Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Gast einladen aber ohne Begleitung?
Gast einladen aber ohne Begleitung?
 1 2 3
Lula  am 15.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

Bi minere Kollegin isch es ebe so, dass mir ihre Fründ einisch gseh hei, u er üs sehr negativ isch ufgfalle. U ebe isch ou dBeziehig nit in Ordnig, so was si verzellt. U es wäri ebe so, dass si e teil vo üsem Fründeskreis kennt, aber da si im Moment ou üs gägeüber sehr komisch isch, wärde mirs gseh, bi de gspannt wie si reagiert, wenn mir ihre verzelle, das mir hürote...



elea  am 15.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

naja d bezihig vo ehne werd auä nedusenand go,obohl is emmer hoffe.voredorre seit er emmer alles sig super aber wenn er zb emolchli tronke het und d zonge chli lockr werd seit er ame wie fest dass es ehn stört dass si ehn so bevormundet und au sache verbietet. aber em frede zlieb seit ere zo ere nüt.
i fende halt au, mi frönd het si fang eimol gseh, aso was wet si a sinere hochzit! si wer wörkli nome ahengsel!
schint so as müssti da echt emol aspreche, weiss halt ned wasi em sell sege.
mi frönd esch dosehr eifach, er seit eifach "die wetti ned debi ha, aso cha er au ned cho"



LadyWolverine  am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

Hoi elea

Genau dis Problem hend mir au (gha).
Dr bescht Fründ vo mim GG isch euse Tätschi. Mir hend immr vil mitenand gmacht als er no single gsi isch. Jetzt het er sit öpper 1.5 Johr e Fründin. S het noch wenige Mönet scho mol Krach zwische mir und ihre geh, wil sie eifach... wott das nit nöcher uswiite, abr min GG und ich chönne sie eifach nit ha. S het au bald d gueti Fründschaft vo de beidne Männer zrstört, drum hani mich zamme gerisse und s nomol probiert, abr sie het sich nit chönne ändere (klingt würklich doof, abr SIE isches wo eifach nit dri passt). Min GG gsehts zwar au und cha sie au nit ha, abr wie d Männer so sind het er's eifach vrsuecht z ignoriere dr Fründschaft z lieb.
Für mich isches bi dr Hochzyts Vorbereitig zu em immer grössere Problem worde, was mich au irgendwenn psychisch stark belastet het. Für mich isch klar gsi: Ich wott sie nit drbi ha.
Ich ha euse Tätschi würklich gärn und ich ha oft Striit gha mit mim GG, wil er halt Angscht gha het, dass er s würd falsch vrstoh und denn au nit zu eusere Hochzyt cho.

Mir hend au numä 30 Gäscht und au numä d engschte Fründe und Vrwandte. S git so vil wo mir vom Budget her nit hend chönne ilade, wo's mir würklich leid do het. Und umso frustrierter bin ich denn gsi, wil mir sie hend 'müesse' ilade...
S isch so, dass sie eifach piinlich isch. Ihrs ganze Uftrete und ihri Art. S passt eifach nit i euse bodenständige Familie- und Fründeskreis ine (und eigentlich passt sie au nit zu eusem Tätschi, abr das isch e anderi Gschicht).

Langer Rede kurzer Sinn: Ich chönnt de Tag nit so gniesse wieni sett, wenn sie umme wär.

Min GG het denn s Gespröch mit eusem Tätschi gsuecht und für ihn isches keis Problem ohne sie z cho. Er het nur gmeint s chönnti sii, dass si au nit ind Chilä odr zum Apéro würd cho, wil sie chönnt igschnappt si. (Isch mir jo nur recht)

Unterm Strich: Suech es Gespröch!

