Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   geldgschänk
geldgschänk
 1
herzli76  am 24.10.2008

geldgschänk

also mir möchtet gern geld als gschänk will mir das am beschte bruche chönd. jetzt weissi voll nit wie das mache.. viel hend gseit ich söll^bi de iladig en guete spruch schribe dass mir geld wend und dänn en izahligsschii grad bilegge...
weiss nit find da biz blöd..
wa meinet ihr dezue?
oder wie machet ihr das?

wot nit dass geld am tag überreicht wird..möchts gern ufe konto izahlt ha vo de gäscht.

tönder au de apero gäscht izahligsschii ge?
danke eu



Muggi  am 24.10.2008

Re: geldgschänk

Aso mir oder ich bastle es Schweinli und de chamer briefli mit gäld dört ine keie..


Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)



Sommerliebe  am 30.10.2008

Re: geldgschänk

Mir händ e webpage gmacht mit üsne hochziitswünsch. s gäld isch für d hochziitsreis.
Chasch gratis mache. www.hochzeitswunschliste.ch
Denn müend sich eifach alli ineclicke und chönd was schänke und bechömet denn dini kontoagabe mit eme mail.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.