Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2017
Bräute 2017
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 47 .. 55
Spaetzli2017  am 29.08.2016

Re: Bräute 2017

Grüezi Miteinander

Gerne würde ich bei euren Beiträgen mitlesen...

Wir heiraten im Februar 2017 und sind schon mitten in den Vorbereitungen. Im Moment fehlt nur noch mein Hochzeitskleid und der Hochzeitsanzug.

Ansonsten ist noch grossen Basteln für die Tischdeko und Namenschärtli angesagt...

Bis Bald



sonnestrahl  am 29.08.2016

Re: Bräute 2017

hoi Zäme,

aso be üs hed sech sett mim letschte itrag noned soo vell veränderet. mer send emmer no d save the date charte am fertig mache.. esch leider chli ufwändiger worde als erwartet, well min schatz chlini perfektioneschte send aber üses ziel esch es, die charte spötischtens morn obe of d post z brenge

mer träffed aber jez denn üse fotograph mol zomene kennelehre. denn wär das au no e ponkt wo abghogt wärde chan

kennt öber vo üch e gueti coiffeuse för hochzit-frisure em aargau oder de aschlüssende kantön? ich ben nämli scho lang am omeluege, ob i öber passends entdecke, aber be bes jez leider noned föndig worde.



Ebony  am 29.08.2016

Re: Bräute 2017

@Sonnenstrahl: Isch Aarau für dich guet gläge? Mini Coiffeuse isch in Aarau und ich werde mini Hochziitfrisur dete mache. Wie es usechunt weiss ich nonig, aber sie händ viel Erfahrig



elea  am 30.08.2016

Re: Bräute 2017

guete morge liebi Brüt

Sonnestrahl, i cha der 5000 Hair Style and Make-Up in Aarau sehr empfähle. Ha det d Frisur und s Makeup loh mache. esch zwar priislech eher höch aber deför wörkli perfekt gsi!
http://www.5000hair.ch/

falls d froge hesch wegem Priis oder föteli wetsch gseh chasch mer jo en PN schecke :)
liebi Grüess



Ebony  am 30.08.2016

Re: Bräute 2017

Guete Morge

Ich werde au zu 5000 Hair Style gah

@elea: Häsch du langi Haar? Ich bi mer no total unschlüssig was ich gnau wot mache Ha i drü Wuche de Termin für Probefrisur und -Makeup.



elea  am 30.08.2016

Re: Bräute 2017

so cool ebony :) du wersch super zfrede si!

mini horr send bide HZ öpe 10cm underhalb vode schultere gsi (för mech eschs lang gsi ). i ha scho öpe vorstellige gha i welli rechtig das es sell ga und mer hend de ganz vel Sache usprobiert!
weisch scho bi wem das de Termin hesch?
wörd vellecht paar föteli metneh vo frisure wode gfalle, dass si gsend was so din stil esch. vellecht chönes de selber öpis "erfinde"
i ha so wie en zöpfli-chranz gha und di restliche hoor sitwerds gwellet öber d schultere.



Ebony  am 30.08.2016

Re: Bräute 2017

Ich bi immer bi de Veronica und ha au de Termin bi ihre Ich ha scho es paar Föteli mit Frisure wo mer gfallet. Möchte öpis mit so halboffene Haar ha. Bi mer aber unschlüssig ob über Schulter oder hinte... Bi wem bisch du gsi?



elea  am 30.08.2016

Re: Bräute 2017

ich ben bide Janine gseh (si esch so toll)

am beste probiersch beides us (überd schultere und hinde abe). ond de gsehsch was der besser gfallt. ich ben gleb öpe 3h det ghocket und mer hend alles usprobiert! sost chasch ja au föteli mache vo beidne variante wend der ned secher besch. denn dinere TZ schicke und um rot froge?
ebe und d Veronica chader secher au tips ge was besser usgseht oder au weli Frisur dass länger "hebt". chunt super, wersch gseh



Ebony  am 30.08.2016

Re: Bräute 2017

elea viele Dank für dini Erzählige. Vermuetlich muess ich am Beste es paar Variante usprobiere und luege wie es bi mir usgseht Und zur Not süscht no es Foti minere TZ schicke :)



sonnestrahl  am 05.09.2016

Re: Bräute 2017

Guete Morge mitenand,

danke för de Tipp med em 5000 Hair Style. gsehd super us, i werd au mol dete luege ond aarau esch vo mer au keni 10min entfärnt

wie mached ehr das med de zivile trauig, löhnd ehr euch dete au vom profi style?

ich wörd gärn,aber wett au ned sooo vell usgäh derför wie denne a de chirchleche trauig.. hättet ehr do au no e tipp? i be scho fliessig am omeluege, aber da mer eusi zivili trauig wahrschindlech vorziehnd ond jez no de monet zivil hürotet, eschs wörklech schwerig öber z fende..



 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 47 .. 55

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.