Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 496 .. 989 990 991 992 993 .. 997
Taeboyana  am 30.07.2014

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: Auso totau relaxt isch angers hihi , aber mir hei dert häre id Ferie wöue, wüus e eimaligi Chance isch und ig mit chline Ching ehrlech gseit lieber nid uf Afrika würd, drum isch üs das itz ou no wichtig. Aber när bini de scho kribbelig zum loslah

Wooooow he das isch ja de cool dass du bir Nala fötelisch! Findi super, isch doch die perfekti Lösig!

Ou nei das isch o doof. I ha de churz vorem Hochzit und weni wieder zrüggchume äuä o angers viu um d Ohre, chunnt gad Einiges mitenang und findes doof vom Timing, wüui merke dassi langsam o nümm so dr Chopf immer bir Sach ha Was isch de mit dim GG?



Pfingstrose  am 30.07.2014

Re: Bräute 2014

Hihi, han irgendie so de Verdacht, dass du glich eini vo de erste sie wirsch. :) Bin jetzt scho niidisch! Ich bin so ungeduldig aber es gaht no eis Jahr... Spüre halbe de Nestbau! :D

S guete isch den chani 2015 no e ganzi Hochziitssaison durefötele und verdiene und den langsam a Familie dänke. Mir würded gern no umzieh. Das wer au no vorgseh! :)

Haha, ich zeigem amigs Sache zum bstelle er seit ja isch guet und am Schluss isch irgendöpis nöd guet und er behauptet er hebi das gseit! Das macht mich wahnsinnig! GR!



Taeboyana  am 30.07.2014

Re: Bräute 2014

Du setzisch mi liecht unger Druck Nei ganz ehrlech, i bi nid sicher, obs so schnäu ischlaht. I würd mi natürlech riesig freue, aber i versueches eifach rächt entspannt azga - und bi glichzitig scho am recherchiere, wasme vielech vorhär gsundheitlech no sötti checke z.B. Impfige I ha äbe as Chind nie Spitzeblattere gha, wüui gimpft bi, aber dä Schutz häbt schints 5-20 Jahr, was beides düre isch. und Spitzeblattere ir Schwangerschaft wär öpe so schlimm wie Rötele oder so. Itz het mir gester dä Arzt empfohle, i söu bim Husarzt gane Antikörpertest mache wome gseht, obi gnue Immunabwehr gäg die Chrankheite ha und faus nid, chönnti no vor ere Schwangerschaft öpis nacheimpfe.

Mir wohne äbe imne chline Reihehüsli imne sehr chinderfründleche Quartier und hei gnue Platz . Isch zwar nur zur Mieti und scho rächt chli, aber es gieng guet für 1-2 Ching und de chöimer immer no speter luege für öpis eigets.

Hihi, mi GG isch aube so wenni ihn erinnere, dassi am Abe wäg bi oder öpis abgmacht ha, de dueter ganz erstunt as hätters no nie ghört, drbi hanis scho mau gseit und är bhouptet, i heig das nid gseit



Pfingstrose  am 30.07.2014

Re: Bräute 2014

Haha, ja i so Situatione gits das bi eus au!

Hihi, ebe wenns relaxed nimsch isch doch sehr guet. Genau die Impfige sind sehr wichtig. Müssti bi mir au mal checke lah. Han ja no Ziit aber den isches gmacht. Weisch was isch lustig, wäni dänke jetzt fangemer ah (mit Baby mache) den dänki amigs plötzlich, nei isch doch guet wartemer no. Wird so mega konkret isch uuu komisch. :)

Ah eusi Wohnig wer au gnueg gross... Aber die Ortschaft! Katastrophe! Nie mit Chind... :) Darum wemmer wegzügle.



laprincipessa  am 30.07.2014

Re: Bräute 2014

@lamarie: jöö danke dir vo härze! &#61514; gli gli isches bi dir sowit!! =) <3

@taeboyana: hey super wie dini to do list immer wie chliner wird! &#61514; uh brazilian waxing? &#61514; muesch dänn verzelle hehe ich han mi no nie getraut auuuaa :p ich han es täschli gha, han das aber mim schwöschterli gäh wos mir dänn amigs treit häd – eigentli hettis ned brucht.. am beste wörkli dini sache öberem gäh wördi säge.. merci jo bis jetzt bini leider nonig so vil los worde vo mine sache :/ das stoht jetzt eifach dihäi ume und wörd die sache gärn los werde :p am 1. August sindmer bi kollege iglade zum grilliere mit öbe 6 kollegepäärli wird sicher gmüetlich &#61514; die eint isch ganz frösch schwanger &#61514; <3 und die andere händ ihres baby vor 2 mönet becho gsehs erst zum 3. Mol.. &#61514; <3

@nala: oooh öbermorn isches sowit! =))))) und s’wätter meints jo glaub meeeega guet mit öich so schön! =) <3 hmm mega müehsam wäg de family und dassd extra en anderi stylistin häsch müesse uftribe goht ächt gar ned duetmer voll leid das ghetz und die frächheit teilwis! Eifach öber anderst mitnäh hallo?! Macht mer das z’ängland so? Logisch dass das uf d’psyche schloht hey! :/ aber chunt sicher alles guet! <3 ah und wägem lied: mir händ my girl vo temptations gha am afang bim disco swing &#61514;

@lil.lian: brutstruss häd glaub öbe 55.- kostet und die chlinere för d’brutjungfere 45.- (isch aber mit dene 30% woni dur mini muetter gha han)

@sue: hihi sue du bisch de hammer eifach rasch de struss förs zivile sälber gmacht findi super!
&#61514;
@pfingstrose: what?! Brüeder und TZ und isch ne das hochzyt cho?! Ui nei goht jo gaaaar ned!! Was för en enttüschig förs brutpaar?! Das duetmer grad mega leid för die hey… oh so cool hani au ned gwösst, dass du bi de nala fötelisch hihi so lässig! =)))

@thema chinderplanig: ich han dur die vile babythemene wider so fest lust becho grad sofort loszlegge &#61514; <3 fröimi sooo uf die zyt! Aber goht jo zom glöck nöme so lang.. hihi <3
Schöns öbeli zäme!!!



