Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2016
Bräute 2016
 1 2 3 4 5 6 .. 110 .. 214
Sarah_Honey

nicht registriert

am 03.10.2014

Re: Bräute 2016

Hui da komme ich mir ja richtig alt vor!!!! Ich bin 27ig, wenn wir heiraten also schon 29ig. Jaja ein Groseli unter euch!

Wir bewegen uns Budget mässig etwa um die 30'000.-, wird aber vermutlich eher gegen 35' gehen, wir sind mit der Location schon teurer dran als gedacht



chandini04  am 03.10.2014

Re: Bräute 2016

Du bist doch nicht aaaaalt... :-) voll der weibliche Durchschnitt...

30.000 inkl Flittern?

Ich bin echt bisschen erschrocken, ihr isst alle schon welche Location ihr wollt ect. Wir haben weder Locationideen nich irgend ein Datum oder sonstiges... Denke aber ab Januar 2015 reifht dies ja noch längstens oder ? :-)

Sarah, wohe bist du denn und was für eine location habt ihr?



elea  am 05.10.2014

Re: Bräute 2016

Hallo chandini04

I ha dini PN becho. Leider chame der ke PN schecke... Wenns aktiviersch gebi der sehr gern antwort

Liebe gruess



Sarah_Honey

nicht registriert

am 06.10.2014

Re: Bräute 2016

@ Chandini04: 30.000 ohne flittern. und ja keine Sorge, du findest bestimmt auch im Januar 15 noch eine schöne Location :) Wir sind halt einfach so früh dran weil wir nächstes Jahr nicht da sind :) und zugegeben, unsere Location ist schon ziemlich gut ausgebucht für 2016

Wir wohnen derzeit im Kanton Schwyz und heiraten in Stäfa in der Moschti



Schoggi.Muffin  am 06.10.2014

Re: Bräute 2016

jea: Ja, haben "getrennte Kassen"

Ich bin 23, mein Verlobter 26 (Bei der Hochzeit 25 und 28), sind seit 6 Jahren zusammen. Über das Budget sind wir uns noch uneinig: Ich bin quasi diejenige, die auf das Finanzielle schaut und möglichst die Kosten tief halten will, mein Liebster möchte alles geniessen. Damit wir Kompromisse finden liegt unser Budget bei 20'000 (ohne Flittern) Gästeanzahl wird bei maximal 60 liegen.
Die Kirche haben wir schon ins Auge gefasst, suchen aber noch immer eine passende Location (Preis/Leistung soll stimmen). Waren schon im Bad Horn, finde ich aber einfach zu teuer für unsere Feier. Es gibt ganz viele tolle Restaurants und Institute am See mit genug Platz zu ganz unterschiedlichen Preisen. Vergleichen, vergleichen, vergleichen.....



chandini04  am 06.10.2014

Re: Bräute 2016

elea:
Hallo chandini04

I ha dini PN becho. Leider chame der ke PN schecke... Wenns aktiviersch gebi der sehr gern antwort

Liebe gruess

Hallooop, danke vellmol, hans aktiviert :-) *rotwerd*



chandini04  am 06.10.2014

Re: Bräute 2016

An Sarah-Honey.. Ok wenn irh natürlich nicht da seit, versteh ich das... :-)

Ich freu mich auf jeden Falls auf die Hochzeitswelten, und auf Januar. Hab mir so ein "Profi Weddingplaner " gekauft (gibts bestimmt 1000) und am 1. Januar nach der Arbeit darf Schatzi sofort den "Meine Vorstellungen"-Zettel ausfüllen :-)


P.s. Sorry dass ich hochdeutsch schreibe bin eig. Total Schweizerin aber ich finds sooo schwer die verschiedenen Dialekte zu lesen, deshalb ist es bei mir einfach hochdeutsch was ich schreibe :-) und vllt. Weil mein Schatzi Deutscher ist, übrigens bei der Hochzeit 29 ich 24( je nachdem ob vor 24. mai Hochzeit oder nachher)....



Jea  am 08.10.2014

Re: Bräute 2016

phoa ihr händ ja riesigi budget! :) also nöd falsch verstah, isch kei niid dähinter, mags eu vo herze so gönne! mir chönted eus das eifach au gar nöd leischte, aber mir wännd das au nöd, wils nöd zu eus passt...

und ja, wänni das so liese, dänn chumi mir grad uralt vor! ich bin zur ziit 32 und wänn mir hüratet, je nach datum dänn zwüsched 33 und 35 :) aber isch alles guet wie's isch!

euses budget wird einiges chliner wie die meischte da inne... also um die 10'000, wobi mir eus da noni so würkli gedanke drum gmacht händ... . es wird definitiv kei chilehochzit gäh. natürlich standesamtlich und evt. e freii zeremonie durch en fründ oder zeremoniemeister. mir wännd weder es schloss no e riesigi location, sondern eher e berghütte oder ähnlichs. aber ebe, mal luege. mir wärded früehstens afangs Juni nächst jahr eus mal definitiv gedanke mache und dänn wird au entschiede, obs 2016 oder doch erscht 2017 isch :)

mal luege, isch no soviel offe...

