Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 458 .. 914 915 916 917 918 .. 958 .. 997
lil.lian  am 16.05.2014

Re: Bräute 2014

Nala05
Es gaht mer au chli glich mit de Mails. Söt au mal no Termine für Coiffeur, Kosmetikerin (han abr immer no e keini :-/), wegem Apero, Location, Fotografin, etc. abmache.. Dunes au chli gern useschiebe :-/

Lula
S'Härz hät mer ebe nöd so gfalle, ich han jeze s'LOVE bstellt :)
Händer dänn mitlerwiile alli Fotis chöne aluege?

Malinchen
Ja mier händ lang überleit öb mer mit em TGV oder Flugi sölled gah.. Abr mier händ scho uu lang im vorus bueched, da hetisch de TGV eh nonig chöne bueche. Und gäll mier händ mit em Auto 10 Minute uf de Flughafe. Bis mer im HB wäred, gächts öbe 5 Mal länger..
Prosecco und Buech dönt guet . Vill Spass!!

Laprincipiessa
Bi de Sue döfeds ebe kei Blueme streue, drum chönds Händli hebe :) Mier müend das mit eu streue au mal abkläre.. Wenns nöd döfed findi das mit em Händli hebe au no schön. Mier händ drü Meitli und ein Bueb :) Und die zwei chline sind halt scho no recht jung, sie sind 2 - 2 1/2, mal luege öb das wierd klappe. Und s'Maitli wo grösser isch (den öbe 4 1/2) rennt momentan am Afang immer weg wemer sie gseht )
Wege de Roseblätter, han de Link i me andere Thread mal gfunde: http://www.rosenblaettershop.de Det wärded d'Roseblätter (und anderi) uf div. Arte konserviert. D'Sasileu hät mal Musterblätter bstellt: http://www.rosenblaettershop.de/kostenlosemuster meh zahld dänn eifach Liefergebühre.
Ich wür au luege, dass iher die Föteli vorher chönd mache.. Bi eus hät d'Fotografin gseit, bi 100 Gäscht chas guet 1h und länger gah für alli Gratulatione!! Und bi eu no einiges länger..
Gratuliere zu dinere Unterwösch :)
Was häsch für es Halschetteli kauft in Beromünster? Ich han dete ebe au no öbis hübschs gseh, abr nur wege däm nomol dete use zfahre kakt mi chli a :-/ Und wie gsehnd die anderne Sache us?
Vill Spass morn bim esse :)
Mier händ ade Hochziitsmäss vo Kuoni mit ere mega nette Dame no gredet, die het eus ja uu gern eusi Flitterwuche organisiert, abr mier händs den schlussendli sälber gmacht.. Chan der also nöd vill däzue säge..

Ablauf
Mier wärded eigendli bim ganze Apero debi si.
Euse Plan isch so:
11i Chile, dänn gad bi de Chile es paar Gruppeföteli vo allne, dänn Apero ca. 2 Stund (12i bis 2) und dänn evt. no es paar Föteli gad bi de Chile, den gömer richtig Location (Fahrziit 1h) und möched unterwegs no Föteli. Bim Hotel möchti ja den no e anderi Frisur mache, den chönt sie dete no es paar Föteli mache und dänn weti no schnell d'Location go aluege :) und wiiter gahts den erst wieder am halbi 6i. Bi eus händ d'Gäscht eifach es Programm ab em halbi 5. Mier händ aber ganz klar uf d'Iladige gschriebe, dass de Namitag zur freie Verfüegig isch. Vill werded au übernachte und die chönd den gad scho mal s'Zimmer bezieh..

Zuletzt bearbeitet am 16.05.14 13:10



Broncos  am 16.05.2014

Re: Bräute 2014

Hey Mädels, TGIF obwohl ich am weekend für d Uni sött Sache mache, han jetzt aber eifach kei Lust meh zum schaffe

Sasileu: Also wär mer jetzt noni ufgfalle, dass du ned so klug bisch, im Gegeteil... Sones Studium isch halt eifach ned jedermans Sach, aber das isch ja au guet so, ich chönt zb din job nie mache, das wür mer viiil z nöch ga und ich wür mich glaub au biz gruse
Han ebe die Roseblätter au scho aglueged. Sind d Muster scho cho? Hesch vo beidne Arte bstellt? Und wie viel würsch den nachher bstelle? Han ebe voll kei Ahnig. Ich bruch eifach für 3 Bluemechind zum streue, also nix für Deko oder so, meinsch den langed 1 Liter?
Also da het jetzt genauso guet min GG chönne si, ich han langsam ufghört mich drüber ufrege, er söll das amigs eifach selber löse und wenn er den weg dem en riise Stress het am Schluss, isch es sis problem

lil.lian: Ich muess eifach am Schluss 90 credits ha, aber ich chan meh oder weniger selber wähle, i welem Semester ich was mache und ich chan jedes Fach eimal wiederhole und ich mach mer ned so sorge, dasis nächst Jahr ned bestah wür. Mal luege, ich mach jetzt eifach eis nach em andere und lueg wie wit ich chume

