Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 454 .. 906 907 908 909 910 .. 954 .. 997
lil.lian  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

Broncos
Danke fürs Bildli. Wär au mal e Idee.. Abr bi eus i de Chile chamers nöd so vorstelle, sisch halt recht chli und de Gang isch vill enger..
Was händer iher i de Chile?



Broncos  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

Nala/lil.lian: Offiziell gits de Allianzname ned, drum wird mer au ned so im Personeregister itreit. Da s aber so gängig isch, darf mer de Allianzname im Pass ha, wemer wet. Sowit ich weiss gits sogar Fäll, wo Lüt sogar Abwandlige vom offizielle Vorname hend dörfe in Pass schriebe, will si nur no unter dem bekann sind.

lil.lian: Han uf de vorherige Site gschriebe, was mer hend ... Bin ebe au no am überlegge. Bis jetzt hemer 4 so Ständer mit Blueme druf (so rundi Gsteck), Hussene für üsi zwei Stüehl mit Bänder. Vo dene Bänder hani aber no 40 förig, wür also gern was mit dene mache, aber weiss noni gnau was



lil.lian  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

Broncos
Bin verzwiiflet din Bitrag am sueche.. Häts der nöd was useglöscht bim drittletschte?



Broncos  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

Ou ja und au no anders Züg

Ou man, mag jetzt ned nomal alles schribe, sorry all dene woni ned gantwortet han

Also weg de Deko hani meh oder weniger s gliche gschribe, wi i dem Bitrag obe....

So und jetzt machi mi uf de Weg, schwänz die zweit Stund ade Uni und gang zude Kollegin go s Probe Make-up mache



malinchen  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

@Lillian: Mir hei ou so ähnlechi Bänk i dr Chille und sie isch ou sehr chlii... I ha mir zersch überleit gha, eifach nur ä Schleife häre z mache wo drfür rächt breit isch und denn ei einzelni Blueme bi dr Schleife so dure z steckä... Chunnsch äch drus? Aber wöu dr Gang eh scho eher äng und churz isch, hei mir jetz beschlosse dass mir nur vore Deko häre düe und d Bänk gar nid schmücke...

@nala: omg das hät mi ja angers ufgregt! I würd mi also no über die Person beschwäre, das geit ja gar nid sone unfründlechi doofi chueh!!! Das si so blödi Beamti wo sit eh und je dä Job hei und nume no verbitteret si wöu wahrschinlech ihres eigene Läbe so richtig kacke isch und de möge sies niemerem gönne wo offesichtlech glücklecher isch als sie.

@Taeboyana: Jaa, mir wärdes äuä ou vorhär zämä bespräche. Es isch ja de trotzdäm no mega schön i däm Moment... Wird sicher so oder so mega emotional si, de isch sicher scho guet wenn igs scho mal ghört ha vorhär.

@sue: oh ja de verstahni dass no gad meh enntüscht gsi bisch o dim Brüetsch... isch ja ou nid sälbstverständlich, dass du ihre das alles schänksch. Und nur während denä 2 Lieder wird er ja wohl schnäll chönne ufd Chind luege, sie wärde ja de sicher eh fasziniert ihrem Mami bim Singe zueluege...

@broncos: Cool, viel Spass bim Probe Make-up!!!



Pfingstrose  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

Guete Tag ihr Liebe!

Ach hey… Bin so nüme debie. Isch richtig nervig. Haha! Aber suscht gahts mir guet ussert dasi hald ebe uf Entzug bin. Muss luege dass das Ziitere bis zum Hochziit weg isch. Nei Seich!

Nala: Bin üsserst froh wenn du schriebfuhl bisch. Ich chume ja garnöd nah zum lese im Moment. Oh nei das isch also ganz denebed wie die ZSA-Beamtin benoh het. Understi! Da hender aber Glück gha isch die den abwesend. Mir hend zum Glück es sehr es tolls Erläbnis gha isch mir mega wichtig gsi will mir ja nöd i de Chile hürated. Scho schief wie die einte tünt mer chönti amgis scho meine was e Hochziit zbedütze hät. Grr…

Janedoe: Getrausch dich nüme daine cho will mir dich nervös mached?! Und säg mal was münder no bsorge? Isch s meiste greglet oder?! Ring diheime?

