Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 409 .. 816 817 818 819 820 .. 909 .. 997
lil.lian  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Aso den chunt mal Madrid uf d'Liste.. Glaub zwar eher, dass mer nomol uf Barcelona gönd :) hihi (bin letzt Jahr mit minere Schwöster gsi und svorletzt Jahr s'erst Mal mit em GG )

Taeboyana
Isch würkli extrem grosszügig. Ich würs aso au ahneh.. Und öbs dänn was fürs Fäscht gid oder für d'Flitterwuche chunt au nüm so druf a..

Janedoe
Dönt würkli wunderschön mit em Weekend wo iher gha händ Abr die Gschicht mit em TZ. Hoppla (Schock-Auge vom Whatsapp.) Was isch den mit ihm passiert? Hät er gmeint er chan mit em Geld gad de Jackpot abruume und chunt no zu Geld? Voll strub.. Ich find au es dönt nachere Sucht.. Hät den de GG die ganzi Gschicht au mitübercho? Und hät de TZ no kei Flüg bueched?
Woow das Buech gfallt mer mega guet. Han au no de Link offe vo Dawanda. Finde das e mega lässigi Idee!! Und das vom GG isch würkli mega häärzig worde!! <3



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

@janeybaby: jesses. ich han jetz alles nagläse vo dir und de pfinstrose. aso bi eus lauft ja au nöd alles wie's sött bzw. mir händ kein plan öb eusi tz öpis mached oder nöd...sind chli im freiflug und ich als kontrollfreak find das eher beängstigend (aber isch e gueti therapie).
aber das wo ihr duremached isch ja vom gröbschte...

aso zerscht mal zu dir jane: ok. jetz hani öpis wele schriebe aber bin total überforderet mit wo dasi söll afange...de tz isch s hinderletschte. weiss din gg das mitem poker? tönt für mich au schwer nach sucht und vor allem söll er doch nöd dich zämeschisse nur will er sini spili nöd chan sälber zahle. het wahrschinli je nach dem au gholfe aber sicher nöd es zweits mal. häsch richtig gmacht. aber das er dich so zämefaltet seit eigetli alles. de isch komplett verzwiflet das er sini sucht nöd chan wiitermache, sprich bisch wahrschinli nöd di erscht woner apumpet hät...und natürli weiss er ganz genau das du dim gg das nöd indiräkt wotsch atue das du "gschuld" wärsch wänn er sind job als tz würd aneschmeisse...oje. aso wännd nonig mitem gg gredt häsch würdi jetz unbedingt. lieber nomal en tz-wächsel als de. je nach dem schadet er euch jetzt no vill meh als es hilft.

und wäg dim papi und dinere schwö tuets mir halt au mega leid. ich verstah absolut das wänn mer eigeti problem hät viellicht nöd bsunders dra interessiert sich öb jetz d schwöster s blaue oder s rote bändeli lässiger findt. aber dänn chönnt mer ja eifach freud zeige und ab und zue mal glich öpis us interesse nafröge...kei ahnig.
aber eus gahts ähnlich. s fröged zwar alli wies lauft mit de planig, aber han s gfühl das niemert öpis macht. wüssed ebe ja nöd mal öb eusi tz öpis am mache sind...

@pfingstrose: dini story tönt ja au ganz schön. ganz toll findi aber das din gg so zu dir staht. isch nöd sälbvertsändlich das er sich gäg de gsamti clan stellt für dich.
hoffe mer das die "veränderig" anehebt und für dich spürbar isch und das sich de brüeder vom gg zämeriisst. chan doch nöd so schwer sii gopf.



dandi78  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

liebe janedoe, eg ha grad di bitrag gläse und es duet mir mega leid, dass das mit euchem TZ passiert esch. eg möcht do derzue säge, dass mi GG au duet online pokere. es würd ihm aber im traum nie i sinn cho, öpper anders um geld azpumpe damit er cha spiele. entweder het me säuber gnue geld oder de loht mes haut lo si. das esch definitiv nid normal und eg würd ihm NIE wieder geld usleihe für das. das gseht schwär nach sucht us. und wieso esch eigentlich kreditkarte gsperrt? het jo wohl au e grund oder.
aso eg mues säge, e würd trotdem no einisch e neue TZ sueche. es wär jo schad wenn dir jetz würdet a ihm festbhalte und er de plötzlich wieder so öppis würd biete oder no vöu schlimmer, euchers fest vermiese. eg würd mir das würklich ganz guet überlegge. TZ sötte eim e hilf si und nid e last!

