Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2017
Bräute 2017
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 42 .. 55
Fleurie88  am 30.01.2016

Re: Bräute 2017

Wow anschelina, schöne ring.

Heiter de scho e schür gfunge? Ig hätt gester d'schloss-schür liebegg gseh. Hani e termin wöue abmache zumse go aluege aber si isch scho bsetzt fü am 10.6.2017! Aso wiiter sueche;-)

Nei aues grün wirds nid, ig wett eifach bide iladige, namens-chärdli und tisch chärtli chli grüen lo ifliesse, wüu süsch wärsmer chli z'faad nur grad wiiss und beige.

Kool vintage garte fest döönt sehr intressant. Jo s'wätter isch haut hie immer chli unsicher. Süsch müesstisch überlege ob ines triibhus wetsch. Git ja so locations;-)

Heit dir vo afang ah es budget gsetzt oder luegit dir vo poste zu poste wases chostet?

Grüessli



Locy  am 30.01.2016

Re: Bräute 2017

HalliHallooo

Woa ihr hend würkli mega schöni Ring! Coool

Schad Fleurie hets mit de Liebegg nöd klappt! Die isch halt leider scho mega beliebt Aber vellecht wär jo de Rütihof oder Engelberg au öpis för euch? Isch au bizli Rustikaler.. Oder wiiter unde a de Liebegg wenn me rechtig Seon öber de Schüürberg fahrt hets uf de rechte Siite en Buurehof mitere Schüür und det send öbedie mal Fester (glaubs au Hochziite)... I müesst mal mis Mami fröge, wer das isch und wie me die allefalls chönti kontaktiere. Wenn interesse hesch?

@Budget ich han för eus mal es Budget gmacht und mir probierets so guet wies gaht izhalte .. aber so vell Pöste hemmer gar nonig chöne organisiere.. mer send jetzt immer no a de grosse Sache dra.

@me mir hend jetzt Offerte becho för s'Schiff... aber irgendwie isch das mega tüür... jetzt simmer eus am Überlege, öb mers vellecht glich wänd loh bliibe. Oder wüssed ehr ev. no en günstige Abieter ufem Zürisee?



Locy  am 30.01.2016

Re: Bräute 2017

Aaaalso d'Schüür wörd Arber Schüür heisse... aber anschienend mached sie das nüme. Ben mer aber nöd 100% sicher.

und lueg bim surfe ben i grad no uf das do gstosse: http://www.partyservice-kuhn.ch/seiten/lokalitaeten.php

vellecht hets det drunderd öpis wo euch wörd gfalle...

Zuletzt bearbeitet am 30.01.16 19:15



Anschelina7  am 31.01.2016

Re: Bräute 2017

*Locy es schiff weis ich dir leider ned, wo günstig isch. aber wie wärs z horge mit em Seegüetli zum miete. esch es super schöns huus direkt am see. Kost glaubs ca. 300.- zum miete.

ich hät au gern dete welle aber leider isch euses Weekend scho usbuecht.

*budget mir händ es fixes Budget wo mir uf kein fall drüber wänd, hoffe mir schaffe das.

Naja im Herbst bin ich de fertig mit de uusbildig und verdiene de mit.

*fleurie jo mir händ eini, aso es isch ned direkt e schüür aber so i dem Still. Muess nur no luege ob sie evtl. doch ned z gross isch, sind nur 60 Persone, heti aber Platz für 200 . Mal no luege.


Guete start euch i die neui Wuche



Fleurie88  am 02.02.2016

Re: Bräute 2017

@Locy: Merci füre Tipp. Mir göh jetzt am Samsti no z' Siechehuus in Burgdorf go aluege. Da ig ja eigentlech usem Ämmitau bi, würd das äbe ou no passe :-)

@Anschelina: Darfi frage wo dir de eui Schüür heit?

@all: Heit dir euch scho gedanke gmacht wäge de Iladige? Machit dir es Shooting und denn Iladige mit Fotos oder säuber bastle, oder Drucke loh?

Ig gloube ig bastle se säuber...bi mer aber noni ganz sicher



Schuschi  am 02.02.2016

Re: Bräute 2017

Mer möchte sie glaub selber bastle. Aber ergetwie beni so ideelos. Mol luege wases de get 😃



biodelic1  am 02.02.2016

Re: Bräute 2017

Hallo Team 17!

Scheinbar gibt es Bräute 17 schon länger, habe euch aber erst jetzt entdeckt!
Würde mich euch somit gerne anschliessen.
Kurz zu mir: Ich heirate im Frühling / Sommer 2017. Ein Datum haben wir noch nicht da wir uns nach unserer Wunschlocation richten wollen. Wie ihr seht, stehen wir noch ganz am Anfang unserer Planung.

Was mich total überrascht hat ist, dass 1.5 jahre Planung scheinbar normal ist... Ich dachte immer ich sei früh dran
Seid ihr schon weit mit eurer Planung? Habt ihr eure Location schon gebucht?
Ich habe total mühe mich für eine Location zu entscheiden (habe 3 in der engen Auswahl). Ging euch das auch so?

Liebe Grüsse



Locy  am 04.02.2016

Re: Bräute 2017

also eusi Iiladig und s'Save-the-date Chärtli düend de Brüeder vo mim Fründ und sini Frau zeichne :) wahrschindlich irgendwas mit ritter und prinzessin...

Halloo biodelic1! Herzlich willkommen :-) 1,5 Jahre im voraus mit den grossen Punkten zu beginnen ist glaube ich völlig okay.. Aber nicht unbedingt ein Muss. Wir haben bereits:


    Location
    Kirche
    Sängerin



liebi Grüess

Loc-y-



Murmi_SG

nicht registriert

am 08.02.2016

Re: Bräute 2017

Guätä Morgä

Also mer heid üsi Save-the-date bereits a Wiehnachte vertailt und au nur positivi Rückmeldige becho. dEiladigä dümer den erscht spöter machä.

Sus Hemer jetz bereits Kirche, Pfarrer, Restaurant für dä Obig und dMusik für Kirche.

Liäbi Grüäss und än schönä Wuchästarte eu allne! :-)



Fleurie88  am 08.02.2016

Re: Bräute 2017

Guete Morge aller siits


So mir hei am Samsti e Location-Besichtigungs Marathon gmacht...und sihe da, mini troum-Location im Ämmitau isch reserviert. Oh bini froh. Mir hei e wunderschöne Heubode gfunge und me cha sogar dert übernachte. Aso aus so wie mir üs das vorgstöut hei.

mir hei jetzt afe:

Kirche (dev. im November, da si no renorviert wird)
Pfarrer
Apéro Locatio
Obelocation

So jetzt chanis chli ruhiger ago.

Save-The Date chärtli düemer nid verschicke. Mir wärde aber d' Iladige rächtzytig use lo. so im November für de im Juni.

Ah Fotograph hani öper meega sympatischs gfunge, er macht das Hobby mässig und am Sunnti heimer mou es probe Shooting zum luege ob mer zfride si mit sine biuder.

Ig wünsche euch e guete Wuchestart

Ah geit vo euch ou öper ad Hochzytsexpo in Lenzburg am 13+14 Februar?



 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 42 .. 55

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.