Sue: Das hani mir ebe au denkt, weiss ja noni mal, öbis würlich fertig mache wird, falls mer vorher scho en Job im Usland finded, den wür sich de stress ja erst recht ned lohne.
Also ich find de Vorschlag vode lilian au super, ev. chasch ja wiisi Orchidee no mit was ergänze und biz chliner als din Struss.
Mir werded vo 14.30 bis ca. 17.00 am Apero si. Mir fanged den eifach so um die 5i mit de Gruppeföteli a und wen mer dure sind gömer go s Paarshooting mache, während üsi TZ/TM d Gäst unterhaltet Wie hend ihrs den planed?

Malinchen: Gaanz viel Spass in Paris, gnüsseds

Taeboyana: Bin gaaaanz fest a dich am denke.

Janedoe: Wie gahts dir? Hender s Züg no chönne erledige? Ich hoff du chasch die Nach einigermasse schlafe und wünsch üch morn en wunderschöne Tag.

Claudilein: Mir hend au so Armbänder aber für mis Mami und Schwigermami. Mini TZ het kei Struss und keis Armband welle, jetzt tuet sie d Blueme eifach id Haar

Nala: Ich müesst die letscht Arbet am 10. Juni abgä und am 14. isch s HZ, het also no biz zit zum mich erhole Die letscht Arbet wär aber au genau die woni wür sause la, vo dem her machi jetzt z erst eifach alles anderi und weni den no gnueg zit han, schribi die arbet au no und suscht lahnis denn halt sause.
Uii, mini Verhüetigsstory isch lang. Also d Churzfassig: Ich han d Pille gha, den het min Vater en Thrombose gha und ich han müesse wechsle, han z erst en anderi Pille gha, woni nachher ständig Bluetige gha han, den hanis Pflaster gha, riiisigi Hutusschläg übercho, nachher de Nuvaring, den isch de Schlim völlig uströchned, den isch s Drama mit de Spirale gsi und schlussendlich het min FA gfunde ich söll wieder Pille nä und eifach ufmerksam si und sofort reagiere bi azeiche vo thrombose... Ich wird jetzt aber nach de HZ d Pille absetze und mir werded mi em Daysy (wie Ladycomp eifach mit em iphone) verhüete. Mir wend zwar noni grad chind, aber ich wett kei Hormon meh nä und mim Körper Zit gä, wieder en normale Zyklus z becho, bevor mer den Chind wend.
Und hopp jetzt Mails schriebe!!! Ich schiebs amigs au immer use, aber stell der mal s guete Gfühl vor, wenns den gmacht hesch

Lula: Leider chani ned reduziere, es isch ebe grad öpper chrank und öpper het Ferie und im Moment isch natürlich genau no usserordentlich viel los Naja, ich mach jetzt eifach eis nach em andere und wenns den nüm langed, muess halt s einte Fach dra glaube.

Principessa: Oh wow, sind u schöni Accessoirs, passed voll zu dir. Für wen nimsch den Clutch? Also nimsch si mit id Chile und so? Und was duesch den det dri? Ich han jetzt nix so, muess den eifach alles mini TZ nä
Also ich fänd Föteli vorher glaub au am beste. Hend mir z erst au so welle mache, aber den hemer ebe d Chile müesse früehner mache, als mir welle hend und jetzt machemer d Föteli halt doch nachher. Ich find din Zitplan tönt guet.

Me: Mir hend morn wieder mal e HZ Vorbereitigstag. Mir gönd mit Fotograf und TZ/TM go d Chile und d Abiglocation aluege und kläred no die letschte Details.



malinchen  am 16.05.2014

Re: Bräute 2014

@principessa: Wow, da hesch würklech mega viel chönne erledige! Also i finde da dir d Trauig dusse heit, bruchts gar nid wahnsinnig viel Deko. Gseht sicher ou so mega schön us, scho nur mit de Stüehl und so. Mir hei ds Apéro ja ou dusse und det dueni nur gad Pompoms häre wöui finde, dass es när gar nid meh brucht. Isch ja no Natur drum wo ou schön isch... Wie heit dirs de eigetlech vore? Heit dir sones Pavillon oder ä Tisch?
I würd vorhär fötele, süsch heit dir würklech mega weni Zyt bim Apéro!