Me: Hm, han glaub garnix zum bricht. Han nur am Wuchenend mal e Probefläsche bechläbt. Die Wasser wo mir wend anestelle nach em ZSA. Gseht also super uns und Evian isch am beste will die en dezente Hellblaue Deckel händ. Vitel gaht garnöd. Das Rot länkt so vom Mint am grässlich… Den hani i eusem Reduit mal eis Tablar grumt und schön alli Hochziitssache plaziert. Ich hasses wenn das Zeugs überal umelit! A3 Papier und en schöne Stift bini no go poste… Ich muss das Fingerprint Dings no usdrucke und ich han no de Text für in GG Ring gschriebe also für d Gravur. Die mümmer die Wuche unbedingt no abgeh. D Schrift isch so cool worde… Hoffe ihm gfallts dän. Mir hend au es Auto jetzt… S London Taxi isch gebongt und s Schiff au! S WETTER MUSS EIFACH MITMACHE. Mini chli Schwöster hät jetzt es Chleid uuuu herzig! Garnöd kitschig und da bini froh ich han die Tüll Dinger für d Chind so nöd gern. http://www.noanoa.com/de/product?skuid=2-2034-100272002 Das isches… Mit fine rosanige Sandalette und emene schöne französische Zopf! Den het GG Vater und sin Brüäder au no en Azug kauft und mit mim Mami und minere Oma gahni am DO go luege. Mini Oma het aglüte und gseit mir münd d Hochziit verschiebe. Sie isch ein ganze Tag i gfühlti 300 Chleider gstiege und het keis guet gfunde! Haha… Den chämi sie halt im Naturgwand! Puahahaha! Hans mer den nur gad vorgstellt wie so e 60 Jährigi i de erste Reihe im ZSA sitzt - nackt! Haha!

So jetzt langeds den aber mit mim Ego post! Hender au so schlimmi Träum im Moment! Je nöchher d Hochziit chund umso schlimmer wird’s. Haha! Aber lustig isch bi mim GG au… Er hät letschti Träumt mir hebed nur Hünd als Gäst gha. Mich hets verschletzt!

Ah und no öpis chlises... Eusi Gest sind de Wahnsinn! Alli extrem grosszügig das mir fast unrächt isch! Mir hend no niemert wo mir gseit händ het jetzt aber chli knauserig tah. Würklich mega schön!!! Da werded mir es riiise Dankeschön am Hochziit selber nomal usspreche!



Canoa  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

*reinschleich* Faus öbert no Schmock förs Hochzig brucht de Rhomberg hed im Momänt grad 50 % uf Perleschmock *rausschleich*



littlefoot  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

Ihr liebe

Nume churz wegem
Brutshooting... Ha öpis ufgschnappt. Hoffe es lit nid nur a mir dass es am 11.10 isch , susch möcheds doch am 25.10...Ich weiss amig eh nid so früeh im vorus obs de würkli klappt! Mit de kids weisch nie, de sinds wieder chrank oder weiss ich was
Wer uuuu gern deby aber ebe...



weddingbee85  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

@littlefoot/lilian: wägem brutshooting: mir ischs glich, chan a beidne date...tüend ihr zwei doch usknoble wer am ehste chan/wott verzichte und dänn mached mers entweder am 11.10. oder 25.10...



littlefoot  am 12.05.2014

Re: Bräute 2014

weddingbee: chend denn am 11.10 no meh nid ?
lilian, du chasch wähle, du bisch flexibler
ah und was mer no i sinn cho isch...passt echt de jedi no is chleid, wenn es paar scho am üebe sind



 1 .. 454 .. 906 907 908 909 910 .. 954 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.