Taeboyana  am 31.07.2014

Re: Bräute 2014

Guete Morge!

Hihi Pfingsti, wo wohnet dir de? Bi üs isch gad unge dra Chindergarte und Primarschuu, aso eigentlech perfekt Und isch haut schön ruhig und ländlech und glich ischme i 15min ir Stadt.
Ja äbe so Sache isch scho no guet, weme das im Vorfäud cha abkläre. Ja gäu, wenns de konkret wird, machts eim scho chli närvös. Aber itz wirdi ja zersch nomau Tante

@Principessa: Mit Brazilian waxing hani scho viu Erfahrig, das machi eh au 4 Wuche Chli uf Zähn bisse, de isch das ke Sach.
Ja wägemTäschli mues i mir das no überlege bzw. mini TZ frage, ob sie gnue Platz hei oder ob ig es eigets mues mitnäh. Ha eifach nid äxtra es passends.
Hehe bisch ou scho ide Startlöcher zum loslege? Dini Usbiudig isch ja gli fertig, oder?



Pfingstrose  am 31.07.2014

Re: Bräute 2014

Taeboyana: Den isch doch super! Nei so katastrophal isches den scho nöd. Aber es isch eifach kei gueti Mischig ume sägemers so. In Neuehof AG... S coole isch hald Bade. Isch so schön, aber het kei Wohnig gha wo mir händ welle uszieh.

Brazilian: Hihi, hani jetzt au scho 4-5 mal gmacht. S erstmal isch echt no schmerzhaft. Nachher kennsch de Schmerz den gahts. Findich jetzt... Und d Hörli werded würklich viel fiiner... :) Bi de Achsle tuts mir fast am meiste weh. Das brännt richtig. :)



Taeboyana  am 31.07.2014

Re: Bräute 2014

@Pfingsti: De heiter ja itz no chli zit zum gmüetlech zügle und nech am neue Ort iläbe. Bi üs isch das bim letschte Zügle o wie d Bedingig gsi, dassmer de nid gad wieder müesste.

Brazilian: Gsehni genauso wie d Pfingsti. Weme regumässig geit, wärde d Haar o weniger und fiiner. Achsle hani äbe leider no ke Erfahrig... isch das när lang rot? Maches am Zischti vorem Hochzit. Und muesme d Haar extrem lang la wachse ?

Gester het GG no am Hotel aglütte für Menu-Sonderwünsch abzmache und de heisi üs gseit, dassmer jetz scho abem Donnschti Abe vorem Hochzit inechöi zum dekoriere. So super! Wahrschinlech müesse mer eh 2 mau ga, d Blueme weimer ja de scho möglechst churzfristig ufsteue.



Pfingstrose  am 31.07.2014

Re: Bräute 2014

Haha, also mir isches am scho zlang amigs unter de Achsle han das garnöd gern aber sie het gmeint isch a de Grenze... Sind so 4-5 mm gsi. :) Nei bi de Achsle ischs bi mir garnöd lang rot tut eifach huerre weh. Aber nur paar Sekunde. Une isch bi mir viel länger rot!

So cool chönder den scho ine! Das nimmt sicher viel Stress weg! Den händer eifach Ziit...



Lula  am 31.07.2014

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@nala: Wie geits Dir? Hesch Di Beautytag chönne gniesse?
Sorry

@lil: Isch scho no gad chli gnueg für dStrüss, zumau de nüt speziells hesch. Frag doch süsch Dini Floristin mau, was es de so tüür macht, viellech chasch ja 1 Blueme uswächsle oder lah si u bisch gad viu billiger dinne
Isch ja mega eklig vo dere Verköifere! Geit ja gar nit! Aber wenigstens hesch öbis gfunde, hoffe es wird gad viu besser, u gfallt Dir am Schluss meh wie das vo ihre

@Taeboyana: Bis i Oktober geits ja würkli nüme lang...
List sech gad definitiv nach Endspurt! Viu Spass u Erfolg bim Gspräch mit dr Andrea u am Sunntig mit de TZ

@Pfingstrose: Isch Di GG umi besser glunet? Wow, mega cools Agebot!

@Pfingstrose&Taeboyana: Tönt würkli gad so wie Du, Taeboyana, die erschti 2014ner Brut wirsch si wo schwanger isch!
Öichi Überlegige si soooo härzig u chöme mir mega bekannt vor! Letscht Whynachte hani dänkt, zletschte Whynachte wo mir nit ghürote si U das Jahr hoffe das mir das Whynachte zletschte mau z'wöite si Ob de mit Kind oder Buchzwerg isch mir glich, aber schön wäris haut scho
Aber dWohnsituation wäri optimal, u vieles hätti mir ou scho, vo üs aus Kind nache, vom Hochzyt, ...

@principessa: Wenn leget ihr de los? Aber es wird sicher e spannendi Zyt!

@All: Im ne Jahr rede mir über Babyplanig,Babyiköuf, erst Usstatig, Kinderwäge, etc



 1 .. 496 .. 989 990 991 992 993 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.