Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 495 .. 987 988 989 990 991 .. 997
Pfingstrose  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Das mit de Blueme fürs Stägegländer isch doch sehr e schöni Idee... Seisch jede Gast muss eis ipacke und gad bim inelaufe anemache... Haha! Den isches erledigt!

Hihi, mega nett! Danke! Es isch ganz es komischs Gfühl so zeige was mer macht. Aber ihr sind super Supporter! Echt! Danke viel mal! Hehe, den isch ja guet wenn du gern vornedrah stahsch... Bisch für alli Afänger fäng Modell? Ich muss luege, dassi eifach irgendwenn mal a zahlit Ufträg chume. Aber jetzt wotti zerst i jedere Kategorie mal öpis chöne zeige. Min GG staht jetzt den au mal no Modell für mich. :) Er isch mega fotogen findi... Aber ich finds doof wasi zu ihm söll schriebe im Blog. Intim sölls ja nöd sie aber glich isches mini grossi Liebi! Das gaht aber d "Öffentlichkeit" nix ah - findi.

Apropos grossi Liebi! Am FR chund uf SRF immer so e herzigi Sändi muss immer hüle!!! Heisst glaub öpis ala erste Liebe oder so. :D



nala05  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

Pfingstrose: s problem isch das d ängländr sich nid vrpflichtet fühle mit uns z kommuniziere.. Und wen mir noche froge seit jede öbis andrs. Mis mami und ihri schwöstr hän au nid die best beziehig zunenandr, dorum regle das lieber ich, bevor no e wiiters drama igleitet wird so d komplizierti familie isch das, alli total mitenandr vrstritte. Find eifach das mini hochzyt nid de ort isch zum das usztrage.
De best isch no das mis grossi mir geschtr aglüte het das si ghört het, das mini cousine jetzt eifach e kollegin mitnimmt as ersatz! Hallo?! Gohts no??! Wie wärs mit mol noche froge ob das ok isch? I nimm jetzt kei rücksicht meh uf däne ihri gfühl, wil um mini gfühl kümmeret sich anschiinend au niemerts.
Ui das isch au ganz mies wen de trauzüg eifach abseit! Goht doch nid!

Lil.lian: mis favorite lied wär jo at last vo de etta james. Abr gg findet 3minute walzer tanze doof. Jetzt hani dänkt mir fön mit däm ah und schniide de nachere minute e andrs dri für so 30-40sekunde und höre den widr mit at last uf.. Weiss abr nid ob das nid doof isch

Taeboyana: hihi ich rasier mir no gärn d bei, find das immer so mediativ hihi ou jo, wen untr de achsle bibeli bikunsch isch das wirkli nid so schön mitem chleid usw. Würi au go waxe. Hihihi gosch nur no langärmlig go trainiere
Für luzärn isch ebe nid sooo guets wättr agseit, aber i nimms mol no locker, das isch öbis wo i kei biz beeiflusse ka.
Jo i hoff so das reglet sich mit mine miehsame vrwandte.
Oh so schön, gfallt mir au sehr guet something stupid! Wird sicher voll romantisch das kunnt sicher super guet ah, do bini mir sicher! Apropro.. Freut mi au sehr het sich das mit dr begleitig indr kirche greglet!



Taeboyana  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

@lil.lian: Ja bi o vou drfür dass hie wieder meh louft! bis jetz klappets ja nid schlächt Dir heit doch rächt mit Konstanz, tönt nachme super Programm. I bi gad am 18. mit mire TZ dert gsi, chönnt mi aube ztot shoppe Gad 3 Paar Hose, Unterwösch (Intimissimi ), Dekosache, Geburigschänkli und und und kouft...
Du, wie gsehts us wäge, Ässe in Züri, heimer es Datum? Wär ja cool...

@Pfingsti: Gärn gscheh! Hihi nenei, bi nur afa bir Andrea vordran gstange. Was muesch no für Kategorie füue? Ja di GG isch würklech fotogen, das het me uf de Hochzitföteli gseh (du natürlech ou, abgseh drvo)! Hm es git ja no e grossi Bandbreiti zwüschi intim und ere härzige Widmig. Finde me darf ruhig merke dasses di Schatz isch, ohni dasses weiss nid wie persönlech wird.

Hihi gueti Idee mit de Bankstrüssli aber i gloub de chäm dHeufti verchrüglet/kaputt oder gar nid im Resti a. Isch haut o no schwierig wüu zwüsche Apéro und Ässe am Abe sicher no paar Sache planet si, wo e Überraschig si für üs u d Lüt da nid no unbedingt chöi Blüemli umetrage... aber o für das wird sech sicher no e Lösig finde!

Vo dere Sändig hani no gar nie ghört, um weli Zit chunnt de die aube?



Pfingstrose  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Stimmt scho, wer praktsich wenn allne vertaue chöntisch. Aber d Helfti wer lampig, verchrugeled oder verlore! :D Hesch nöd e gueti Kollegin wo das mache chönti, dass TZ suscht Ziit hend zum d Gäst iwiise...?

