Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Gäste informieren oder nicht?
Gäste informieren oder nicht?
 1 2 3
Piglet  am 05.03.2009

Gäste informieren oder nicht?

Hoi zäme

Eg möchti gärn öichi Meinig wösse:
Öises Hochzit werd ned so ganz klassisch si vom Ablouf här. Mer wärde amne Tag am morge zivil ond am Nomitag die freii Trouig ha. Be dr Trouig sind nor die allerängste Verwandte ond dTrouzüge derbi (total 12 Persone plus mer zwöi). Zwöi Woche spöter mache mer denn es Apero (ca. 100 Pers.) ond es ässe (ca. 45 Pers.). öisi Absecht esch gsi, s'Hochzit z'föume ond denn öisi Gäst zwöi Woche spöter met däm Föum z'öberrasche, d.h. si wösse vorhär ned, dass mer die freii Trouig scho gha hei.
Wenn der Gast wäred, wördet der das blöd fende? Wäred der enttüscht oder sogar hässig? Eg be mer drom ned secher, öb mer d'Gäst em vorus scho söue informiere (d.h. met dr Iladig) so im Stil vo: wir heiraten im engsten Familienkreis möchten unseren grossen Tag aber dennoch mit einem Fest feiern.
Wörd mi wondernä, was Ossestehendi zo däm dänke!



Frangipani  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

Hi Piglet!
Also wüssed dänn die Gäst gar nöd, dass ihr hürated? Also wenns es scho wüssed fändis e cooli idee, wenns aber gar kei ahnig händ chas scho sii, dass die einte vilicht chli kränkt sind will sie nöd ad trauig iiglade worde sind?
ich persönlich fänds aber no e witzigi überraschig, wenn ich jetzt gast wär...! was händer dänn so für verwandti? au eher offeni lüüt, oder meh traditionsbewusst? das chunt sicher au no chli drufa..



queen  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

Mh, also ehrlich gesagt, wenn ich Gast wäre, fände ich das nicht so lustig. Nur so auf Film das Ganze im Nachhinein mitzuverfolgen.
Dass es für euch als Brautpaar stimmt, ist ja aber das wichtigste.



fraztaz  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

tschou piglet

i findes fascht chlei schaad. weni gascht wär, würdi äuä scho drmit rechnä, das es um d'trouig seuber geit womä iigladä isch u würd mi o dementsprechend zwäg machä.

leged dir de euch nomau "wiiss" aa für das fäscht oder wie heid dir vor dört anäzgo? i cha mir das no nid so richtig vorsteuä.

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Piglet  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

Mer verzöue de Lüt natürli scho dass mer wärde hürote. Aber es got jetzt ebe drom öb mer i der Iladig scho söue erwähne, dass die eigentlechi Trouig vorhär stattfendet oder öb mer d'Lüt söue em Gloube lo, dass si anere Trouig chöne teilnä.
Mer händ vor nomau öisi Hochzitschleider azlegge (e lo mer die Glägeheit ned lo nä, mis Brutchleid es zwöits Mau azlegge)! Entsprächend möchte mer haut ou, dass d'Gäst ned grad e de Jeans chöme.
Eg weiss, es esch chli speziell wie mer das planet hei. Öis gots drom, dass mer der Momänt wörkli em chline Rahme chöne gniesse.
Hm öisi Verwandte sind do chli gmescht wördi säge. Am schlemmste wärs för mini Grosöutere drom wärde mer die ou ilade ad Trouig. Söscht sind eifach d'Öutere ond mini Schwöschter met Partner derbi plus Trouzüge. D.h. för Gotti, Götti, Onkels, Tanten, Cousins, usw. ond aui witere Kollege wärs denn en Öberraschig.
D'Frog esch ebe, öb me se söu vorwarne, dass denn nor en Apero stattfendet ond gar ke rechtigi Trouig?



Frangipani  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

Hmm ja, also ich wür das unbedingt mache! Wenn d lüt anehmed, sie seged ane Trauig iiglade und dänn schlussendlich "nume" en Film vorgfüehrt überchömed und erfahred dass das Ganze ja scho stattfunde hät, da sind dänn sicher alli enttüscht! Also das würi ehrlich gseit nöd so mache. Wenn scho würis uf de Iiladig au erwähne, dass ihr eu im chline Rahme traued. Das dörfe ja au säge, wäg dem isch eu niemert bös... Aber wenn ihr d lüüt eifach im glaube lönd dass es e trauig git... da wär ich persönlich also au chli enttüscht wenn das so wär....



fraztaz  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

i würds o schriibä u de viellicht no d'garderobeerwartigä bekannt gee. wenn'd d'lüt vorher xesch würd is eher persönlich sägä. i steu mir das drum no schwierig vor, uf em chärtli so öppis z'beschriibä.

isch aber scho no schön, wenn s'chleid 2 x chasch aalegä

Am 05.09.09 isch es sowiet!



maju  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

ouso i würd d gäst o informiere! grundsätzlich isches ja so, das d Brautführer a de gladne Gäst no öpis schribe, sie chönntes ja dert erwähne! wie das dir d apero Gäst weit erwähne weis i o nid, dert chönntet dir ja eifach schribe:" mir lad öich zum Apero i"

aber säge würd igs scho! i ga so gärn a Hochzyt u da isch trouig ä wichtige Punkt, u we i das vorhär nid wüsst, wär i när äue entdüscht! so ä trouig live z erlebe isch haut geng schön!
aber wes d lüt wüsse, chöi sie sich druf istelle, u si när sicher no positiv überrasch abem Film u we du in weiss erscheinsch!


mir hürate am 02.05.2009



Inessa

nicht registriert

am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

hi piglet, als gast wäre ich wohl etwas enttäuscht wenn ich es nicht wissen würde denn die eigtl. trauung ist nun mal das highlight, daher würde ich deine gäste auf alle fälle informieren damit sie bescheid wissen.
wie du es in die einladung schreiben willst finde ich super, würd ich genauso machen! das hört sich doch gut an. sicher werden trotzdem einige das gefühl haben das etwas fehlt denn es wird ja eine hochzeit gefeiert. andererseits sitzen normalerweise die apérogäste auch nicht bei der trauung mit drin, oder? bei uns geht das gar nicht, die kapelle fast nur rund 40 leute

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



maju  am 05.03.2009

Re: Gäste informieren oder nicht?

auso i würd äue nid grad uf z kärtli schribe "im engsten Familienkreis" das tönt wie ufere Todesanzeig! ömu mi dünkt dert drufe steits aube o so.......... aber mir chunnt o grad nüt schleuers i Sinn!
@Inessa auso normalerweise si doch d Aperogäst o ir Kirche! nume die wo chöme cho spalier stah chöme nid iche............. guet dir heit gar nid meh Platz! wie heit dir de z kärtli gschribe? chöme di Lüt när ä stund später, oder warte die eifach dusse? oder wie geit das?

mir hürate am 02.05.2009



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.