Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 248 .. 494 495 496 497 498 .. 748 .. 997
Pfingstrose  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

Endlisch schriebt öpert e Frag... Mir isch mega langwilig! :)

Snicki: Ich han eini vo Bremgarte no aglueged. Das wer nach Zug 28 Minute. Sie heisst Anastasia Arrigo. Find die macht mega schöni Sache...

Me: Mis Mami isch ächt die lustigst am Afang isch sie mega gschockt gsi und gester isch sie churz bi eus verbie cho mit mim chline Brüäder und minere Schwöster. Den het sie usgrächnet de Umschlag mit de Fotis endteckt woni bstellt han. Und ich Dödel han extra no d Bilderrähme versteckt. Den hani ja schlächt chöne säge weglege... Sie hetti nüme ufghört nahbore. Den het sies usegno und voll afange brüälle... Hihi! Sie findets meeega schön und freut sich mega wenn sie au a de Hochziit chund. Isch eifach lustig gsi... Und ich han Freud dass sie sich so freut.



Snicki  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: LOOL so guet, ich ha scho Froge, so isches ned!
So guet, han grad die Anastasia im Internet "gfunde" ... Saftigi Priise aber ich denke, mit däm mues mer wohl rächne ...
Wie lang rächnid iehr mitem Fotograf, also wieviel Stunde??

so herzig dis Mami!! jööööö, ich chans chum abwarte, zums i üsne Eltere verzelle, vorallem bi mim Mami.

Zuletzt bearbeitet am 14.11.13 15:08



Pfingstrose  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

Snicki: Hihi ja den stell dini Frage... ;)

Das isch ebe genau das woni au immer gfunde han. Ich find Fotis mega wichtig aber generell sind Priise sehr tür. D Anastasia heti mir super guet gfalle aber ich han eifach müsse säge da findemer sicher öpis günstigers wo hoffentlich glich guet isch. Mir zahled jetzt für ca. 10-12 Stund 1600 CHF. Das findi in Ordnig und ich bin mega zfriede. Eifach ohni Album. Das mached mir selber.

Gell!!! Musch den luege, isch e ganz e komischi Situation wenn mer das verzellt. Mir isch halbe schlächt gsi... Hihi!



Snicki  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

Aber CHF 1600.- isch jo grad "günstig" wer isch denn das wenn ich fröge dörf?

Ich bin jetzt scho nervös, und weiss no ned mol gnau, wenn mier das überhaupt sellid verzelle



Snicki  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

So, ich hab jetzt vom Catering Bescheid bekommen. Die würden alles machen. Auf/Abräumen, dreckige Geschirr mitnehmen etc, also wirklich alles.
Nun muss ich die anrufen, um ca. Preis auszurechnen. Bin etwas nervös Muss aber noch warten bis ich Daheim bin, vom Geschäft aus gehts nicht. Hab aber schiss vor dem Preis
Drückt mir die Daumen!!



Pfingstrose  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

Snicki! DAUMENDRÜCK!!! Häts garkei Priisliste online? Jetzt bini Gibelig... Lüt doch scho jetzt ah!!! :D



Snicki  am 14.11.2013

Re: Bräute 2014

Neiiiii äbe gar nüt isch online !!
Cha ned, weiss doch do no niemert Bscheid



malinchen  am 15.11.2013

Re: Bräute 2014

Hey zämä und TGIF!!!

I ha die letschtä 2 Täg meeega stress und überhoupt kei Zyt gha fürs Forum... Dir heit mega viel gschribe, gange jetz nid uf alls nomal i.

@Jane: so coooool, gratuliere zu DIM Chleid!!! Darfi äch de ouno es Föteli gseh? *gwunder*

@Fara: so cool dass dir öich ou fürd Andrea heit entschiedä!!! Sie machts würklech super, bi mega Fan vo ihre.

@squishy: Hmm, isch ja würklech schwierig wägä öierä Location. Ufnä wäg findi, dass dir öich chöit düresetzä wenn's öich det so het gfalle! Aber i verstah ou, dass dir jetz verunsicheret sit wöu dini Schwigis so negativ reagiert hei...
ooooh, hüt erfahrsch ob d Rüti frei isch!!! Drücke dir meeeega fest d Düme dasses klappt!

