Vertroue, dassmer dä nid irgend e Seich adräiht .

So, i mues i Ändspurt vorem WE... TGIF!!!



Fara  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Japp, es gaht mega ab da... Ich bin über s Wuchenänd weg. Ich wird wohl dänn erschlage vor neue Biträg. Wobi, ich chan unterwägs au chli mitläse, nur nöd kommentiere.

Danke au dir für s Komplimänt!



malinchen  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

@Lula: Ja, du hesch rächt. Es isch schwierig das z beurteile wemä keini Chind het säuber. Aber i hoffe, dass mirs öper würd sägä, faus ig mal so würd wärde.

@jane: Jööö, dini SchwiMu isch ja würklech mega lieb! Und d Nachricht vo dr Cupcake-Frou isch ja ou super! Immerhin det good News... Also i findes ou chli dernäbä vo öiem DJ, aber i würd jetz ou nid alüte, we scho es Mail hesch gschribä.

@Fara: Wow, dis Chleid isch ä Troum!!! Es steit dir mega guet, gsehsch mega schön us!!! Merci füre Link wägä de Fläschä... Het ja würklech meeeega günstigi Fläsche! Villecht bstelli de glich ou no es paari, z.B. die in Härzform wär ja mega cool!

Wäge dire Fründin mit de Ratschläg: Hesch sie de mal scho druf agsproche, dasses di närvt? Das wäge dr Ernährig geit ja mal gar nid... Da hätts mir gloub dr Nuggi usegjagt.



Pfingstrose  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

Fara: Ja du häsch ja au no Ziit bezüglich Dekoentscheidig! Spontan gfallt mir s Chleid am beste ohni Gürtel. Es gseht so fiin und schön us. Mit em Gurt ischs mer den fast zunrhig. Aber isch ja Gschmacksach.



Fara  am 11.10.2013

Re: Bräute 2014

malinchen: Danke!
Also, das mit de Ernährig isch scho nöd ganz so gseit worde. Aber en Lehrer a de Schuel, woni letscht Semester no biz unterrichtet han, hät ebe gwüsst vo mim Chräbs. Und er hät meh als einisch xeit, ich sölli vill Chöl ässe. Ansonsten häter nöd vill xeit und nöd mega Ateilnahm zeigt - und dänn häts mi halt scho chli gnervt.
Wäg dere Fründin: uf das, was sie ganz am Afang mir mal gschribe hät, hani sie mal agsproche. Det bini devo usgange, dass sie's eifach ungschickt formuliert hät. Ihri Reaktion hät aber zeigt, dass sie sehr wohl lang überleit hät, öb sie das söll schriibe. Sie hät also würklich gmeint, was sie gschribe hät. Sither hani sie nüme druf agsproche. Ich han mir das überleit, aber mis Ziil wär ja, mich z schütze vor ihrne verletzende Ussage. Und ich befürchte, ich hett im Momänt eher kei Nerve für en Usenandersetzig.

Pfingstrose: Danke für s Feedback! Stimmt, mir gfallts ohni Gürtel au. Aber woni d Fotene nomal agluegt han, hani glich s Gfühl gha, es fehli biz öpis. Ich tuen vilich au eifach spontan entscheide am Tag sälber.

Zuletzt bearbeitet am 11.10.13 16:27



 1 .. 208 .. 414 415 416 417 418 .. 708 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.