Wünsch dir alles Gueti und dass es guet chunnt!



elea  am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

merci ladywolverine! tönt eso dass wersch wörkli ide gliche situation wie ich jetzt!
jo und wi du seisch, mer hend au sehr wenig gäscht und hend zum teil au gueti kolege vo eus ned iglade wel mers em enge rahme hend wele phalte. und si wörd de eifach absolut ned dri passe! und ebe de wörds mer au leid due, anderi gueti frönde send ned debi aber die scho... :/
es esch halt au schwerig met ehm s gspröch zsueche da ich ehn 8set er met ere zeme esch) nomeno öpe all 3 mönet "dörf" gseh wege ere!
ebe i has gfüehl er wörds verstoh aber mini angst esch, dass si ehn nachetene nome ade chorze leine het wel si de igschnappt esch.... aber wie du seisch, es blibt mer nüt anders öbrig as met ehm z rede!
i serige moment beni scho mega afroh um das forum und omd Tipps vo euch



himbeer  am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

ja also wenn er nachher a de churze leine isch denn isch das würkli sis problem bös gseit. me muess ja au nöd alles mit sich mache lah.

ja red doch mal mit ihm und verzell denn wies gloffe isch. ich weiss no wie d lady wolverine da verzellt hät wie ihre en riiiiese stei vom herze gfalle isch wo das gspräch endli stattgfunde hät, gell? nachher isch alles viiiel besser gsi



elea  am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

hmm indirekt eschs denn ebe scho mis problem wenn er no a die chörzer leine chont, well dor da gsehni ehn jo de no weniger als jetzt scho! momentan esch er ide ferie aber wenner zrog chont de muess is mol aspreche. aber ebe i cha ne amigs nor gseh wenn sini fröndin out of town esch... und da cha es zitli go...



himbeer  am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

ja das isch natürli denn scho schad. aber weisch er müesst sich denn halt au duresetze wenns ihm wichtig isch find ich.



toluwu

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

Also ich weiss ja nicht... Er ist ein erwachsener Mann und wenn er sich das alles gefallen lässt dann ist er wirklich selber schuld! Sag ihm das, wie er sich verändert hat, vielleicht ist es ihm gar nicht bewusst. Und wenn sie ihn so von seinen Freunden fern hält und da mitmacht, dann ist die Freundschaft vielleicht doch nicht so das Wahre wie man sie empfunden hat... Tut mir leid für meine harten Worte, aber schlussendlich sollte man sich doch nur mit Menschen umgeben die einem gut tun.

Ich würde das Gespräch zu ihm suchen und wenn sie ihn fernhalten will, dann sage ihm klipp und klar, dass Du dringend etwas persönliches mit ihm besprechen musst. Und wenn er sich dann keine Zeit nimmt... Dann weisst Du woran Du und Eure Freundschaft ist.

Sei mir nicht böse wenn meine Worte etwas hart klingen!

Viele von uns hier mussten schon Freundschaften ziehen lassen während den Hochzeitsvorbereitungen und jeder weiss wie schmerzhaft es ist! Ich musste meine beste Freundin nach 20 Jahren aus meinem Leben streichen. Ich kann also sehr gut nachvollziehen wie Du Dich jetzt fühlst! Aber sobald Du das geklärt hast, wirst Du merken wie es Dir besser geht!



elea  am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

nei toluwu dini wort send ned z hert! ha gern wenn mer ehrlech esch!
jo mer alli froget eus wiso dass er sech vo ere so of de nasel loht lo ome trample ond au scho fasch all vo sine frönde hend sech vo ehm abgwandt well er nie meh zit för si het... schad wens bi eus au so usechont...
was esch denn bi der und dinere ehemals beschte fröndin passiert? en ähnlichi gschecht?



toluwu

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: Gast einladen aber ohne Begleitung?

Das ist ne lange Geschichte...

