Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Fotos - Wann?
Fotos - Wann?
 1
alleyesonme  am 22.06.2007

Fotos - Wann?

Wann macht ihr eure Hochzeitsfotos - Vor oder nach der krichlichen Trauung? Ich fände es romantischer/spezieller, wenn mich mein Zukünftiger in der Kirche zum ersten Mal sieht und nicht schon einige Stunden davor am Fototermin.
Wie macht ihr das?



Anasazi

nicht registriert

am 22.06.2007

Re: Fotos - Wann?

Mir gsänd üs am Morge s`erschte mole bim Shooting, well mer händ jo zivil und s`kirchliche Hochziit a eim Tag und söscht würd das ganze halt nid so go... es goht leider nid anderscht!

Ech hürote min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich



Grischa  am 22.06.2007

Re: Fotos - Wann?

Mir hän uns au zerschte Mol in dr Chirche wölle gseh! Aber nach dr Chirche gits Apero und denn s Ässe. Somit hättemer eifach z wenig Zit, zum schöni Bilder z mache. Jetzt träffemer uns mit de Trauzüge e paar Stund vor dr Trauig und mache denn d Föteli!
06. Juli Standesamt - 14. Juli Kirche



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.