@Lillian: Ah ja voll, wenn dr Flughafe so nöch isch heit dirs natürlich gäbig... Bi üs ischs halt so, dass mir so oder so mind. 1h im Zug hocke für a Flughafe. (also ussert mir gängte uf Bälp, aber das isch mir z tüür gsi bis jetz).

@Ablauf: Üse Ablauf isch so:
8.00 TZ und ig bim Coiffeur
10.00 Chleid alegä
10.45 Abfahrt zur Chille
11.00 Beginn Trauig
12.30 Apéro
16.30 Abfahrt zur Abälocation
17.00 ca. 30 min für Föteli GG und ig
20.00 Znachtässe
23.00 Beginn Party (Tanz GG und ig)

@Fotobooth: Öper het no gfragt gha wägem Hintergrund. Das weisi äbä ou no nid so genau. Da mir ja keini gstelltä Föteli mit dä Gäst wei mache, hei üsi TZ aus Fotobooth-Artikel sozägä so zwöi "Puppe" vo GG und mir gmacht wo d Lüt när mit ihne chöi sich Fötele. I mues d TZ de mau frage, wo sie die wei härä stellä. Je nachdäm müesst mä fasch sone Stellwand ha...

@broncos: Ah doof wägä dä Arbeitä und Prüeffige... I ha ou no 4 Afangs Juni, aber ha när no ei Wuche zyt bis zum Hochzyt und schiebä jetz eifach mal alles uf denn wo mir vorhär nümme längt. Ha zersch ou überleit obi ei Prüeffig söu ufs nächschte Semester schiebä. Aber denn wotti ja jetz no meh schaffe und de hani ou nid besser Zyt zum lerne. Drum probieris jetz eifach mal, schlimmstefalls muesi haut de no mal gah.



Sue87  am 16.05.2014

Re: Bräute 2014

Laprincipessa
Mi GG wett mi ebe ou ersch die Kirche gseh und ize machemers so dasmer eifach ufder Fahrt vom Apero zur Abiglocation öppe insgesamt e Stund Ziit hei für no unterwegs ds Fötele;O)
Luschtig, ha ou gad die Wuche all mini Accessoires kouft und bstellt;O) ize fehlt mir nume no e Idee fürnes Jäckli oder öpis wenns kalt wäri. Also wenns nume kühl isch de bissi eh düre wüll am schönschte fändis ohni öpis aber wenns ize mega kalt wäri am abig müessti öpis ha;O) hesch du das scho?

Lil.lian
De heiter öppe 2 Stund apero? Wieviel gescht inkl Apero heit dir circa?

Broncos
Mir si am apero öppe 14.45 bis 16.45 also 2 stund…weiss nid ob das langt??



Pfingstrose  am 16.05.2014

Re: Bräute 2014

Hoi Mitenand!!!

Also Tagesabläuf interessiered mich brännend! Ich han mini Probefrisur nächst DO und bin uuu gspanne was sie vo de Ziit her meint. Hihi! Nachher wird den mal de Plan fertig gmacht.

Malinchen: Hend ihr würklich nur 30 Minute für d Fotis... Isch das nöd extrem wenig?

Janedoe: Hey... Han der uf FB scho gschriebe! Wie gahhhts dir... Mir sind doch so gwunderig wie das Gfühl isch!!! Ich wünsch eu alles gueti...

Ich wünsche eu jetzt scho es schöns Weekend... Leider chumi garnüme dezue am Ball blible. Finds mega schad. Han kein Plan meh was bi eu so gaht... :( Und für de Post hani jetzt exakt 3 Stund gha... So müähsam!

Min GG und ich werded das Wuchenend eusi Ring go aluege gah und sini zwei Hämpper go abhole. Den dümmer mal alles vo A-Z ufschriebe und erledige! Mit Deadline!



LaSposaForma  am 17.05.2014

Re: Bräute 2014

Hallo liebe 14-er Bräute
Ich heirate im 2015 und bin noch auf der Suche nach einem passenden Schleier. Mein Kleid ist weiss (reines Weiss) und mit Spitze verziert. Fall jemand seinen Schleier nach der Hochzeit verkaufen möchte sender mir doch ein Bild mit Preisvorstellung. Ideal wäre ein weisser Schleier mit leichter Spitze und mit Kamm im Haar zu befestigen. Max. 1m lang Würd mich freuen..