@Sue: huii, i hätt ou gärn es Foti vo öine Chärtli!?

@nala: oh nei, mega doof wägä dinerä Präsentation!!! Ischs guet cho??? Cha dir gad nahfüehlä, ha ou mega Referat-Marathon im Moment, wenn när no so züg drzwüschä chunnt isch mega doof! Hihi, so zviel wägä dr Fotografin! Am Schluss hei mir de ä Forum-Brüt-Fotogalerie uf ihrem Blog, finges super!!!

@Teaboyana: cool dass ds Träffe vo öinä TZ so guet isch gsi... Das isch mega wichtig findi. Isch ja ou mega müehsam wemä irgendwo TZ isch unds mit de anderä när nid so guet cha. Das würkt sich när irgendwie scho ou ufs Fest us, ou wenn sich trotzdäm alli uf ihri Art müeh gäbä...

@lillian: wägä öine Fotografe muesi sägä i findes irgendwie chli komisch... Also i due ja sälber ou Fotografiere und was ig eifach chli dranne zwiifle isch, dass dä nid sälber d Föteli bearbeitet. Wöu eigetlech überleit me sich so sache scho wemä ds Foto macht... Würum mache die das so? Hei die öich das erklärt? I würd uf jedä Fall luege, dass sie es Chostedach agäbe wo ds absolute maximum isch... Wöu Föteli bearbeitä chamä stundelang!

@snicki: wägä öierä Location: das tönt ja würklech troumhaft wo dir wohnet!!! I bi letscht Summer amnä Apéro iglade gsi wo ou bim Wohnhuus vom Brutpaar isch gsi und i has mega cool gfunde. Sie hei im Garte es grosses Zält gstellt gha und e Caterer wo alles het erledigt vo ufstelle bis abruume. D Brut het sich bi ihne deheim chönnä loh parat mache und sie hei verzellt es sig viel entspannter gsi für sie, als wenn sie no ä anderi Location hätte gha. Fürs Ässe si sie när aber scho ines Resti gange u hei när ou det übernachtet. Am anderä Tag wo sie si zrug cho isch dr Garte scho wieder ufgrumt gsi... I verstah dini Bedänke guet, du müesstisch eifach viel Hälfer ha und äbä ä guetä Caterer. Nid dass du när no irgend öpis muesch nachespringe denn!

Und wägä dr Fotografin: http://andrearufener.com/



squishy-fishy

nicht registriert

am 15.11.2013

Re: Bräute 2014

En wunderschönä Morge and TGIF!

Sasileu: Danke, dass iich eues Dress-Code-Bidli chlaue darf. Mii GG findets au kuul. Danke diir! Ojeeeh, diä Magnetli. Mir bstellet unseri Kärtli au recht knapp, hoffentli hoffentli hoffentli sinds pünktli mit dä Lieferig

Lil.lian: En Stundetarif au für's bearbeite? Da find ii no en heisse, chasch jo niä nochwiise wiä lang sii jetzt wirkli bearbeitet hend… Aber am Tag selber isch es für eu viellicht gad suuper. Will jo d'Fotografe au eh Pause zwischet dä Kiirche und em Fest hend?

Sue: Jo, ii ha au niä d'Lüüt verstande, wo ii Fore mitschriibet. Aber es isch meega schön usztusche mit Lüüt, wo gad s'gliichä Thema beschäftigt! Und meh nöd immer de GG oder TZ vollquasslä muän!
Eui Karte isch meega hübsch! Es passt so zu euem Motto! Werdet siich d'Lüüt sicher freue!

Snicki: Es tönt meega kuul, dehaii s'Apéro z'machä. Vor allem wenn ihr Platz hend. Aber hesch scho recht, s'Möglichkeiit isch do, dass alles du/ihr vorbereite müänd trotz Caterer. I würd uf jede Fall dii andere go aluägä. Das am See tönt jedefalls au wunderschön! Würd mir also no entspreche!
Mit em Naturboode isch d'Frog ob dir da passe würd? I nimm jetzt eiifach mol aah, hesch es langs wiises Kleiid. Seb würd jo denn au am Boode achooh. Würd das ned dreckig werde?
Und wiä siind Priise? Da tönt doch schomol guät, wiä sii würdet viel für eu machä!

