| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Gründe für eine Kirchliche Hochzeit
 1
26.09.06 15:23
kki 

Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Us wellne Gründ düänd ihr kirchlich hürate?

26.09.06 15:48
Teenspirit 

Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Mer düend gar ned ;) Mer send sowieso usträte und eus seid das ganze ned vell, denn fend ichs ned rechtig, wemmer dued ide Chile hürote, nume wells alli so möchid.

26.09.06 20:53
red

nicht registriert

Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

aso wenn kirchlich denn miner meinig noche nur wäge Glaube! wenn eim Gottessäge wichtig isch , denn findis au richtig dass me sich wünscht kirchlich z hürote. aber nur wills schön isch wie eim alli aluege wenn mer inelauft und me die SHOW brucht findi isch das nid grund gnueg. leider tüend hützutags viel kirchlich hürote wägem Uftritt und nid wills für sie en tiefere sinn het. oder zumindest han ich persönlich immer so oberflächlichi antworte becho weni gfrogt ha warum dass es paar idr kirche wet hürote.
jede mues es sälber wüsse, aber ich ha für mich kein guete grund gfunde zum kirchlich hürote. :-) und es wär grad gar chli ghüchlet gse- schliesslich bini vo dr kirche usträtte.

tja, jedem das seine....

liebs grüessli :-)

09.03.07 10:43
Dodali 
Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Wenn me hüroted, lid's am Paar sälber, öppis Guets drus z'mache - sich defür iiz'setzte, dass die Wärt, wo ihri Beziehig usmached, erhalte bliibed. Ech dänke aber, es ged eifach Schicksal/Vorbestimmige, wo sich ned diräkt dür üs lönd loh beiiflusse. Und genau drum wänd mer Gott um sine Säge und sini Unterstützig bitte, dass är üs hilft, au die z'meischtere...

29.06.07 14:27
Ziebeli 
Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Zitat:



Us wellne Gründ düänd ihr kirchlich hürate?



Salut Kiki

Für euis isch für beidi klar gsi, dass mer i de chile tüend hürote. Für euis isches wichtig, dass mer de säge hend vo gott für euise witeri gmeinsami wäg. Mer sind scho 10 Johr zäme und hends mega guet mitenand aber be dem wichtige schritt womer euis no meh bindet, ghört d chile, de glaube und ebe vor allem de säge dezue.

18.07.07 07:56
kokon21 

Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Also für üs isch äs au sehr wichtig das mir idä chilä chönd hürotä. Mir isch äs ganz wichtig, dass ich Gottes sege überchumä. I denk mir hend bis jetzt 7 sehr schöni Johr ka. Isch nöd immer sehr liächt gsi und äs hät immer guäti und schlechti ziit geh. Aber mir hend das gmeischtärät. Jetzt dä letscht Schritt zmachä isch für mi schono wichtig mit Gottes segen. Vorallem bini überhaupt nöd dä Typ wo gern im Mittelpunkt stoht. Vo dem her gseh, machi das nöd damit mi alli chönd aluägä mir machäds eifach nur für üs damit mir dä üsä weg gmeinsam mit Gott segne chönd.

18.07.07 08:31
heidi 

Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Konkon. Ich bin bin mir sicher, dass uns Gott den Segen auch woanders geben würde. Auch wir heiraten in der Kirche und es ist uns sehr wichtig. Ich hab mal mit der Pfarrerin darüber gesprochen. Sie meinte das auch und hat gesagt, die Kirche sei halt DER Begegnungsort für "Christen". Und deshalb ein Guter Grund, darin zu heiraten.

wir heiraten am 9. und 11. august 07
www.he-emch.ch/hochzeit.htm

18.07.07 10:16
kokon21 

Re: Gründe für eine Kirchliche Hochzeit

Hallo Heidi

Da bin ich so ziemlich sicher das er uns den Segen auch irgendwo anderst geben würde. Aber für mich ist es wichtig das es in der Kirche statt findet. Aus welchem Grund heiratest Du den in der Kirche?

 1
heiraten   Unterstützig   Hochzeit   hützutags   persönlich   gmeischtärät   Gottessäge   gesprochen   überchumä   kirchlich   meischtere   beiiflusse   oberflächlichi   gmeinsami   wichtig   Kirchliche   Mittelpunkt   schliesslich   Begegnungsort   Vorbestimmige