Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2015
Bräute 2015
 1 2 3 4 5 6 .. 258 .. 509
Lula  am 13.06.2013

Re: Bräute 2015

@SG90: Dort am ne Hochzyt nit, aber süsch gäng öbe derte, wohne ir Nächi.
Chasch aso süsch gärn via PN frage, wüu hie ir Region kennis...



SG90  am 13.06.2013

Re: Bräute 2015

lula dasch super, merci viumau!



Lula  am 13.06.2013

Re: Bräute 2015

@SG90: Bitte gärn gscheh, schribe Dir närne gad umi retour



FringillaVigo  am 13.06.2013

Re: Bräute 2015

Ig schlieche mi oh mau aus 14er Brut ih. Bi drum scho mau amne Hochzig im Schloss Jegistorf gsi. Die hei aber kirchlich dert ghürote. Aso e Zeremonie unger freiem Himmel aber mit reformiertem Pfarrer und allem drum und dran (dä het denn vor dr Trauig grad no chli wärbig gmacht, a la "jetzt auch möglich: reformierte HZ ausserhalb der Kirche) När isch dr Apero im Schlosspark gsi und si hei oh no es grosses Zält ufgstellt gha (het nid sooo schön usgseh, aber ds Wätter isch halt unbeständig gsi) und gfiieret hei si im Schlosschäller, aber dä hani nid sooo wahnsinnig gross in Erinnerig, guet es het oh nid so viel Gäscht gha, aber e Tanzflächi het emu nid Platz gha. Trotzdäm, isch mega cool gsi, as si alles a eim Ort hei chönne mache.



SG90  am 13.06.2013

Re: Bräute 2015

ja, ds zäut gseht äbe leider scho nid so ahmächelig us, das schteit bau z ganz jahr dert... aber a üsere hochzyt wirds ja eh schön wätter si, auso bruuche mir das zäut nid!
u da mir eh nid wärde tanze a üsem hochzyt ( *shame on us* ), machts ou nüt, isch dr chäuer nid so gross...



manuschS  am 24.06.2013

Re: Bräute 2015

Hallo ihr Lieben

Gratuliere allen die sich trauen

Solltet Ihr Hilfe brauchen, stehe ich gerne als
Weddingplanerin zur Verfügung.

Liebe Grüsse
Hochzigstraum



Kala  am 08.08.2013

Re: Bräute 2015

Hoi Zäme!

So... jetzt hani gnueg lang nome mitgläse und Tipps gholt. Für eus isches scho lang es Thema gsi z'hürote, und es isch au gli mal klar gis, dass 2015 am beschte für eus würd passe... Und da es mim Verlobte wichtig gsi isch, en Hürotsatrag z'mache. Hani brav gwartet und nur heimlich mitgläse...

Aber da jetzt de Atrag cho isch und alles offiziell isch, döff ich mich au als 2015er Brut oute :)

Liebe Gruess

Kala

Zuletzt bearbeitet am 08.08.13 13:33



thomel

nicht registriert

am 09.08.2013

Re: Bräute 2015

Hoi Kala

Herzlich Willkommen. Und hast du schon was organisiert oder Vorstellungen davon? Wir haben den gleichen Jahrgang habe ich gerade gesehen.



Kala  am 09.08.2013

Re: Bräute 2015

Hallo Thomel

Und Du hast 2 Tage von meinem GG Geburtstag :).

Ideen habe ich ungefähr eine Million... aber im Moment ist alles noch so durcheinander.... aber habe ja zum Glück noch genug Zeit!

Ich habe mir mal schon diverse Sachen auf Pinterest gespeichert und mal ein ungefähres Budget erstellt damit ich weiss wie viel wir noch sparen müssen.

Ich mag es etwas schlichter aber mit viel Romantik. Kerzen, schlichte Wiesenblumen (Margeriten, Vergiss-mein-nicht)... so was in der Art. Die ganze Location suche macht mir zur Zeit am meisten Angst.... aber auch da bin ich froh noch genügend Zeit zu haben.

Habt Ihr den schon ein Datum?

LG, Kala



thomel

nicht registriert

am 11.08.2013

Re: Bräute 2015

Liebe Kala

Ja wir haben die Daten schon: Zivil 15.05.2015 und Kirchlich 30.05.2015. Bei uns wird alles im Motto des Pfaues sein also Blautöne, Violetttöne und Grüntöne.
Wir sind gerade bei der Suche nach einer Passender Lokalität, haben bisher aber noch nichts passendes gefunden (Wir sind sehr kompliziert )
Ich habe schon sehr Konkrete Vorstellungen und habe diese auch schriftlich festgehalten. Eigentlich ist visuell das meiste schon organisiert
Meine Vorfreude ist sehr gross, hoffe das bleibt auch so. Wobei ich bin ein sehr selbstbewusster Mensch und darum ist meine gute Laune auch nicht mit Blöden Sprüchen und Kommentaren zu dämpfen.
Das einzige was mir im Moment auf den Magen schlägt ist die Restaurantfrage. Das hab ich mir einfacher vorgestellt.

ELG Thomel



 1 2 3 4 5 6 .. 258 .. 509

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.