Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   cd player in kirche??
cd player in kirche??
 1
filu  am 19.06.2009

cd player in kirche??

hoi zäme,
nomal e frag:
mir findet das lied "pachelbel" mega schön und würdet das gern ide chile laufe lah.
mite orgle findi gaht das nöd!
fändet ihr das schlimm wenn mir denn das lied über de cd player laufe lönd?
mir hend eus dänkt dass mir das mal zwüsched de redene vom pfarrer laufe lönd...

grüessli filu

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

Zuletzt bearbeitet am 19.06.2009



trulla09  am 19.06.2009

Re: cd player in kirche??

huhu!

tönt jetzt viellicht chli blöd: bin mal anere beerdigung gsi wo de cd-player glaufe isch... isch en kolleg gsi und dänn händ d eltere gfunde, orgele passi nöd zu ihm und händ die böhsen onkelz laufe lah... (nur die besten sterben jung). isch echt viiiiieeeel idrücklicher gsi, alses jedes orgelegeklemper hätti chönne sii!

wür mal de pfarrer frage, aber ich findes kei schlechti idee! würs aber dänn zersch mal usprobiere, da's mega höhlelet ide chile, chas evtl. au chli blöd töne.... probiers doch mal!

trulla



filu  am 19.06.2009

Re: cd player in kirche??

ja genau drum bin ich eigentlich au uf die idee cho.
mir hend im november e beerdigung vomene kolleg gha und det hends zwar ebe au en organist gha wo gspillt het, aber eis lied hends am schluss mitem cd player laufe lah und das het det no recht guet tönt. hesches bis z hinterst guet verstande (isch uf schwitzerdütsch gsi).
und mir hüratet ebe genau ide gliche chile.

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



trulla09  am 19.06.2009

Re: cd player in kirche??

fröd doch mal de pfarrer... wenn er s ok git würdis mache...

han mir übrigens au de pachelbel gwünscht. eusi organistin hät sich jetzt d note bstellt und isch fliissig am üebe... es chan au mit de orgele uuu guet töne... mir werdeds gseh morn, ich chan dir am mo oder di dänn säge, öbs guet tönt hät...

grüessli trulla



filu  am 19.06.2009

Re: cd player in kirche??

ja ich frög mal de pfarrer öb er iverstande isch. er kennt ebe die chile nöd eso guet, will er usere nachbargmeind isch wo mir au wohned.
und d chile isch i dem dorf wo mir ufgwachse sind...

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



Ranelle  am 26.06.2009

Re: cd player in kirche??

Hallo filu
Ich war jetz schon mehrere male in der Kirche als sie ein Lied mit dem CD-Player abgespielt haben und es tönte jedes mal super!

Liebs Grüässli

Verliebt seit: 25.09.2004
Verlobt seit: 25.09.2008
Heirat geplant ca. Mai 2011



Krispy  am 26.06.2009

Re: cd player in kirche??

Bei uns ist jeweils noch der Sigrist dabei (auch bei Trauungen). Der schaut dann, dass das Licht stimmt und so. Bei Musik betätigt er den CD-Player der Kirche. Ev. hats ja so einen bei euch und ich denke, das würde dann besser tönen als vom CD-Player. Kommt halt drauf an wie viele Leute ihr seid.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.