Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Winterhochzeit
Winterhochzeit
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27
fairytale

nicht registriert

am 11.01.2015

Re: Winterhochzeit

Jutta:
Na also wenn Du die Quittung noch hast und es nicht extrem lange her ist, müssen sie die Schuhe zurücknehmen. Frist ist meistens 7-10 Tage - keine Rücknahme innert dieser Frist ist ungesetzlich, ausser bei Massanfertigungen - ich denke jedoch, dass Du die Schuhe schon länger hast?!

habe sie am 31.12.14 zusammen mit dem kleid abgeholt... die quittung habe ich natürlich noch. da am 1. +2.1.15 feiertage waren, hätte ich somit noch keine 10 arbeitstage.
werde morgen mal anrufen und hoffen, dass sie bereit sind die schuhe umzutauschen. das wäre natürlich super.. ich nerve mich so ab mir selbst :(



Jutta  am 11.01.2015

Re: Winterhochzeit

Ich hatte meine Schuhe mehrere Tage zur Anprobe zu Hause. Mal passte diese Nummer, dann wieder die Andere - je nach Wetter. Evt. geht es Dir genauso??? Ich habe deshalb drei verschiedene Nummern von dem gleichen Schuh gekauft :-). Jedoch durch die Verzögerung des Hochzeitstermins, fand die Hochzeit dann ja im Dezember statt. Wegen Todesfall durfte nicht recht gefeiert werden, weshalb "nur" ein Hochzeitsessen stattfand, Tanzen tabu war und ich kam mit einem Paar Schuhe aus. Jetzt stehen bei mir zwei neue Paare im Schrank :-).

Ein gutes Geschäft tauscht Dir die Schuhe auf jeden Fall um! Sie möchten ja, dass man sie weiter empfiehlt ;-).

Zuletzt bearbeitet am 11.01.15 21:46



luana  am 12.01.2015

Re: Winterhochzeit

liäbi fairytale

ja höööööör mer uf! so züg chönt au mir passiere...
zb tischdeko...sit wuchä bin ich neus am abänder und usprobiere und ha noni mal d hälfti zämä :D

ich bin grad jetzt am tischplan dra...duen mich chli schwirg =/ wer näb wem und ob das guet chunt und sowieso und überhaupt...uffffffff....

denn, morn gahni mis chleid go definitiv abändere lah...

mim schatz isch de ahzug z chliiiiii...SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!! alles so scheiss i de letschte paar tag usegfunde...
schueh und manschettechnöpf und hämd bruchter au no...

jaja mir sind Chaote :S wennd enn am 14. nur alles glatt lauft :D

hoffed au uf Schnee so richtig geil mit sunneschii...aber bi mim glück pissts in ströööme xD

:D woher sind ihr?



fairytale

nicht registriert

am 14.01.2015

Re: Winterhochzeit

@jutta: vielen dank für deine hilfe! ich war gestern abend beim brautladen und sie waren total verständnisvoll! ich konnte alle schuhe probieren, die ich wollte und am ende konnte ich mir die schuhe auswählen. habe nun eine halbe grösse mehr und sie sind perfekt :)
habe dann noch die passende tasche dazugekauft, denke das hat auch der verkäuferin gepasst ;)
meine alten schuhe habe ich das ganze wochenende über um verschiedene urzeiten angezogen, aber sie waren mir immer zu eng. die ersten 10 min waren ok, aber dann war es schlimm..
sehr wahrscheinlich habe ich die schuhe bei der anprobe einfach nicht genug lange getragen... sie waren damals schon enger vorne, aber in dieser 2 min vom probieren doch bequem.
bin auf jedenfall froh für die neuen schuhe :)

@luana
ja es isch echt de horror gsi!! han fascht nüme chöne schlafe... aber zum guete glück hani sie na chöne umtusche. einisch meh glück gha uuui nei itz änderisch na tischdeko? da weri total überforderet so kurzfristig han zwar au nani alles, aber weiss genau wasi na bruche, muss es nur endli go kaufe.... machsch dene alles selber oder lahsch na blueme liefere?

ohje das channi mir vorstelle.. das hemmer na vor eus... schiebes immer use,.. aber das wochenendi müemer das unbedingt mal aluege.. aber es isch eifach so schwierig! hend ihr dini und sini famlie am tisch zeme oder trennt? hender jung und alt trennt oder komplett mix?
wieviel gäscht hend ihr eigentli?

