Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2016
Bräute 2016
 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 161 .. 214
crivosa  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

ohh jojo TLC...kenned er Traum in Weiss oder Mein perfektes Hochzeitskleid? Isch amigs au no cool zum luege

aber teilwis so trurig zum luege den hets müetere debi wo zahled aber defür entscheide wänd was tochter z chaufe het und was nöd...nei aso echt



Sakanas  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Gluab de Sender hend mer gar nid...
Mueni emol luege ... Hmmm?

Perfektes Hochzeitskleid
Hani au scho glueged. Aber typisch Amis teilwiiis.
Einisch isch scho cho XXL - da isch amel au no Speziell well die sebe Fraue dass u schwer hend. Huffla!



crivosa  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

hihi gell isch total amimässig...s schlimmste findi das genau so fülligi fraue (entschuldigung I ha nix geg näber wo meh uf de hüfte het das hani selber au) sich aber den I so meerjungfrauechleider iequetsched und ieschnüered und es gseht alles no viel schlimmer us

es brutchleid söll doch vorteilhaft si...

aber das isch irgendwie e en style wo det hine mega gfroget isch...

für mich mue ebe es brutchleid nöd sexy sonder wunderschön si...sexy findi nöd passend für e hochzit



Sue87  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Hallo liebi Brütlis

I ha letscht Jahr ghürate und hie im Forum heiraten.ch mega viel döfe ustusche und Idee sammle
E Fründin vo mir und ig hei e Firma gründet womer günstig Dekoservice abiete (ab 150.- zum Bispil fürd Kirche und Tischdeko ab 3.- pro Person)
Mir vermiete ou ganz viel Dekorationsgägeständ.

Wender luscht heit de lueget doch mau verbi uf:
www.dekotella.ch würdi mi freue!

ganz viu spass no bide Vorbereitige!
Sue



Sakanas  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Crivosa
Oh jaaaa da findi au zum schüsss und i weiss was du meinsch. Kurve findi super aber bittte nid übertriibe und nid presswurscht-mässsig
Wie gseit: Amis ;-)



Baguette

nicht registriert

am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Sakanas, hän dir Swisscom oder Sunrise TV? Die hän de Sänder beidi :-)

Ihr müend mol "Trau dich - den Rest erledige ich" uf Sixx luege. Do kriegt es Päärli 14'000.00 Pfund und de Brütigam muess innerhalb vo 3 Wuche e Hochzyt ufd Bei stelle. Und het zur Brut Kontaktverbot. Är muess sogar s Brutkleid ussueche. Mängisch hets so richtigi Katastrphe drby



Sakanas  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Baguette
Jo Swisscom hemmer. I muess wohl emol dSänderlischte dureluege.
Ahhhaaa das wo de Brütigam alles muess organisiere hani au scho gse zum schüssseee!

Me
Oh ha grad es Zalando becho. Ha so kei Luscht it Läde go poschte welli angscht ha es stoht mer eppert uf de Fuess. Hani drü Sache bi Zalando bstellt - uhha alles goht mer. Freudeli. I bstell sust nid so gern :-)



crivosa  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

hihi wär no cool wemmer sich brutchleider chönt heibstelle nöd? alles in rueh dihei mit de mädels alegge und aluege und den wieder retour schicke



Baguette

nicht registriert

am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Sakanas, ich weiss zwar nid, ob alli die gliche Nummere hän. Aber bi uns isch TLC uf 348. Kaschs jo mol probiere
Cool! Ich ha letschti au 3 vo 4 Sache bhalte. Rekordbilanz für Zalando :-)

oh crivosa, das wär doch e Idee! Oder eini wo wie binere Tupperware Party mit paar Stange Kleider zu eim hei kunt und d Kleider duet präsentiere und me ka se ahprobiere



Sakanas  am 24.03.2015

Re: Bräute 2016

Crivosa
Jo das wer super ;-))

Baguette
Voila TLC isch noi uf em
platz 15 bi mim TV :-)



 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 161 .. 214

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.