Sie hat sich im letzten Jahr sehr sehr verändert. Ob's an ihrem "neuen" Freund liegt, weiss ich nicht und kann ich nicht beurteilen. Vermute aber schon. Zuerst war sie auch meine Trauzeugin (das war schon seit unserer Kindheit klar). Aber dann sind einige Dinge vorgefallen... Z.B. solle ich doch im Juni Rücksicht darauf nehmen, da ihr Freund Ende Juni Geburtstag hat. Wäre ja dann doof wenn wir am gleichen Tag heiraten würden. Zu diesem Zeitpunkt kannte ich den noch nicht mal! Also weder Termin noch ihren Freund!! An dem Tag, als wir beschlossen zu heiraten, rief ich ihr ganz aufgeregt an und wir sprachen darüber nach Norddeutschland zu meiner Mom zu fliegen, da ich gerne mit ihnen 2 nach Kleidern geschaut hätte. Ein paar Wochen später wollte sie das nicht, wir sollten in unsere alte Heimat kommen (dort wo sie auch lebt). Und sie wusste, dass ich nicht mehr dort hin komme dieses Jahr. Passt nicht in meine Planung, ich habe so gut wie kein Wochenende frei (ausser Norddeutschland, welches schon geplant war). Aber nach Norddeutschland nee, dass will sie nicht. Dann haben wir über einen Junggesellinnen Abschied gesprochen. O-Ton "Du möchtest doch einen? Oh je, was willst Du dann machen? Hoffentlich nichts peinliches!" Meine Antwort "Es ist eigentlich so, dass die Trauzeugin das organisiert." O-Ton "ICH ORGANISIER DA SICHER NICHTS IN DER SCHWEIZ!!!!" In einem Ton... Da fehlten mir die Worte! Ich hatte auch das Gefühl, dass sie sich nicht richtig freuen kann. Sie fragte nie nach. Ach ja, als sie dann mal bei mir war, meinte sie noch "Willst Du das ich ne Rede halte?? Vergiss es, dass mach ich nicht!!" Ich hatte sie überhaupt nicht gefragt, ob sie das machen würde... Na ja, so sind halt einige Dinge vorgefallen und ich hab mich daraufhin entschieden das ich sie nicht als Trauzeugin möchte, da ich mich nicht auf sie verlassen kann. Es war mir klar, dass es aufgrund der Distanz schwer wird mit div. Organisationen. Da hätte sie auch nicht viel machen müssen! Das macht eine andere Freundin aus der Schweiz. ABER: Kleid aussuchen, Junggesellinnen Abschied und eine Rede halten - DAS kann ich doch von einer Trauzeugin erwarten oder?! Und meine jetzige Trauzeugin freut sich soooo sehr, ist schon am überlegen was sie alles machen kann, geht mit mir überall hin und ist einfach für mich da.

Wir hatten auch z.b. vor Monaten ausgemacht, dass sie und eine andere gute Freundin aus D im Nov zu Besuch kommen und wir gemeinsam nach einem Kleid schauen. Damals wusste ich ja nicht, dass ich mein Kleid bereits im Sommer finde (das warf sie mir auch noch vor!)... Ich ging nicht bewusst suchen danach! Auf jeden Fall rief sie 2 Wochen vor dem Besuch an und meinte, sie würde am Fr gerne wieder Heim fahren, da eine andere Freundin am Sa umzieht. Ob das ok sei... Es war geplant, dass beide Freundinnen zusammen zu mir fahren, da die andere ein sehr altes Auto hat und kein Navi. Aber das war ihr egal. Das hat mir dann den Rest gegeben und ich hab ihr gesagt, dass man nicht auf 2 Hochzeiten tanzen kann und entweder sie kommt oder sie bleibt weg. Daraufhin war sie natürlich beleidigt und schob die ganze Schuld mir in die Schuhe. Und ich war jetzt einfach nicht mehr bereit irgendwelche Kompromisse wegen ihr einzugehen. Habe ihr das gesagt und ihr die Freundschaft gekündigt.

Im April wurde ich operiert und sie war 3 Wochen vorher bei mir zu Besuch und wir sprachen darüber und sie wusste wie sehr ich Angst davor habe. 2 Wochen nach der OP rief sie an, als wäre nichts gewesen. Was wir die Zeit so getrieben hätten, ob ich mal wieder mit xy unterwegs war, etc etc... Ich meinte dann nur, dass ich wegen der OP schon seit 2 Wochen krankgeschrieben bin. Das war ihr dann sehr unangenehm, sie hat es KOMPLETT VERGESSEN!

Ich war in den letzten 2 Jahren immer wieder enttäuscht von ihr und jetzt mag ich halt einfach nicht mehr. All das reden brachte nichts! Taten zählen, nicht Worte! Sie hat mir so oft gesagt, wie viel ihr unsere Freundschaft bedeutet. Aber wenn's so wäre, dann hätte sie z.b. die OP nicht vergessen... Das Datum ja ok, aber nicht die OP komplett vergessen...

Oh je, dass ist jetzt ziemlich lang geworden...



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.