so schöön musch viel ändere? bi mir mussi na es paar sache andrsch mache.. hoffe es chunt guet.. mis kleid gfallt mer eigentli mega, han aber auu täg da bini gar nöd überzügt wasi kauft han... das isch mega schlimm... hoffe sehr, dass wenns dene fertig abgänderet isch, dass es mich überwältigt....

ou nei scheisse.... wie chunt dene das? hedder soo zuegnah oder de azug eifach scho ewig? das stelli mir au nöd grad luschtig vor :S
schueh findet er sicher schnell, isch zum glück bim maa nöd so schwierig. und manschettechnöpf sind zum glück au nöd soo schwierig zum annähe :) die hemmer au nannig.. mer wüsset au nöd, ober überhaupt will.. wo hesch du euchi her?

hehe gaht eus öbe glich wenns nach mim schatz würdi gah, würdemer alles spontan mache... zum glück bini da chli andrsch aber am schluss chumi glich immer total in stress und vergisse eh öbbis... ja ich hoffe au, dass hütt ime monet alles glatt lauft zum glück mussi mich um de tagesablauf überhaupt nöd kümmere, euse trauzüge und eusi trauzügin machet alles.

ou jaa genau! das weri hammer
hehe dene hoffemer, dass es nöd so wird sii :D

mer chöme usem aargau, region lenzburg. und ihr?



luana  am 15.01.2015

Re: Winterhochzeit

da häsch ja no einisch glück gha... wobii mis mami isch debii gsih bim chleid abändere...isch denn nomal i ihres kleid gschlüpft und es isch voll übel wüäscht gsih oO het üs nüm gfalle...und si hets ohni Problem ines anders dörfe umtuuuschä :D hani voll nätt gfunde!!!

aso bi eus werdet no rose chöpf gliferet, (ocean song ) susch nüt...mached villes scho am 13. sälber....hoffe dass das guet chunt...

min maa isch Ägypter, sini Familie chan leider us visa gründ nid cho :( aber werdet dune denn i de Chile hürate und e riese fete mache wie da denn isch das au wieder usgliche ;)

mir sind mit 10 chind genau 70 lüüt, und ihr???..

läck bin ich nervös...chas kum erwarte!

gasch du am 14. zum Coiffeure oder chunt si zu dir??? weli ziit häsch Termin? XD

musmer maschettechnöpf ahneihe? mach mi nöd Andersch hahaha :D chume doch nöd drus XD
händs im herreglobus kauft, schlichti schwarzi!
de ahzug hätter sitem juli, det hemmeren kauft, und bevor er im novämber id schwiiz cho isch hetten sis mami no voll gmäschtet übel *g* :D etz spannt er...münd negscht wuche zur schniiiderin oO uffffffff...:D

wenns nach mim maa wür gah würemers nöd spontan mache sondern ersch am 13.2 alles ahfange bsorge-das währ denn no früä *lach* :D

mir sind us de Region obere Zürichsee ;)



Niiaaa  am 15.01.2015

Re: Winterhochzeit

hey farytale & luana 😊 gschwind e frog.. ha leider kei ziit zum do regelmässig
mitläsä.. abe ha per zuefall gseh öpis mit euem chleid isch nid guet gsi & ihr hends denn dörfe ine anders umtuusche? ☺️ vo wo hend ihr es chleid gha? 😘



Niiaaa  am 15.01.2015

Re: Winterhochzeit

upsi diphone smileys hets nid ahgnoh.. soooorry :-)



luana  am 15.01.2015

Re: Winterhochzeit

Marry's <3



Niiaaa  am 15.01.2015

Re: Winterhochzeit

würklich?? ich ha mis au vom mery's vo de bahnhofstross meinsch sind die demfall do dure no kulant? wieviel vorm fäscht häsch es kleid den no gwechsled gha? meinsch goht da bi mir no eze? mir hüroted am 14.3... bi ebe scho länger am zwiifle öbs es richtige kleid isch



Jutta  am 15.01.2015

Re: Winterhochzeit

Wenn es ein Kleid aus der 2014 Kollektion ist, dürfte ein Umtausch wohl unmöglich sein. Diese Kleider wurden ja zu äusserst günstigen Preisen ausverkauft.

Damit mir so was nicht passiert - habe ich mein Kleid bei der Schneiderin machen lassen. Sie hat es so gemacht, wie ich wollte.

Zuletzt bearbeitet am 15.01.15 17:35



 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.