@schoggi.muffin, oke, muen ja jede sälber wüsse. bi eus ischs halt so, dass mir sit über 2 jahr zämäwohned und total offe mit däm umgönd, so nachem motto: was ihm isch mir und was mir isch ihm... mir händ zwar jede no euses eigete konto, zuesätzlich es gmeinsams konto, aber schlussäntli ischs egal wär zahlt, wil ebe mir findet, es isch alles eus. :) ich bin total froh drüber. aber ebe, möcht eu da nöd dri rede, nöd dass mi falsch verstahsch, wie gseit, muen jede für sich entscheide! :)

Zuletzt bearbeitet am 08.10.14 09:13



Schoggi.Muffin  am 08.10.2014

Re: Bräute 2016

jea:
hihi, nein so streng handhaben wir das schon nicht! Wenn man zusammen wohnt, wirds irgendwann auch zu anstrengend alles zu trennen. Wir machen es ähnlich wie ihr, nur bei grösseren Beträgen und Anschaffungen möchte ich klare Abmachungen. Bei der Hochzeit sind wir total unschlüssig wie wird machen: Er möchte gerne mehr Geld reinstecken (weil ich ein Geizkragen bin und er die längere Gästeliste hat), ich möchte 50/50 machen (weil ich mehr Geld habe als er).

Wir haben auch bei 10'000 angefangen, beim durchrechnen ging das aber mit der Anzahl Gäste nicht auf.
Wir werden ungefähr 60 Leute an Trauung und Feier haben.
Freie Zeremonie kling toll! Ich finde die standesamtliche Trauung oft sehr steif und komisch. Kommt natürlich auch auf die Beamtin/den Beamten draufan.



Jea  am 08.10.2014

Re: Bräute 2016

ah ok... han scho gmeint ihr tüeged würkli foiferle :) aber dänn isch ja guet. ja bi gwüsse grössere sache ischs au so, dass mers eifach helfti helfti mached... zbps. auto wo mer eus jetzt grad ahgschafft händ, es lauft zwar uf mich, aber mir händs beidi zahlt.

ja, das mitm budget werded mer gseh... mir händs halt eifach nöd, ämäl im moment. klar mer händ au nochli ziit zum spare und werded sicher au no dä eint oder ander baze becho, aber trotzdem möcht ich luege, dass mers sälber zahle chönd (alles wo dänn plus isch, chömer fürd flitterwuche näh)
mir stelled eus ebe au es grillbuffet vor oder ähnlichs... evt. au sogar eifach e grillparty... aber ebe, das staht alles no ide sterne. mir sind beid nöd so uf bankett und so us, und es würd au überhaupt nöd zu eus passe :) ich han eifach gseit, dass ich sicher fürd zeremonie es schöns kleid will ha (muen nöd wiiss sii, bezw. han scho zimli gnaui vorstellige), und vo mir us dörfed eusi gäscht au no churzi hose und flippis mitnäh (fallses immer summer isch) zum nacher fäschte :D wird sicher no luschtig, das ganze z plane, aber isch halt chli mini liideschaft. plane gern so zügs. und es wird sicher für eus perfekt :) es chönt halt au sii, dass mer zeremonie dänn in östrich mached (er isch östricher) und mer dert irgetswo id berge gönd :)

ja isch dänn din schatz nöd so fan, dass ihrs 50/50 mached? also wichtig isch eifach - das hani bi dä hochzit vo mire schwö gseh - vergliche und vilicht au eifach mal no es ahgebot meh inehole.
denn chan mer scho sehr viel spare und halt vitamin b nutze (nöd im sinn, dass en gast zbsp. fotografiert, aber bi 60 lüt wo ihr iladed, hätt sicher irgetseine en kolleg oder dä kolleg vom kolleg, wo zbsp. fotograf isch und chli en spezialpris macht ;)) mir werded das sicher so mache... band isch eigentli scho klar, wils fründe vo mim schatz sind... usw.



 1 2 3 4 5 6 .. 110 .. 214

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.