wünsche dir trotz allem ganz e tolli vorbereitigszit und hoffe, dass so sache nümme wärde vor cho.

dandi78 (2013er brut)

*rausschleich*



malinchen  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

@jane: wow, di GG het das ja super gmacht! Mega schön!!! Also für mi tönt das ächt nach Sucht... I meine, frage cha me ja immer. Aber när usticke wenn du nei seisch isch ächt quer... Das isch ja wie wenn me amnä Junkie d Nadle wägnimmt - bös gseit!

@Taeboyana: Ja genau, dir chöits ja ou fang für nes allfälligs Kiddie ufd Site due oder faus dir mau weit es Huus choufe oder what ever... Da fröit er sich sicher ou, wenn dir denn no öpis drvo heit!



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

@me: ich bin total am aschlag wäg eusem gelübde...han kei ahnig wasi söll schriebe. mir händ es persönlichs gelübde und nachane tuet de pfarrer dänn no di übliche floskle zum ringtuusch vorsäge und mir sägeds na (mit diesem ring blabla).
dörf ich jetz e liebeserchlärig a min schatz mache oder eher es typischs gelübde im stil vo: ich versprich dir blabla? chum nöd drus...und vor allem wettigs einigermasse churz phalte.

@blueme: mir händ ja vor öpe 2 woche eusi bluemeofferte vo 1'600 übercho. dänn hani gschwind es paar chlini sache ustuscht und jetz hämmer di neu offerte übercho....2'000. bin uh verschrocke will ich gmeint han ich heb eher sache weggno als dezue...jetz hani gschriebe das das euses budget komplett sprängt und öb sie chan luege das sie wieder uf de alt priis chunnt und eifach sache usenimmt wo das so tüür macht.

@tz: muess jetz glich nomal uf eusi tz zspräche cho. sind beidi meeeega lässig. das eifach als erschts. mini tz isch mega kreativ und mim gg sind tz es absoluts alphatierli. sött aso klappe. nur, jetz chunnts: beidi sind rächti chaote und zudem sinds für di gsamt gästeunterhaltig verantwortlich (z.b. während mir föteli gönd go mache, zwüsched de einzelne gäng bim znachtässe etc.). heisst für eus, mir werded überrascht.
aber: mir chömed rein gar nüt mitüber. isch eigetli guet, aber für mich doch sehr gwöhnigsbedürftig will ich chli en kontrollfreak bin...ufgrund das beid tz chaote sind chönt ich mir vorstelle das no nüüüüt gmacht isch. uf de andere siite chönnteds grad so guet scho fertig sii.
hät das au öper vo euch? vertraued ihr eifach druf das alles guet chunnt oder tüend ihr da mal nafröge was so lauft?



littlefoot  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

jane: ui nei aso underschti ! was sell denn das, geld go hole für das. guet wenigstens isch er ehrlich gsi haha :) er het au chöne säge er müss öpis anders mache. aber dass du das gmacht hesch...? was seit denn GG dezue ?



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

@jane: ou, das gästebuech isch de hammer!! chasch dim gg aso es komplimänt säge vo mir



_janedoe  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

lil.lian
Wettsch das im dawanda welle bstelle?Er hed au de Link vo dawanda als Vorlag gno, das gsehsch du bestimmt :D Ich ha gfunde, mer chönds ja bstelle aber GG hed de gseit, das er das au selber cha mache, müemer doch ned extra Geld usgseh :) Ha mega Freud, daser das gmacht hed. Ez muessi nur no en guete Abieter finde zums drucke lah.
De Tz hed kei Flüg buechet, er hed irgendwenn entschiede, dass sie mitem Auto gönd und jez misstrau ich ihm natüdli voll, dasers i letschter Sekunde abblast.