Pfingstroose: I bii verwirrt, han ii nöd alles glese? Was für Föteli het diis Mami gfunde und het sii nonig gwisst dass ihr hürotet? Isch doch dini Schwester wo sich de Termin het müässä freiihalte? Meega schön, froiit sii sich uf eues Hochziit!

Gescht isch ja gar nöd so viel gloffe

Me: Mir sind geschter dä Kursaal in Heide go aluägä. Es wär jo gar nöd unser Favorit gsii. Aber es isch wunderwunderschön! Und als ob dä im Forum glese het, het er genau gwisst was mir wönd Also vo vorne. Mir sind schomol choh und es so richtig igrichtet gsii, will hüt es Bankett stattfindet. Es isch herrlich zum luägä gsii. Es het mittedrin es Stehtischli für uns gha und schön für uns parat z'Trinke und eh Hochziitsmappe. Und als aller erst überreicht er uns Guätschi für d'Hochziitsmess. Woow, da hend mir denn schomol suuuper gfunde!
Er het uns gfragt, was mir uns vorstellet und mir hend nöd so gnau gwisst was sägä Denn het er eiifach uns alles zeiigt. Dä Garte wo meh chönt ä Lounge iirichte (wooow!) und denn d'Kuchi und d'Technik (alles vorhande mii GG isch usgflippt ) und dä hammer. Sii hend en Partykeller mit Bar. Dert dörfet mir unser eignig Barkeeper mitnäh und unseri eigete Getränk (ohni Zapfegeld ) denn chöntet mir geg dii 12 dert abä und no wiiterfiire. Sii gächtet denn Haii, gebet uns dä Schlüssel und miir dörfet bestimme wenn Haiigangä wird ohni irgendwelchi Servicegebühre nach Mitternacht. Vo dem isch mii GG so begeisteret. Will dä Barkeeper hättet mir scho lang organisiert nur keii Resti gfundä wo ihn erlaubt hätti Er het uns denn au mit em Beamer so eh Präsentation gmacht vo Hochziitsbankett ii dem Ruum. Es isch eiifach es Tröiimli und voll professionell alles gsii. Mir sind ja nu mal go luägä und zweii Mails hi und her. Aber es giit anschiinend scho eh Mappe vo uns. Dass immer alles schön binenand hend
Denn sind mir wiider trennti Weg. Dähaii het denn dä GG mit siine Eltere gredt und natürli vorgschwärmt. Mitenand hends nomol Bankettmappe aguggt. Uns isch jo vor allem Köste chlii schwer ufem Mage glege. Aber sii würdet siich scho drum kümmere Nöd mol frech froogä hend mir müässä! Es isch würkli wunderwunderschön!
Jetzt luägät mir am Sunntig no was anders aah, aber das cha dä Kursaal sowieso nöd toppe, würd ii jetzt behaupte. Und denn erwartet mir no en Aruef vo dä Rüti. Also im Moment gots berguf.
Jetzt mini Frag. Was haltet ihr devo scho am 12 dä offiziell Teil abgschlüssä und denn in Partykeller gooh? Es het scho platz für alli. Aber ob da unserne Grosslis gfallt? Und wiä chönt meh dä Übergang machä? Mii GG het gmaiint, für Drinks vo unserem Barman chöntet mir Geld verlange (sus giits nur es Saufgelage) Was haltet ihr vo dem?

Wünschä eu allnä ä guäti und schnelle Friitig! Das bald scho morn isch und d'Sunne wiider lacht!

Liäbä Gruäss

squishy



squishy-fishy

nicht registriert

am 15.11.2013

Re: Bräute 2014

Malinchen: Jetzt hend mir wohl gad churz nachenand uf Senden druckt. Ha nämli no guggt ob wer gschriibä het, während dem ich gschriibä ha!
Danke diir! Jo mir sind au verunsicheret, weg dä lange Fahrt und wenn zweii scho s'Esse nöd so gschmeckt hend, wott ii nöd dass denn unsernä 70 Gäscht au so got.
Aber im Moment gsehts jo besser us
Wünschä diir viel Kraft! Hesch es hüt chlii ruhiger?



 1 .. 248 .. 494 495 496 497 498 .. 748 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.