Danke, gute Zeit und liebe Grüsse



Taeboyana  am 17.05.2014

Re: Bräute 2014

So mini Liebe, es fougt mi Bricht vo üsem Zivile gester... hoffe das wird nid auzu lang

Ig ha am 10i dr Termin gha für Frisur, Makeup und Negu, zum Glück aus am gliche Ort. Ha de no es Käfeli becho u de heimer gad mit de Negu agfange. Ha Gel-Lack-Negu la mache, ha das vorhär no nie gha aber bi auso suoer zfriede. ini TZ het mir ja ufe Geburi e Guetschin gschänkt. Ha e dunkurote Lack usgläse wo zu mim Chleid passt. När heimer mitem Makeup witergmacht und sie het mi u schön natürlech, aber glich sehr schön gschminkt, has super gfunge. Für d Frisur hani sone sitleche Wasserfallzopf wöue. Am Hingerchopf het sie de no mini 3 Blüemli inegsteckt und d Haar schön glöcklet. Vom Coiffeur bini de diräkt zum Bluemelade ga mis bsteute Strüssli hole. Ha eifach es chlis ganz eifachs bsteut u de het sie vo sich us no es Asteckerli füre GG gmacht, ohni dassi öpis ha gseit, so härzig. Und beides zäme für 30.-!
De bini hei und GG und ig hei schnäu no öpis Chlis gässe u hei üs när i Schale gworfe. GG het no mini Superman-Uhr uspackt und mega Fröid gha. Het sech die gad id Hosetäsche gsteckt Am viertu ab 1 si üs üsi TZ cho abhole und mir hei de nomau e Umwäg übere Coiffeur müesse mache, wüu ig mi Chopf sprich mis Iphone dert ha la liege Nenei mir si nid närvös...
Mir si de scho ca. am 2 zMurte acho und fasch aui Gescht si scho dert gsi. Ds Wätter hets zwar guet gmeint mit üs aber d Bise isch mega chaut gsi. Mir hei de aui im Innehof vom Schloss gwartet, bis üs d Standesbeamtin isch cho hole. Es hei de aui Gescht inechönne, nume mir und d Trouzüge hei no gwartet. De simer de o ds Türmli uf und is Trouzimmer ine. Es het es u härzigs so chli antiks Sofa gha für ds Brutpaar. Itz wos so würklech ärnscht worde isch, heimer beidi scho rächt Härzchlopfe becho. D Standesbeamtin hets würklech superguet und schön gmacht. Zersch het sie natürlech chli müesse Paragraphe abeläse, aber sie het viu zwüschine no Persönlechs dribracht und sech würklech sehr bemüeht. Vorem Jawort si de GG und ig ufgstande und hei üs üsi Trouverspräche gä. Woni dert so bi gstande si mini Bei extrem schlottrig gsi, hamer ächt müesse Müeh gäh dassmes nid gseht GG het hingedri gseit, ihm sigs glich gange . De isch dr offiziell Akt vom Jawort cho und das het si ganz simpu, ohni 7 Näbesätz, mit eire Frag gsteut und mir hei beidi lut und dütlech ja gseit, ha mega Fröid gha. När het sie ds Lied "Sag es Laut" vom Xavier Naidoo abglah, wo mir vorhär usgläse hei. De simer scho zum ungerschriebe cho und am Schluss het sie üs no paar Tipps mit ufe Wäg gäh fürne glungni Ehe. Paar luschtigi, aber o paar sehr wichtigi u gueti. Mir hei de gad vore chönne bliebe stah und d Gescht hei üs vore usegah aui gratuliert. GGs Papi und dr Fründ vo sim Mami hei ganz schön füechti Öigli gha .
Womer si usecho isch no es befründets Päärli vo GGs Mami cho zum gratuliere und het üs no es härzigs Gschänkli bracht. Mir si de ines Pärkli näbedran und GGs Mami und ihre Fründ hei äxtra Champagner und Gleser mitgnoh gha zum astosse. Hei de scho mau 2 Glesli trunke und när no paar Paarföteli gmacht mit dr Andrea. Es het zwar mega zoge und isch rächt früsch gsi, aber irgendwie hets mir gar nid viu usgmacht, bi so im Fium gsi... När simer langsam zum Schiffsalegestäg abegloffe und hei ufem Wäg o no paar Föteli gmacht.
Mitem Schiff simer de uf die angeri Seesite nach Praz (im Vully) und dert i das Paviöndli zu üsem Apéro. GGs ehemalige Schukolleg het dert ds Catering gmacht und isch scho vou im Elemänt gsi. Es het aus meeega feini Sache gä, so i Glesli serviert und sehr spezielli Sache. Obwou nid aus extremi Gourmets si (bsungers vo mire Site), isch aues sehr guet acho und d Lüt heisech chum chönne erhole wie fein dasses sig . GGs Mami het de no e 3l-Wyfläsche organisiert gha, wo aui hei chönne druf ungerschriebe und wo de vo däm Wychäuer gfüut wird mit üsem Hochzitsjahrgang . Dranne si 2 Helium-Härzballön ghanget. Mir heis usgiebig gnosse, quatschet u gschlemmet und mis Mami het no es Fotobüechli gmacht mit aus Föteli vo mir vor Geburt bis vori GG ha kenneglehrt, für ihn quasi . Soooo härzigi Idee und Überraschige! Ha o no es Rosehärz becho vo mim Mami und vom Wychäuer es grosses Chörbli mitme Bluemegsteck. Es isch scho fasch 8i gsi womer de si ufbroche und üs dr Fründ vo GGs Mami mitem Shuttlebüssli het uf die angeri Seesite gfahre. Vo dert simer wieder mit einzelne Outos zu üs gfahre und hei de no Kaffee und Kuchen gnosse. D Torte isch auso e voue Erfoug gsi, würklech o u fein usecho. Mini einti TZ het no e u feini Crème und e Fruchtsalat gmacht. Üsi chlini Stube isch vou Lüt gsi, aber es isch eifach schön gsi!
Mir hei würklech e wunderschöne Tag gha und i ha e riese Fröid a mim neue Nachname . Muesmi aber sicher no chli dragwöhne Aber isch o extrem gsi wie schnäu sone Tag verbigeit... itz fröie mir üs aber ersch rächt ufe gross Tag am 16. 8. und i bi sicher, die Zit wird so schnäu verbiga!