Haha, min GG chan eifach so es Joe-Geilo Face mache! Mussi immer so lache... Du hesch recht! Muss luege wie ich das schriebe chönti! Ich bruche no en Biitrag i de Kategorie Hochziit und Verliebt/Verlobt. Aber bi de Hochziit ergit sich evt. ööpis meeega cools! Han mit de Sandra Marusic kontakt gha wegeme Workshop wo sie abütet... Isch mer den aber ztür gsi und ich han gseit sie sölli de Platz doch amene andere Interessent geh. Jetzt hani aber nomal es Mail übercho, dass sie mini Siite super schön fändi und ich ihre sypmantisch weri obi glich würd welle cho und mir nomal über de Priis rede chönted. Den hetti ebe vo dem Hochziitsworkshop Fotis zum zeige. :) Mit professioneller Turte und allem drum und drah! :D

D Sändig , sie heisst Liebe auf Umwegen, chund immer am FR 20.55 - http://www.srf.ch/sendungen/liebe-auf-umwegen



Broncos  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

Gugus zäme...
Also mir isch s uf FB definitiv wohler als da, will ich det eifach weiss wer mitlist und da hesch halt überhaupt kei Ahnig und den muesi immer u ufpasse, dasi ned z viel Informatione über mich/üs prisgibe. Ich han ja mal binere Versicherig gschaffed und det en Research für en Versicherig für Internetrisike müesse mache, also da gits Sache, isch echt krass was so chan passiere, wemer ned ufpasst... Aber ich gib jetzt glich mal ad min Senf dezue...

Taeboybana: Die To do Liste isch ja echt am schrumpfe, supi!! Also ich han au all mini Sache de TZ is Täschli gä, hanere scho vorher gseit, sie müesi den unbedingt es gnueg grosses ha Weg de Blueme chani ned helfe, bi üs isch zum Glück alles grad am Hochzyt gliefered worde. Am 1. August gömer in Seilpark

Nala: Ou du armi, das wür mi echt au nerve, weni so Familietheater het churz vor de Hochzyt. Bi mir gits amigs au biz knatsch bide Familie vo mim Mami, vor allem mit ihrere Schwöster. Ich han den mis Mami extra gfragt, öbs ok für sie isch, wenn ich d Tante an Apero ilade. Mis Mami hets den guet gfunde und mini Tante isch tatsächlich cho, sie hend sogar ned mal gstritte, aber mini Tante het wieder voll provoziert. Sie isch extra z spat cho und hed mich den scho vor de Chile use gseh und het sich gweigeret uf s Föteli mit de Familie z cho. Isch mer aber a dem Tag beides Pipegal gsi, den het sie mich halt scho vorher gseh und ehrlich gseit isch mer grad recht, wenn sie ned uf dem Föteli isch...
Weg de Fieberblatere, ich chan dir L-Lysin vo Burgerstei suscht empfehle. Min GG het au churz vor de Hochzyt e Fieberblattere becho und het sie so relativ schnell wieder wegbracht.

lil.lian: Ich han 130 zahlt für de Brutstruss, aber isch halt au no biz en ufwändigere gsi weg de lange Stil und so... Für s zivile hani kei Ahnig meh, wie viel de kostet het

Pfingstrose: Mues grad uf din Blog go gügsle wie d Föteli usecho sind



nala05  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

Lil.lian: ou i ha dini frog wägm brutstruss übrläse. Fües zivile hani 50.- zahlt. Ha dört aber au ganz klar gseit dasi nid viil wot usgäh und ha jo au nur paar röali und schleierkrut ka. Für am fritig kostet de struss ca 130.-
Was hecsh den du für vorstellige vom struss? Und was für priisagebot?

Broncos: das isch au gar nid schön mit dim mami und tante. Ich hoff au ganz fest das i das am hzdag chli ka usblände. Mittlerwile hani gfühlte 1000telefon ka. Hoff es isch jetzt greglet.. Mehr drzue unde.
Danke für e tipp, i ha friener amugs au l-lysin kure gmacht ka. Ha zwar nid s gfphl ka es hilft mega, aber i gangs jetzt glich mol go kaufe. Momentan nimmi alles wo irgendswie hälfe könnti!

Pfingsti: isch de cool mit dr sandra marusic!

Me: so das drama het sich hüt morge schnäll no chli ufgschauklet. Mini tante kunnt ez definitiv inkl minere cousine plus e kollegin vo däre (wo eifach iglade worde isch ohni mi froge und scho alles buecht het) mis blueme meitli kunnt evtl, kunnt uf ihri dummi muettr druf ah. Ha miesse usefinde, das die das ganze chli sabotiert, es git scho lüt uf däre wält! Unglaublich!
Mis mami het au no allne uf öngland aglütte und ihne glaub zimlig d meinig gseit. Si macht sich glaub voll sorge um mich, wil mi das so stresst. Si hetene au gseit es dörf niemer meh mich kontaktiere es söll alles übr si laufe und si luegt den mit mir. Hihi
Hoff sooo es kunnt alles guet! Hät nie drmit grächnet mit so öbisem vor de hochzyt miesse z kämpfe!

