Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   götti einladen oder nicht?
götti einladen oder nicht?
 1 2
aschera  am 14.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

hallo zäme

merci euch allne viel mau für euri zile!

@krispy ja du hesch die richtige wort gfunde es si eifach götti u mi het haut glich jrgend e bezug zu ihne.....

@inessa nei das isch doch e absolute "afront" götti nur zum apero izlade de lieber gar nid!

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009



aengeli  am 14.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

mis Gotti het sech jetzt glich no gmäudet, und het u fröid gha, dassi se zum Fescht ha iglade, obwou mir üs jetzt es paar Jahr nüm hei gseh.. I bi auso froh gsi, het si sech no gmäudet, i wär mega enttüscht gsi (bis ou scho gsi eigetlich, wüu d Amäudefrist scho isch abgloffe gsi) wenn ig uf mini Iladig ufe gar nüt vo ihre hät ghört....

@aschera
Für mi hets ou nur die zwöi Optione gäh, entweder gar nid ilade, oder de richtig.


Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



Inessa

nicht registriert

am 15.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

@aschera - stimmt (obwohl ichs nicht nachvollziehen kann) aber schwiemu hat uns das auch gesagt (götti auch jahrelang nicht gesagt) aber wir haben gesagt entweder apero oder gar nicht und somit ist apero das kleinere übel..



*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen



Fira  am 15.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

@aschera, aengeli und Inessa

Sorry, aber ihr hend soooo schöni Bildli i euiem Profil....

wie möched er das? bzw was hets Bild fü es Format?
Hans geschter Probiert und leider isch es nöd gange.

Danke viel Mal und en Gruess
Fira



Inessa

nicht registriert

am 15.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

danke fira, ich habe das im internet (googel - bilder) gefunden, gespeichert und dann beim profil hochgeladen .. aber deins find ich auch witzig!

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen



Inessa

nicht registriert

am 15.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

es ist jpeg 4kb - hatte es glaub ich verkleinert.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen



aengeli  am 15.05.2009

Re: götti einladen oder nicht?

@fira
habs genau wie inessa gemacht..

Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.