| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Fotograf gesucht
 1 2 3
09.09.06 15:06
Anasazi

nicht registriert

Fotograf gesucht

Ich bin auf der Suche nach einem guten Fotografen der unser Tag in Bildern festhalten kann, aber hier in der Umgebung Seetal, Wynenthal, Freiamt ist das eine schwierige Sache. Kann mir jemand einen Fotografen empfehlen?

Vielen Dank!

14.09.06 15:06
kki 

Re: Fotograf gesucht

Hallo Anasazi

Ich denke, den meisten Fotografen ist egal, wo die Hochzeit ist, du musst einfach damit rechnen, dass noch Fahrspesen auf die Rechnung kommen. Deshalb empfehl ich dir jetzt zwei Fotografen, die aus dem Raum Zürich kommen:
http://www.fotoboeniger.ch/ Ist unser Fotograf, ziemlich teuer, macht aber noch alles Analog, hat Einzelstück bzw. Kleinserie-Album anzubieten. Wir haben seine Arbeit bei der Hochzeit von Kollegen gesehen. Macht seine Arbeit wirklich top!
http://www.sonjaruckstuhl.ch/ Die Schwester von einem Bekannten. Soll preiswert sein. Die Arbeiten hab ich selber noch nicht gesehen.

Vielleicht hilft dir das ja was. Nur einen Tip, den wir an der TrauDich Messe von einem Paar bekamen: An das Nachtessen wirst du dich nach einer Weile nicht mehr erinnern. Die Fotos bleiben dir auf Immer. Deshalb denke ich persönlich, dass es sich durchaus lohnt, etwas Geld für professionelle Fotos, an denen du dich noch lange freuen kannst, liegen zu lassen. Essen dauert ein paar Stunden, die Fotos hast du einige Jahrzehnte.

14.09.06 17:56
Anasazi

nicht registriert

Re: Fotograf gesucht

Hallo kki

Merci viel mol für dini Tip`s...uf jedefall nimm ech mir Ziit zum uf die Homepages go z`luege, da mer d`Föteli au sehr wichtig gsii. Irächne dueni scho das de Fotograf bis nach em Ässe bliibt, mind. zur Hochziitstorte. Mer isches au de Wärt vo 2000-3000.- für dä Fotograf uszghä. Hesch du scho mol devo ghört das zwe Fotografe chöme und das zäme mache? Ech han das uf www.bilderhochzeit.ch gseh und frog mich, öb das öbis würd bringe...

Liebi Grüess,
Anasazi

19.09.06 14:47
kki 

Re: Fotograf gesucht

Hallo Anasazi
Ich hans sälber no nie erläbt, dass zwei Fotografe debi wäräd. Aber die blödschti Idee isches bestimmt nöd
Ah, mit 2-3 Tuusig Franke wäräd mer no bi dä günschtige Variante.
Mir händ eus drum füren Fotograf entschide wo no analog föttele und vo Hand entwickle tuet.
Lueg eifach, dassd i däm Priis wo'd abmachsch am Schluss sicher au d Negativ debi häsch.
Was mich bi dä Digitale Fotografie chli verunsicheret hät, isch dassd dänn eifach ä CD mit dänä Fotene inere gwüsse Uuflösig bechunnsch. Was, wännd jetzt mal es Fötteli für uf es Bild/Poster willsch vergrössere, aber d Qualität uf dä CD z schlächt isch? Und dänn tüänds teilwiis no d Bilder für is Album verändärä und diä Veränderige häsch dänn aber au nöd uf dänä Bilder uf dä CD druf. Also, da hani nöd ganz dureblickt und da mir die Analogi Fotografie sehr guet gfallt, hämmer eus dänn halt au für die obertüüri Variante entschide....

25.09.06 17:58
Corinne

nicht registriert

Re: Fotograf gesucht

Zitat:



Hallo
Wir haben auch gesucht, gesucht und gesucht bis wir den richtigen Fotografen gefunden haben. Schau doch mal auf Foto Bianco in Richterswil. Ist auch ziemlich teuer, aber dafür sehr exklusiv. Denk daran, die einzigen Erinnerungen von der Hochzeit werden die Fotos sein. Beim Fotografen würde ich nicht sparen! Wenn Du auch noch ein Film möchtest, die Filmen auch.

25.09.06 17:59
Corinne

nicht registriert

Re: Fotograf gesucht

---------------

26.09.06 09:37
sposa 

Re: Fotograf gesucht

@Corinne, hesch en Link vo Euem Fotograf ?


Liebe Grüsse Sposa

26.09.06 10:39
corinne 

Re: Fotograf gesucht

@sposa

http://www.francobianco.ch/

26.09.06 11:15
corinne 

Re: Fotograf gesucht

@sposa

Oder besser no die Homepage vo eusem Fotograph:

http://www.biancofotovideo.ch/

26.09.06 20:37
red

nicht registriert

Re: Fotograf gesucht

Zitat:



Ich bin auf der Suche nach einem guten Fotografen der unser Tag in Bildern festhalten kann, aber hier in der Umgebung Seetal, Wynenthal, Freiamt ist das eine schwierige Sache. Kann mir jemand einen Fotografen empfehlen?

Vielen Dank!





hallöle
aso i cha dir eusi fotografin mol empfehle.
luegsch mol uf d homepage druf, sie het idr galerie einigi hochzytsreportage.

grüessli

www.jpix.ch

 1 2 3
Fotograf   biancofotovideo   Spiegelreflexkameras   Mundpropaganda   Swiss123456789   sälbstverständlich   Hochzeitsreportagen   gesucht   threadstarterin   Hobbyfotografin   DownToEarthPhotos   Fotografen   Kleinserie-Album   magnusbogucki   Schönheitsbild   hochzytsreportage   bilderhochzeit   vergleichsweise   hobbyfotografe   ausserordentlich