Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 415 .. 828 829 830 831 832 .. 915 .. 997
_janedoe  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Ich han jez uf amazon sone Bodyglide bstellt. Dur s Röcklithema ischmer de wider i Sinn cho. Ha gläse, das Produkt seg so quasi en Koryphäe unter de Antiribschprodukt. De probieri mal a de Oberschenkel, mal luege obi mi denn ned wund schüüre ;D
Haha isch das jetzt too much information?



Pfingstrose  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Haha, Jandeoe! Aber ich wott au! Suscht tauchemer am Shooting eifach als Eineiigi Zwieling uf!!!



_janedoe  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Haha genau! Chönds ja mal vorschlah :D



Taeboyana  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

@janedoe: Haha bi Bodyglide hani itz gad zersch a öpis angers dänkt... Bi gspannt obs de so guet isch wie sie verspräche!



_janedoe  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Ich brichte denn.


Uuuund, juhuuuu nomeh Päckli. SchwiMu hed grad es SMS gschickt, dass euses Kamerazuebehör bi ihre acho isch (Täsche, Ersatzakku, Stativ). Hüt isch definitiv e guete Päcklitag

Hach ja. ich sött schaffe TZ hed vorher nomal gschribe und nomal gseit, dases saublöd gsi seg vo ihm und daser sich nur chan entschuldige und hofft, ich nähmi die Entschuldigung a. Han de gseit das ichs besorgniserregend finde, das er weg so öpisem so usflippt und er findet ich söll mer kei Sorge mache, er heb mängisch so Ussetzer und bereuis nachher immer. Mier hend ez mal Waffestillstand. GG redet de no mit ihm und denn isch hoffentli guet.



lil.lian  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Ah jez tschägis mit em Bodyglide (google-sei-Dank).. Das Thema hämer letzt Wuche au gha mit de Broncos und de Sasileu wegem ribsche.. Es isch sooo lustig gsi schlussändli .

Janedoe
Yeah Päckli . Joah hoffe es chund alles guet . So normal isch es eigendli ja nöd wie er schriebt..



littlefoot  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

ladies...

etz hani mini chli is bett ta und de hets mi doch au latt e stund anedogged
ihr hend gas ge hüt, unglaublich. weiss scho gar nüme was ich nachem mittag alles gläsä ha vo eu

pfingsti: aso du bisch echt wunder wunderschön i dem chleid d schueh sind super, gnau so wied häsch wele oder ? gläsli gsend toll us, stell mer das aso echt super schön vor.
haha de satz wegem nachela hani eu verzellt, GG's horrorvorstellig vonere verhüratete frau : leggings, fett, igelifrisur ud essensrest ufem t shirt ich han denkt, da er das so vill erwähnt, ich mache das als gag mal nachem hochzit. hocke gnau so uf s sofa
ich ha au brunch am tag danach und ich lege mi glaub normal a. vom hotel hei usw...oder s zweitchleid :) das wirdi etz definitif nid bi etsy bstelle. nach dere erfahrig mitem chleid vo de chline

jane: cool weg de päckli ! und de charre isch toll sehr schön wegem TZ, wenigstens isch es so klärt.

lilian: ich meine so richtigi fläsche, ja :) aber wie gseit, ich lueg mal wasi vo de daenu bechume und denn schick der es foti.

squishy: ah aha häsch de azug "gse" so guet

taeboyana: ich has scho mal gseh, sehr sexy die fotis :) ich mache das nid, chämt nid so schön use !

malinchen: ah ja, das isch chli müehsam wegem warte...aber denn gahts denn plötzli ratz fatz, wirsch gseh :)

shopping: ach ich sett au sache ha...vor allem isch mer alles chli z gross aber mag nid so momentan.

me: ha au zwei päckli gholt hüt. ha schön blöd gluegt, so 2 munzigi...erwarte ja d blueme für d haar, die sind herzig und d holzrondelle...haha, das päckli isch so munzig gsi, ha denkt, wtf...ha aso en fertige seich zämebstellt sind irgendwie so chli dass nid mal eis väseli drufmag! weiss nid was gläse ha. aber das ufem tisch eh ke platz hät defür...mi GG isch im azug shopping fieber...het en lade ha in zug wo liquidation gha hät. er het denn ganz ufgregt aglüte. aber glich nüt gfunde de isch er aber no in schild...het mer es foti gschickt vome dunkelblaue mit goldoge chnöpf am gilet. (er wet öpis goldigs dra)..isch schön gsi aber hät mi nid umghaue...aber er isch ja nid drin gsi und 2000.- ohni hemdli findi scho recht tür. er het denn gmeint heb 6 wuchä lieferfrist und er sig ja fast z spat dra haha :)
er wett etz am samstig ga mit dem kolleg wo ja angeblich zu ois chunt go znacht esse...aber das gaht ja sowieso nid polteri olé :)
hät nid öper suitart gha ? wil die macheds doch uf mass, sind in zug & in luzern....

ah und mini clutch zu de schueh vo de weddingbee isch cho. passt so perfekt (danke nomal weddingbee, au fürs extra-blüemli ) als ob ich e clutch würd bruchä haha

Zuletzt bearbeitet am 23.04.14 16:13



_janedoe  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

lil.lian
Bin ich also nöd die einzig mit dem problem? (bitte bitte bitte säg ja )

littlefoot
Naaa, guet gschlafe? :D Haha zeig mal sone Rondelle :D
Hmmm bi de gspannt was din GG schlussendli ussuecht...

me
Haha, mängisch fragi mi ja scho. Ha grad bi eus i de Papeterie aglüte zum frage, ob sie Kraftpapier hend. Denn hed sie zerscht mal 4 anderi Persone müesse go frage und seit denn ganz vorwurfsvoll, das ich Packpapier sueche. Ja ehm, gueti Frau, ich wills in Drucker tue. Die hed keeeeeeei Ahnig gha was ich will und ihri Kolleginne au nöd. Isches wirkli sooooo schwer i de CH Kraftpapier zfinde?!



Pfingstrose  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Janedoe: Anschienend! Aber ich hans im Globus mal gseh!!! Vieliecht i de Alte Fabrik?



_janedoe  am 23.04.2014

Re: Bräute 2014

Nei dett hani ebe nüt gfunde. Han zwar mal Charte gfunde, aber ich brüchti ebe Papier, so 90 oder 100g. De gahni doch mal in Globus.



 1 .. 415 .. 828 829 830 831 832 .. 915 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.