Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2016
Bräute 2016
 1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 163 .. 214
lostheaven  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

http://www.heiraten.ch/tipps/geschenke/index.htm

Das wer do mol de Link. Aso teilwiis findis au no happigi Beträg wos do dri tue hend..
Aber jo weni so zrugg denk a die zwei drü Hochziite woni jetzt scho gsi bi, hani jetzt im nochhinein aber teilwiis au es Gfühl mir hettet chli meh chöne schenke.. hmm.. Also eifach willi jetzt selber gseh was das alles chostet und was das fürn Ufwand isch so e Hochziit zorganisiere...

Mir sind das Johr au no a drü Hochziite iiglade
Eis denn jetzt im Juni, gueti Kollege vo üs, kei ahnig we viel mir sölled schenke

und bi de andere zwei isch min GG denn Trauzüge.. Do mueni jo denn fast öpis allei schenke, well er isch no viel am organisiere mit de Trauzügin und jo i denk si werdet en grosse Teil vom organisierte züg selber überneh, defür susch nüt me schänke.. hmmmm

Zuletzt bearbeitet am 25.03.15 14:05



Sakanas  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

oh i ha grad d'Nochricht becho, dass min gliebte Opi im Spital verstorbe isch
Schaaade - het mir so gwünscht, dass er a mim Hochzyt no chan debi si ....



crivosa  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Oh neeei

Ich kenne dich nöd und din Opi au nöd aber es verisst mer gad s Herz weni das lese...er hend jo vo mim Familiezämehalt ghört aber min Opa isch eifach de Besti gsi... sooo viel mol denk ich ich het en soo gern debi gha well er würkli eifach de einzigi gsi isch wo e guets Herz gha het vo dere Family...

Ach je mis herzlichi Bileid das tuet mer u leid für di...chan der guet nohfühle



Sabsy_87  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

es sind brutal hochi Beträg.. mir hei bis jetzt au nie soviel gschänkt. Es isch glaub eifach de Bruch, dass me ungefähr fürs Esse/Trinke ufchunnt, wo me iglade isch.. mir hei s'letschtmol zämmä 100.- gä und das isch sehr, sehr wenig gsie... i wird in zuekunft, wenn mir ans Fest iglade sind, ca. 100.-/Person schänke. Evt. ebe bi direkte Gschwüsterti chli meh, aber au nid mega viel me..

Oh nei!!! au mis herzliche Bileid, es isch schlimm, wenn me sich so freut, dass me de Tag mit de ganze Familie dörf gniesse und sie sozusage so churz vorane gönd.. mis herzliche Bileid, Sakanas



silenzia  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Sakanas:
Geld uslehne
Also i finds au nöd schlimm... i persöndli würd afoch d'Asprüch bitz reduziere und halt spare sust.
Aber denk no dra, du bechunsch sicher ufs Hochzyt wieder en grosse Teil über Gäst sind doch of au grosszügig.

Geld schenke / übercho
was hend ihr do für en Link? Irgendwie gseh ich das nöd mit dene Beträäg?
Mir hend üs das au überleit, de Brüeder vo mim GG hürotet jetzt de (zivil im chline Rahme).. wieviel schenkt mer do... (?) finds u schwer.

http://www.heiraten.ch/tipps/geschenke/index.htm

Mir hend denn minere Schwöschter 300.- gschenkt, schön usdekoriert.



silenzia  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Sakanas:
oh i ha grad d'Nochricht becho, dass min gliebte Opi im Spital verstorbe isch
Schaaade - het mir so gwünscht, dass er a mim Hochzyt no chan debi si ....

Mis herzliche Biileid, truurig! Füehl di unbekannterwiis fescht druckt



seri87  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

sakanas.herzlichs beileid.wünsch eu für di zitt ganz viel chraft



Sakanas  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Danke für eues Biileid. Ah cheibe Saich...
Aber er hät es wunderschöns lebe gha, isch alt worde und hät friedlich chöne ischlofe (im Spital)... isch afoch en cheibe Saich.



Baguette

nicht registriert

am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Mis härzliche Bileid Sakanas. Wünsch dir und dinere Familie ganz viel Kraft.



Sakanas  am 25.03.2015

Re: Bräute 2016

Thänks Baguette. Mega lieb! Has grad müesse irgendwie los werde...
Min GG hät scho gmeint, öbi no in Spital well, aber da machi nöd, sofern ich die Persone erst kürzlich in bester Verfassig gseh han. Bin ja mit mim Grossfätsch no go z'Nachtesse vor rund 1.5 Wuche und für mich hät das so gstumme.



 1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 163 .. 214

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.