weddingbee
ich han mit mim GG gredet und er hed am TZ au ziemli dütlich dMeinig gseit. Mier hend nöd drüber gredet, ober de TZ wett wechsle. Ich getrau mi nöd z frage. Bin richtig sprachlos und verruckt ab mier selber. Iher söttet mal d SMS lese. Daser mi ned au no verbal beleidigt hed mit Schimpfwörter isch no es Wunder.
Hmm wegem Ehegelübde chasch glaub mache, wie du das für richtig empfindsch. Also wenn lieber en chlini Liebeserklärig wettsch mache, denn machsch das! Oder suscht verpacksches als verspreche :) Aber ich wüsst echt au nöd was sägä! Ich has nöd so mit öffentlich rede :D
Hey neeeiii was macht denn ez die Offerte so tüür? Was hender denn no dezuegno? 400.- ufe isch doch en rechte Batze
Mini TZ isch ja au die total Chaotin. Und du sprichsch mer voooooooll usem Herz, ich hets nöd besser chönne umschribe. Aber ich glaube imfall, das im Hintergrund scho einiges lauft, au wenn sie nöd alles so greglet mached, wie mier das vlt gern hetted. Und meh als vertraue chömmer ja gar ned irgendwie.
Wirde s Kompliment sehr gern wiiterreiche :))

dandi
Danke für dini Wort! Danke! Ich finde am online Pokere au nüt verwerflichs, das söll jede für sich entscheide. Er hed mier gseit, dass d Zahlig vo de Karte erst am Ziischtig usgfüehrt wird, drum seg sie gsperrt, aber wahrschinli isch das gloge gsi.

malinchen
Ha!! Danke, genau das wirdem säge, mitem Junkie und de Nadle!

littlefoot
Ja chönntmer is Bei schiesse. Kei Ahnig, so bin ich. Erstmal immer guetgläubig und verständinisvoll. Wenner will pokere denn söller pokere. Er hed ja erst afange umespinne nachdem ich s Geld überwise ha. Guet, ich will mi da nöd userede. Isch ja vo mier blöd gsi. GG seit ned wirkli vil dezue. Er isch sauer ufe TZ und heds ihm gseit.



Nei echt, bin immer meh gschockt, vorallem au wenni eui Reaktione liese. Es isch also wirkli nöd so, das ich eifach übertribe. Offebar hed er es Problem und mit minere Guetgläubigkeit chani amigs eifach en liebe Hundeblick nöd usschlah. Für mich isch er im Moment s Allerletschte und dandi hed recht, er sött en Hilf, kei Lascht si. Muess am Abig unbedingt mitem GG rede. Vlt chan er mal mit ihm rede



littlefoot  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

taeboyana: haha ja aso wenns me isch denn isch es u mega vill, läck bobby :)

lilian: jep madrid het eus gfalle, aber kes wunder, als real madrid fans, mi GG isch vo leon, das isch nid wit...ke ahni aber die ganz stadt isch so königlich und wunderschön. aber glich verschiede, nid so wie barcelona aber glich super toll.

malinchen: haha ha grad müsse lache weg de jane mit de grössi vo de location

jane: s gäaschtebuech isch denn lässig ! bravo GG :)

weddnigbee: aso ich weiss scho relativ vill, da ich mit minere TZ alles chli mache. aber s het au überraschige drunder woni ebe nüt weiss aber merke das öpis lauft und ich bi sooo gspannt :) ich weiss aber dass mini schwö das super macht. s hät zbsp scho u vill lüt ge wo gseit hend de brief wo sie verschickt heb sig ja top usw.. sogar am GG sim Omi het sie imponiert und das isch de nid so eifach die heb s gfühl das hochzit choschti ja fast nüt. omg die het e kei ahnig die wird de glaub schono überrascht si vo eusne sache. aber die wird glich denke grill usw. choschtet chum öpis. egal, ich reg mi nid uf. die isch halt hinterem mond (89) aber wasi müeh han, wenn zbsp öper vo de familie wo geld het oder so öpis macht, de isch alles super toll und vom feinste, sig de tür usw... aber die glaubt eh mir chend üs nüt leischte. wär ja eigeti au so. aber easy... :)



_janedoe  am 22.04.2014

Re: Bräute 2014

littlefoot
Bösi Oma! :D Aber das muessmer glaub echt mit Humor neh. Findes so schön wie du dFreud überebringsch dass alli chli was am vorbereite sind. Finde das merkt mer voll :)



 1 .. 409 .. 816 817 818 819 820 .. 909 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.