Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wo habt ihr euch kennengelernt?
Wo habt ihr euch kennengelernt?
 1 2 3 4 5
schusseli  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Mir hend üs vor 5 Jahr au im Internet über e Partysiite kenne glernt. Hend z erst ca. 1 Monat sehr unregelmässig mitenand gschriebe bis denn er plötzlich meh Interesse zeigt het. Nachher hemmer eus mal ganz spontan uf en Kaffi im Starbucks troffe, es isch kei Liebi uf de ersti Blick gsi, aber trotzdem hend mir eus uh guet verstande. Aber scho nach es paar wiitere Treffe isch klar gsi, dass mir meh wend vonenand und denn simmer zäme cho.




Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



sheilyn  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

@ schusseli

au uf partyguide?
ech hane vo PG ^^...


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



mond26  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

tolle & schöne geschichten:-)
wir haben uns zwischen weihnachten und silvester 2005 in einer skihütte kennengelernt. fanden uns von anfang an sehr sympathisch und zwei wochen später haben wir uns dann das erste mal getroffen. und dann immer und immer wieder... und seit einem monat sind wir verheiratet! ist wirklich ein gutes gefühl und ich freue mich auf unsere gemeinsame zukunft als ehepaar!



Ananas

nicht registriert

am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Das macht richtig spass euri Kennelernsgschichte z läse. Vo klassisch bis modern .

Mir hend eus anere Garteparty vonere gmeinsame Fründin kenneglernt... Chli atrunke simmer gsie, aber s het sofort gfunkt. Und 1 Monet später heter mi gfröget öbi ihn wet hürate. I han gwüsst er isches, vom 1. Augeblick und drum hani ned müesse zögere.


°~°~° Zivil 6. August 2010 ~°~ grosses Fest 7. August 2010 °~°~°



bettinli  am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

min gg hät eigentli im gliiche gschäft gschafft wiä ich, aber han en no nie würkli "gseh".

ä kollegin vo minerä unterstiftin hät ihm imene chat kennäglern. dur da hät den mini unterstiftin ihn kennä glernt und sie sind den amigs zämä id pause.

han ihn den irgendwiä au läss gfundä, bi au i dä chat und ha agfange mit ihm redä.
3 mönät hemer den nur ä affaire ka, will er nöd ä beziehig mit einerä usem gschäft hät wöllä.
han ihn den chli iversüchtig gmacht und nochdem dasi ä wuchä im lehrlingslager gsi bin, hät er den au gmerkt dass er me empfindet. und vo döt a simer zämä gsi... :-)

********** Unser Fest fand am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



Soefeli82

nicht registriert

am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Also mir hei üs im Summer 07 im Internet lehre kenne und hei üs im Ougust 07 ds erschte mal troffe. Im November 07 simer zämä ufe Niäsä u imene Monet simer bereits Maa u Frou

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Dee  am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Wow Ananas, das isch ja schnell gange! WIe lang sind ihr denn jetzt zäme?

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Ananas

nicht registriert

am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Dee, haha, wir sind quasi seit dem 1. August zusammen, das heisst fast ein Jahr

Glaub mir, das es so schnell geht hab ich am allerwenigsten erwartet.

°~°~° Zivil 6. August 2010 ~°~ grosses Fest 7. August 2010 °~°~°



mini84  am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

hihi, ananas, ich finde das total toll bei euch beiden!
bei uns ging es ja auch nur drei Monate und wir waren schon verlobt... (ok, wir kannten uns schon etwas länger, aber auch nach drei Monaten Beziehung kam schon der Antrag )

wir sind auch eigentlich sofort zusammengezogen als wir zusammen gekommen sind, das hatte aber damit zu tun, dass wir beide mit unseren ExPartnern zusammen gelebt hatten...

Ich würde es wieder genau so machen.. denn so lernt man sich wenigstens gleich wirklich gut kennen und verplempert nicht noch Jahre... (ausserdem wäre mir das zu anstrengend, immer von A nach B fahren...)

und jeder eine eigene Wohnung suchen, und dann 1-2 Jahre später WIEDER umziehen.. nein danke..



sheilyn  am 27.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

noch 1 johr?!

uoouuuu ok... jedem sis eignige tepo.

aber... i weiss jo ned, noch 1 johr han ech emmerno die roseroti brölle ahgha...

ok stemmt, i hätt min gg au grad vom fläck wäg chönne hürote :) aber ergendwie "machsch das halt eifach ned" also ech ned aber mer gseht jo wies cho esch, hani ne halt 5 johr spöter glich ghürotet. ;)

aber muess zuegäh, so fan vo so "bletzhochzite" beni absolut ned...

zäme zoge send mer so quasi noch 7 mönet. geschweige ech han en eigeti wohnig welle ond gg esch so noh dis no bi mer ab em 1. tag ihzoge :)
mehr hend also "inoffiziell" gueti 3 johr zäme gwohnt, bevor emr offiziell vor knapp 1,5 johr zäme zoge send.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 27.07.2010



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.