Pfingstrose  am 18.05.2014

Re: Bräute 2014

Guete Morge Taeboyana! Ah so erfrischend din Bricht! Es tönt eifach würklich mega emotional und perfekt! Hihi! Gratuliere nomal vo ganzem Herze... Scho speziell wenn mer plötzlich anderst heisst! Gnüsses... Uuu schön, wie sich alli so gfreut hend und mitgmacht hend. Gnüssed eui erste Tag als Ehepaar... S Wetter meints ja super mit eu!!!



Pfingstrose  am 18.05.2014

Re: Bräute 2014

Me: Ich weiss garnöd wasi da ihne in letschterziit verzellt han oder nöd... Haha! Ich bin am DO aber mit mim Mami und minere Oma uf Chleidersuechi! Und mis Mami isch fündig words!!! Im Modissa und het sogar no 30% übercho! Hihi... :Lounge: Ich dun eu gern es Foti poste am MO.

Hüt hend mir am 11i no Tanzkurs... Ich bin ja gspanne wie das usechund. Uf jedefall mussi nachher no chli go Sünnele, dass den s Chleid au schön usgseht a mir! Hihi...

Suscht hani mal en Prototyp bastled für d Zündhölzer und scho mal 30 Wasserfläsche kauft zum bechläbe mit eusne "Fötzeli"... Den gsehts garnüme so schlächt us mit euere Planig.

Ah no de Bestie mir hend ja nie fürschi gemacht mit DJ... Jetzt hämmer sogar zwei! GG Papi het eine organisiert bzw. eine wo er kennt - sind aber i eurem Alter nöd irgendwelchi Opas... Und die Machers GRATIS!!! Soooo cooooolll!!! Jetzt mümmer aber unbedingt no en Termin finde, wo mer mit denen mal alles bespreche chönd. Das isch so katastrophal im Moment bi eus. Macht mich halbe anderst...

Am DI inere Wuche gömmer nomal bi eusere Lokation verbie will mir mit em Hauptgang nonig glücklich sind. Denn mümmer eus aber entscheide... Chund scho guet. Ich han uf jedefall d Menucharte scho im gliche Design gmacht wie eusi Iladige. Den mussi das nurno ifüäge wo mer gwählt händ und ABSCHICKE. Es sötti Ziitlich den glaub scho no lange.

En schöne Sunntig wünschi allne no!!!



LaMariee  am 18.05.2014

Re: Bräute 2014

Liebi Taeboyana , ganzganz härzlechi Gratulation euch beidne di bricht tönt wük nachemne wunderschöne Tag



 1 .. 458 .. 914 915 916 917 918 .. 958 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.