Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2016
Bräute 2016
 1 .. 61 .. 120 121 122 123 124 .. 169 .. 214
Zug  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Er schreibend wieder wie Wild.

Hoempaeg: en Kolleg vo mir Hätti eini wener wend go luege. www.baldverheiratet.com

Han höt no en schlächti Nachricht becho, eusi scho reservierte ond Zahltisch Kappelle wird gnau im August 2016 renoviert super chömer grad of zueche vornere neue. Also falser en schöni wössend Kt. ag, Zg, ond lu beni sehr dankbar.

Sakanas gueti besserig no ond viel Kraft för morn



lalelu  am 31.03.2015

Re: Bräute 2016

Hallo Zug

Ou näi, i welere Kapelle händer de welle hürote? Mer händ gaaanz vell Kapellene aglueget, do en Uswahl wo eus sehr guet gfalle häti:

- Kapelle Gormund, Neudorf
- Kapelle St. Jost Dottenberg, Adligenswil
- Kapelle St. Wolfgang, Hünenberg
- Kapelle Jonental, Jonen
- Kapelle Haltikon, Küssnacht
- Kapelle Schloss Heidegg, Gelfingen
- Kapelle Alikon, Sins
- Kapelle Aettenschwil, Sins
- Kapelle Fenkrieden, Sins
- Kapelle Unterrüti, Merenschwand
- Kapelle Wallenschwil, Beinwil/Freiamt
- Weinrebenkapelle, Hünenberg

Liebs Grüessli
lalelu



Sakanas  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

Zug
Oh nei Saiiiich. Wieso renoviered denn die grad jetzt? Hends eu nöd gseit gha, dass das "Projekt" igreicht hend?
Hoff ihr findet bald was nois, bin leider nöd us dere Gegend :-(

Carinokarten
Oh i lieb die Homepage... schad sinds afoch echli tüür... aber i het die passend Iladig zu mim Geburi gfunde *lach*
https://www.carinokarten.de/karte_hellen...etail_8626_2189
Die Chartene hend alli was speziells, drum findis fabelhaft.



Zug  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

Hallo Lalelu, ner hättend ide Weinrebenkapelle in Hüneberg welle hürote, aber wil die an private ghört hät kilegmeind nüd devo gwüsst das wend renoviere. St. Wolfgang, Hünenberg esch an eusem datum leider scho bsetzt, aber danke för liste werd höt obe grad dureneusle.
Saskanan da esch dini perfekt Geburiiladigs charte



lostheaven  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

ah das isch echt en seich mit dere Kapelle voll schaad
hoff findsch öpis wo di nomeh zu de Schueh us haut we di seb Kapelle

Sakanas no zu dinere Froog, i bi dHomepage erst am Teste, isch also nonüt online :-)



silenzia  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

Hütt isch wohl nid de Tag vo de tolle Nachrichte...

üsi Location womer hend welle Trauig und Apéro mache hett gseit, si vergebed Termine fürs 2016 erscht ab Ende Oktober, da si ihres Eventprogramm noni fertig hend. Würded ihr warte oder mol Plan B (woni natürli immer han) in Agriff neh?



lostheaven  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

Haiaiai da cha wohl au nu en schlechte Aprilscherz si...
Wenn hürotet ihr denn gnau? Aso mir wär da glaub chli zchurzfristig... wenns denn nöd klappet hesch gar nüt...?



chandini04  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

What a **** day...

Zug, das duet mir mega Leid. Aso da weri wörki au enttüscht. Aber zum Glöck hesch na Ziit und es git zum Glöck soooo vell Kapelle.
Ich kenn nur Buschbergkapelle in Wittnau, isch au AG aber warschins nid dini Region. :)

Sakanas, wönsche dir Morn vell Chraft a de Beerdigung. Wird Ziit das es bi dir au weder Mal Berg uf gaht.

Silenzia, ich wörd e deftige Plan B ha. Oktober isch ergendwie knapp fendi. Ich finds weni ehrlich bi au bitz unprofessionell. Wenn doch e Verastalter för Hochziite bisch, weisch dass dLüt gnue früeh mönd plane. Es gaht ja nid nur um dLocation. Sondern muesch au de Fotograf, Musik ect ha und das muesch ja au vorher ha...

Wie sehts eig. mit eusem Brüteträff us? Hend alli brav Datene an Sakanas gschickt? :)

Zuletzt bearbeitet am 01.04.15 16:53



Sakanas  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

@Zug
oh sone Saiich ehrlich mit de Kapelle. Druck dir Dume dass du gli öpis anders schöns findsch. Lohsch es üs de wüsse!
Hihi gell die perfekt Iladig für mich, aber i wird no nöd 30gi, also gits no kei Spezialiladige

@Silenzia
Waaas isch de das? Legg nei.
Also i würd au Plan B mol in Agriff nä... well s'chan si, dass jo de sust gar nünt häsch und ebe jo...

chandini04
Danke tuusig. D'Beerdigung isch wirkli guet gmacht xi. Sehr emotional und d'Chile hät fascht 400 Lüüt gha.. min Grossätti hät mer halt im Dorf wirklich kennt und gliebt. Hoff mim Grosi gohts einigermasse, jetzt wo dänn echli Rueh ikehrt. Goht also nur no berguf!

Brüütetreff
Also vu folgende Lüüt hani mol de Wohnort becho:
cream_tangerine, sabsy87, lillymaus, lostheaven, Baguette, crivosa und chandini04
Wer fälllllt?



chandini04  am 01.04.2015

Re: Bräute 2016

Zug? silenzia?

Oh Sakanas schön ischs schön gsi. I weiss döhnt doof. Aber sgit ja wörki schöni Beerdigunge. Erinneret mi grad a min Dädi :-( det sind au so vell Lüüt gsi... Trurigi Sach.

Gebet ihr euchne TZ/Tätschmeister ergendöbbis an Gschänk bzw. Geld zu. öberrasxhige bruche?
Hamer öberleit de TZ Haar & Make Up schenke. Aso minere TZ. Und vllt au de Tätschi isch ja mini Sis.
Geld för Zügs mache hani eher nid geplant.



 1 .. 61 .. 120 121 122 123 124 .. 169 .. 214

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.