Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2016
Bräute 2016
 1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 169 .. 214
Sabsy_87  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

sakanas: i han mir ichwuensche grad agluegt, die isch im verglich zu de crazyinlove meeega tüür

carinokarten.de hani letscht wuche s'Musterpäckli becho, gfallt eus mega die gschänkahänger sind denn härzig..



Baguette

nicht registriert

am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Dangge fürd Info silenzia. Und me ka se dörte gratis mache? Was isch de Hoke?

@Sabsy Genau das het mr bi crazyinlove au nid so passt. Kasch z.B. kei eigene Hintergrund uswähle :-(
Hehe die Vase sin über 30cm hoch. Aber hesch rächt, sehn us wie überdimensionali Gläser. Die im Gschäft hän mi au scho alli gfrogt, obi mi will abschiesse mit dene

@Sakanas Jö, das isch aber e härzigi Idee!
Freu mi scho ufd Muster vo Carinokarten

Zuletzt bearbeitet am 31.03.15 15:02



Sakanas  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Sabsy
Jo gell die Ahänger sind voll cool und au die sustige Sache vu Carinokarten sind top. Mir werded wahrschindli dört bstelle
Wieviel zahlsch bi crazyin love? I ha ebe bi ichwuensche no en Guetschi vu 30.-

Baguette
Jo chasch di wirkli froieee!



Sabsy_87  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Sakanas:
du chasch es 20 Täg lang kostelos teste und denn zahlsch zwüsche CHF 80 bis 110.-, je nachdem wie viel Dir s'Site wärt isch

jä, au mit 30.- Guetschin chunnsch nid ganz ane

aber ebe, sehr wenig uswahl, aber chasch es jo mol go aluege, evt. gfallt Dir grad eins..

wix.com weiss i nonig so gnau, was i devo söll halte, händ sehr schöni vorschläg, aber han mol chli drigläse wägem dateschutz.. irgendwie verunsicheret mi das echli.. klar, was im netz isch, bliebt eh immer irgendwo im netz.. aber mhmmm... weiss nid so rächt..

Baguette: oh wow, so gross?!



Sakanas  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Oh mer chams eifach teste und denn quasi wieder verwerfe? Und dets au es cools Wunschbuech/Wunschlischte? Muessi denn emol luege :-)
Ja ichwuensche.ch isch recht tür ... Wie lang isch bi crazyinlove online?
Es choschtet halt alllles ...



chandini04  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Hallo Zäme..

Im Depot hends au grad Thema Hochziit, also Mr.&Mrs. Au so tolli Seifeblösli. Vllt. Gits ja die eint oder ander wo scho shoppt (like Baguette, obowhlis verstoh wenns im Agebot isch)

Falls öbber Interesse het, i hett na e 10% Rabatt Guetschi vom Rho berg för Ja, ich will Kollektion höt becho. I wörds verschenke well mir ihn def. Nid bruchet.

Homepage, hami nanig informiert. I ha eh grad e Hochziitsplanigshäänger. aber chunt sicher weder :-)



lostheaven  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Ja genau im Depot hends au grad viel Hochziitssache, ha scho lang mol welle go luege, aber ha nonie Ziit gfunde bis jetzt.. hoff si hend das Züg no bitz

Aso bi crazyinlove is so das würkli wenig Uswahl hesch, aber da mir relativ ahspruchslos sind bi so Sache passts für üs. Und de Priis stimmt halt für mich extrem. crazyinlove chasch 20 Tag teste, entweder zahlsch nochane de Betrag ii und dHomepage wird freigschalte oder zahlsch en nöd und den blibt si quasi eifach offline. Wasi au no cool find isch das bi crazyinlove kei beschränkig vo de Online ziit hesch, sprich chasch si quasi über Johre online loh wenn me das wöt.. Da findi no cool weme nochane mol no paar Föteli möchti druf tue vom Hochziit oder villicht au vo de Flittis..
DSache sind halt recht eifach ufbaue, aber jo ebe üs stört das nöd, mir bruchet nüt ufwändigs, eifach öpis wo sich üsi Gäscht chönd informiere und ebe öpis wome chan es Wunschbuech erstelle und das chame döte. Es het zwar chli duured bis ich tschägget ha weme da Wunschbuech erstellt, aber has denn mol no usegfunde . Wani au no cool find isch das quasi dHomepage e eigeti Liste macht mit de Gäscht wo sich ahmeldet oder abmeldet, so hesch schö alles binenand und nöd es ghäu im eigete Mailaccount ine

ichwuensche hani au ahglueget, i finds halt huere tüür und ebe wenn denn villicht zwei Johr oder so wotsch zahlsch au scho wieder meh.. irgendwie is mir da eifach nöd wärt...



Sakanas  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Rhomberg
Do hetted mer au en Guetschiii - glaub mir chaufed euse nöd dört.

Depot
Oh het er wieder Hochzytssache? De mueni am Dunnstig grad emol übere husche.. (is Glattzentrum) hahaha. Obwohl i finds no z'früeh, aber gugge chan mer immer. Viellicht hends das denn imene Johr au wieder, de schlohni de zue

Homepage
Merci Lostheaven für d'Usfüehrig. Hesch du dini scho online?



chandini04  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Joo genau Sakanas, hoffe au dass dies next Jahr na hend. De machemer big Shopping im Depot all mitenand :-)

Wie gahts dir Sakanas?

http://www.depot-online.com/ch/de/s?q=Hochzeit&submit=



Sakanas  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Chandini
Oh jaaaaaaaa das mached mer. Het paar tolli Sache vorallem die Schuehufchleber...
Jo danke mer gohts so wiit so guet. Bin froh wenn echli rueh ikehrt - morn isch no Beerdigung:-(



 1 .. 61 .. 119 120 121 122 123 .. 169 .. 214

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.