Wünsch euch no e schöne nomi/obig! Meh liest sich wohl no uf fb :)



b2be  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

broncos: facebook ist etwas vom unsichersten überhaupt. Das Programm ist ja praktisch nur da um Daten zu sammeln. Mit etwas IT Verständnis hat praktisch jeder Zugang zu allen Daten auf fb. Deshalb sollten dort nie sensible Daten gepostet werden; wie z.B. wann man in den Ferien ist. Überhaupt gehen die Leute viel zu offen mit den ganzen Informationen um. Bis dann mal plötzlich ein Identitätenklau passiert...

Was hingegen Hochzeitsplanung anbelangt... ich glaub nicht, dass es wahnsinnig viele Leute interessiert ob man jetzt ein 10 cm breites oder 12 cm breites Spitzenband nehmen will Natürlich kann man hier im Forum nicht eingrenzen wer was liest - d.h. wenn dein GG oder sonst jemand, der nicht zu viel wissen sollte hier rumschleicht, dann hast du bestimmt bessere Chancen es in einem separaten fb Profil zu verstecken. Andererseits... auch da werden ja deine Aktivitäten wahrscheinlich auf dein Profil geladen? Also am besten was geheim bleiben soll für sich behalten

Apropos fb Gruppe: Ich bin zwar eine 2015ner Braut, aber darf ich da auch mal reingüxle? Wo trefft ihr euch denn?

Nala: tut mir echt leid für dich, dass du so einen Ärger mit deiner Verwandtschaft hast. Aber eine tolle Mam hast du! Super, dass sie sich als Puffer einschaltet! Ich hoffe das Ganze beruhigt sich wieder. Drück dir auf jeden Fall die Daumen!



Pfingstrose  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

B2BE: Das isch vo de Broncos ganz bestimmt nöd so gmeint gsi. Am Schluss chan da eifach jede Idiot mitlese und -schrieb. I de gschlossne Gruppe aber nur mir. Wenn mer mal nöd ah nimmt, das Oper bi de NSA isch. Es gaht ja um s Prinzip und zum Teil wird's ja nöd geheim, aber intim.

Minere Meinig nah phaltemer das Grüppli für eus. Mir sin en Chline 2014 Chreisel und kenned eus hald sehr guet.



b2be  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

keis Problem - ich liese eifach ab und zu dass das ja uf fb staht.. und denn nimmt es ein halt wunder was das isch (z.B. au Fottene).

...han nur welle druf ufmerksam mache, dass die Sache uf facebook ganz sicher nid sicher sind (will sie ja das erwähnt het wäg em Versicherige-Internetkriese-Check).



Lula  am 28.07.2014

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Tönt durchus machbar, dünkt mi ämu gad nit so viu, u süsch fingsch sicher öber wo Dir e Teil cha abnäh
I ha mi Krims-Krams ire Clutch gha, u dr Räscht im Hotelzimmer, dClutch hani im Outo u närne über am Stuhl gha. Isch für mi so am gäbigste gsi, u während Kirche-Apero het mini TZ u mi Maa was drbi gha
Mir hei Blümeli deheime u während am Apero, sowie am Obe i Vasene igstellt, bi äxtra 2 ga koufe. U si heis so super gha. Dr Bankschmuck us Altargsteck het dFloristin i dKirche ta, dr räscht het mini TZ gad greicht, bevor si zu üs isch cho. dAsteckerli si auerdings nit igsteckt gsi, mi GG hets de am Obe iwenn abzoge, wüus doch chli glitte het.
Bis ufe Keller/Garage isch guet, aber me müessti haut eifach viu mache am Huus, u im Garte si mir ou no niene...
Mir göh am 1. Ougust bi üs im Dorf chli ga si, Bratwurst ässe u närne zFüür gniesse. Heit ihr im Dorf nüt?

@nala: Versuch für Di chli abzschalte, gönn Dir e Masage, e Beautynami, e Shoppingtag! Hoffe dSituation beruhigt sich wieder, u si merke, was si da eigentli mache!
Oh, guet het sechs chli klärt. U Dis Mami isch ja ächt super!!!
Tönt nach am ne wunderschöne 1. August
I weiss leider nit, wie höch die einzelne Pöste si, hei aber Fr. 450.- zahlt für Zivil 1 Struss mit Astecker, u fürs Kirchleche 2 Strüss, 2 Astecker, 1 Altargsteck, u Efeukränz für Kirchebänk (di letschte 2 inkl. Lieferig)
Wie viel zahlsch de Du?

@Pfingstrose: Du findisch sicher ou lüüt i Dim Umfeld wo Dir Model stöh, oder hie im Forum
Di Sändig isch würk no härzig, bi ou scho blibe hange



 1 .. 495 .. 987 988 989 990 991 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.