Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2018
Bräute 2018
 1 2 3 4 5 .. 28 .. 51
Looping  am 12.01.2017

Re: Bräute 2018

Ich bi im Januar am Hochzig gsi. Si hend zerst e freii Teauig gmacht i dem Ruum wo z Chemine isch und aschliessend osch z Fest im Rittersaal gsi. D Teauig isch erst am 5i gsi. Am Namittag isch no nüd gsi.
Am spätere Abe simmer denn de belüter Rhyfall ga aluege. Isch alles verschneit gsi und challt. Brrr... sind denn schnell wieder ad Wärmi😊 aber sehr schön. Darf i frage, was de Rittersaal würd choste?



SAL  am 20.02.2017

Re: Bräute 2018

Hallo zäme

Ich het na en Guetschii vom Merys im Wert vo 2300 Franke, da mini Hochziet abgseit isch, ich aber sKleid scho kauft han :/

Er chent au ih mehrere Teil kauft werde.

Falls öppert Interesse het gern melde

liebi Grüess,
SAL



Miniwindy  am 21.02.2017

Re: Bräute 2018

Hoi Zama,

I bi ou e 2018er Brut s grosse Fescht wird am 16.06.18 stattfinde, di Zivili isch noni fix aber mir hei mau dr 06.06. vorgmerkt..

I bi ehrlech, I bi e mega organisations-mönsch u ha drum hie u da scho agfange mit sache.. hihi
Location fürd Fiir isch scho fix, mir fire im Restaurant Vogelsang in Eich LU.

Aktuell bini mir am Offerte inehole fürne freii Zeremonie (mi zuekünftig wett nid ir Chile hürate auso machemer e freii Trouigszeremonie) und DJ, isch aber auso aues relativ happig muesi säge.. scho mega tüür alles weme "profis" wott engagiere... hollaa...

Auso faus no öpper gheimtipps het, I bi gärn drfür z ha, oder o mau fürnes plöiderliträff zum sich ustuusche mit Idee etc...

liebs Grüessli usem Luzernische
Miniwindy



seephii  am 23.02.2017

Re: Bräute 2018

Hallo ihr Liebe

Bin au im Club

Mir mached zivil am 08.08.18
und kirchlich am 10.08.18

Isch en fritig aber was anders isch in unserer Traumlocation Schupfe in Diessehofe nüm frei gsi

Mehr wüssemer au nonig so würklich



thomathea  am 24.02.2017

Re: Bräute 2018

Liebe 2018er Bräute

Wir heiraten bereits dieses Jahr im Sommer.
Ich hätte 70 Stoffservietten nach der Hochzeit zu verkaufen, da wir Ende Jahr umziehen und ich sie nicht mehr "zügeln" möchte, suche ich bereits jetzt einen neuen besitzer.

Es werden wahrscheinlich noch viele weitere Dinge dazukommen, wie das so ist ...



Looping  am 24.02.2017

Re: Bräute 2018

@thomathea welche Farbe haben die Servietten und wie teuer verkaufst du sie. Bin noch auf der Suche nach weissen Servietten. Wir heiraten am 29. Juli



thomathea  am 24.02.2017

Re: Bräute 2018

Hallo looping

Es sind weisse servietten ca 40x40 cm. Für alle zusammen 70.- +porto

heiratest du am 29.07.18?



bride4you  am 25.02.2017

Re: Bräute 2018

Bei mir ist es alles nicht so bestimmt. Ich weiß...fühle, dass ich dieses Jahr endlich den Heiratsantrag bekomme. Und bin darauf so gespannt. Mein Geburtstag naht ud ich hoffe, das ist DER Tag)



little_monkey  am 09.03.2017

Re: Bräute 2018

Gehöre auch zu den 2018 er Bräute... :-) :-)
Wir werden Morgen uns für ein Datum entscheiden-da mein Vater auch nächstes Jahr heiratet :-)!! Und wir ein wenig Abstand dazwischen haben möchten... bin mega happy.



Amira  am 10.03.2017

Re: Bräute 2018

Hallo zusammen

Da schliesse ich mich gleich mal an:)

Wir haben am 08.09.18 eine freie Trauung im Schupfen in Diessenhofen, für das Zivile ist der 01.09.18 geplant, da das aber ein Samstag ist müssen wir noch schauen.

Ich würde am liebsten schon jetzt alles planen, ist aber bei manchen Dingen noch etwas früh

Freue mich auf den Austausch mit euch.



 1 2 3 4 5 .. 28 .. 51

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.