Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2016
Bräute 2016
 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 162 .. 214
cream_tangerine  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Chandini: Weg em DJ: Dur das, dass min DJ au gad nah min Bridemaid isch hend mier denkt, dass er eifach am Abig denn ei Stund ufleit und susch mached ich und min GG eifach eh Playliste vo Lieder wo mier gern hend. Mier sind halt beid chli Musik Freaks und dorum hend mier eh gueti Musigbibliothek Aber ich weiss halt nöd, wie du dadezue stahsch. Mit eme DJ musch di denn halt um nix meh selber kümmere und chasch es eifach abgäh

Apropos Musik: Wie hend ihr das denkt, hend ihr bi de Zeremonie all Musiker oder Sänger? Ich bin da ebe chli heikel, dorum hend mier denkt, dass mier eifach oisi Lieder über eh Alag lönd lah laufe. Oder finded ihr das komisch? Für as Fest hend mier eh Band. Sind Kollege fo ois, aber da sie eher Rockig sind, passts ned soooo mega ad Zeremonie, vor allem, will mier ganz bestimmti Lieder wend



Baguette

nicht registriert

am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Sakanas Super, hän dr euri Kirche gfixt! Gratulation Und isch lieb, dass du di umd Tabälle mit de Wohnort kümmerisch!

@Cream Wow, so cool! Ich kenn au viel, wo in Indie gsy sin und alli schwärme drvo. Ich bi in Asie nur in Thailand gsy, ha e ziemlichi Rundreis gmacht dörte. Isch au cool gsy :-)

@Locy & Cream Drugg euch de Duume, dass dr gly EURI Location findet. Das kunt sicher guet! d Hochzyt isch jo zum Glügg nid scho in 6 Mönet oder so

@Sabsy Fyre dir jetzt 100% in de Fahrbar? :-)



crivosa  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Also mir hend es befründets Gschwüstertepaar wo bi üs I de Chile singt und am Obig hemmer au en DJ wommer gern wänd afroge...



Baguette

nicht registriert

am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Musik Also bi de Zeremonie wird ich zu Turning Page vo Piano Guys ihnelaufe und denne während de Trauuig wärde mr no es Lied abspiele loh. Mir finde Live Sänger mega toll, aber mir wän nid no öber an de Trauuig ha, wel mrs klei und persönlich wän bhalte :-) Zobe hän mr e DJ buecht, wo mitem ganze Equipment kunt.



lostheaven  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Sali Zämä

Puuuh bi recht im Stress im Gschäft und Privat und bääää Drum schribi grad nö so viel.

Zug dis Kleid isch hammer! i glaub sogar das hani au ahgha wo ich go Kleider probiere bin

Zu de Locations: Mittlerwile chani sege es chunt alles guet und Gut Ding will Weile haben, lönd eu nid verruckt mache, bi sälber fast zur Brautzilla worde weg dere Sch.... Location hihi aber irgendwenn laufeder als richtig ane.

E treffe fändi au ganz cool, i gib dir nochane no min Wohnort bekannt Sakanas..

Zude Musik währed de Zeremonie. Eigentli hetti gern öper wo singt, aber isch no schwirig zum öper finde. Kennet do grad niemmert wo das chönti überneh. Zudem hani ah zwei Trauuige au scho Lüüt ghöre singe wos eifach nöd druf gha hend, da het eifach schrecklich tönt. Drum nemets mir mol vorzue, falls mir no öper findet denn sehr gern und susch lömmers denn au abere Ahlag laufe



Sabsy_87  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Baguette: Nei, nonig. Mir wei no s'Wasserschloss z'Inzlinge go aluege zum e Verglich ha, aber mir hei im Moment beidi extrem viel um d'Ohre, sodass es uns erst in 2 Woche goht

Musig händ mir eus no keini Gedanke gmacht.

Mi GG möcht am liebste, soviel wie möglich abgä ans OK-Team und i würd gärn soviel wie möglich selber mache... mir hocke jetz endi april mol mit em OK zämmä und bis dört ane schriebe mir mol uf, wie mir uns das chli vorstelle...



lillymaus  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Heej ihr liebe :D

Ich han s gliche problem wie lostheaven!

bin sitm letschte mittwuche jeede abig am schaffe, de tag dur a de uni und am weekend gad au na schaffe! das weekend hani na nachtdienscht drum wirdi ersch negscht wuche wieder bruchbaar si!

Ich xehn, ich hend ja da fasch 10 siite gschribe haha!:D

zug:
dis chleid isch wunderschön!!!
und wenns dich beruigt, ich ha mis aafangs februar kauft
etz hani jedes mal e herzafall weni anderi chleider xehne wili angscht ha das mer es anders chönt besser gfalle! bin chi paranoid!:D

zu de musig:
mir wens gern e live sängerin während de trauig und am abig hemmer eifach e aalag wo mer playlist laufe lönd und d kollege vo mim schatz lueged denn chi das immer chi was lauft!:D

und bime träffe weri eich au seeehr gern debi, chamer aber vorstelle das das na schwer wird wili hüfig am weekend schaffe und de summr etz au na bachelorprüefige ha de bini aml irgendwo ide lernhöll verschwunde :D

het na e allgemeini frag...was haltet ihr devo, wenn mer geld uslehnt vo de familie für s hochziit?`mir hend gmerkt das euses budget halt scho mega knapp isch....de hani denkt chents ja uslehne und denn eifach abzahle...

wünsch euch en schöne tag!



chandini04  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Weg de Music, ich hätt au gern ergendwer wo Live singt. De Trauig, aber das wird de bewtimmt au sau teuer. Mini Cousine chönnt singe aber mini Schwöster het emmer gseit dass sie a ihrere Hochziit sell singe und jetzt trennet sie sich grad vonenand. Das wer ergendwie fies...

Im schlimmste Fall (was gar nid so schlimm isch), gits halt Music vo de Alag. Wie au bi, Apero.

mädels schicket die wo wend de Sakana dOrt weg eusem Bruttreff :-) juhuu



crivosa  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Ohje also allne wos im Moment so stressig hend, lueged au chli uf eu gell... mengmol mues me eifach en Gang zruggschalte...

Ehm jo...I find allgemein wenn me geld uslehnt den lieber privat bi de family wie bi de bank
min fründ het das vor johre für sis neue auto gmacht gha und so ischs au top gange...

mer hend aber vor das mer alles wand selber zahle, und wenn was nöd goht den müend mer halt abstrich mache...(gseht bis ez aber nöd so us as hetted mer vorstellige wo nöd mit üsem budget ufgönd).

Usserdem denki ischs no viel de fall das den zmol näber chunt und seit; he me übernämed no das oder das...sicher d eltere oder d grosseltere denki...

gfohr bim uslehne I de familie isch halt immer das den vilich s gfühl hend das chönd drirede...siehe müetere wo s chleid zahled und den de tochter wand vorschribe was si alegge söll



chandini04  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Lillymaus, nimms nid streng. :-)
Wegem Geld uslehne. Ich finds nid schlimm. Also schlimmer fändi e Kredit ufneh. Aber bi de eigene Familie finids nid so schlimm.
I weiss au nanig wiemer so vell Geld wend bis imene Johr zeme ha... Vorallem mit de Flittedwoche au no (hoffi voll uf Gschenk vo de Gäst.. Peinlich...)



 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 162 .. 214

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.