Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Habt ihr ein Krönchen?
Habt ihr ein Krönchen?
 1 2 3
Frangipani  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

Hoi Sabo!
Ja sie händ mer am Fritig aglütet es seg cho! Jetzt gangis am 6. juni go abstecke!



sabo  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

Super, bisch sicher au bitz erliechteret, oder?!

ich han am fritig no min hochziitsschmuck übercho....meeeegaaaa schön! äs isch dä glich stil wie oise ehering

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Inessa

nicht registriert

am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

hey fira, das tönt doch super! ja ich bin schon angespannt deswegen gehts heut noch in die sauna und zur teilmassage man gönnt sich ja sonst nix ich versuch dem forum noch ein weilchen erhalten zu bleiben allerdings kommen dann die flitterwochen etc. und ich vermute irgendwann ist es (ehrlich gesagt) dann auch nicht mehr sooo spannend für mich da ich ja dann schon verheiratet bin - aber ich werd sicher noch ein weilchen versuchenn meinen senf dazu zu geben damits nicht langweilig wird.. chena2 schreibt eben einfach zu wenig um die forumshexe zu werden

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis kommt!
Zivil am 29. Mai 2009 - Kirchlich am 30. Mai 2009*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Frangipani  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

@ sabo
cool, häschen dänn au vom gliche ort wie d ehering? ja du, bi dir gahts ja jetzt würkli nüme lang!!
ja du, bi scho chli erliechteret isches cho, aber ich han au vertraue gha is brutgschäft, die wüssed ja scho wie das lauft mit dene kleider...



Fira  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

@Inessa
....ok.... ich werde mich mal mit chena2 unterhalten....
Aber das ist klar vorher ist es etwas spannender als nachher, das geht mir sicher auch so...
Wie lange flitterst du?...(nur das ich das mit euch beiden timen kann )

@Frangipani
....wie gsehts bi dir us mit nervös? Hesch au so Welle wo`s eifach chunnt und denn wieder völlig weg isch?
Han das eso...voll komisch....




sabo  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

@ Frangipani - ja, äs isch vom gliche goldschmiid....isch aber ä überraschig gsi...
jaja, nägscht wuche isch äs au scho sowiit.

eh, da muäsch äs vertroue ha. die mached das ja sid über jahre tagtäglich.
hui, ich bin scho uu gspannt wie du dänn usgsehsch

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Muus2  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

Fira vell Spass bide Aprob morn!! Da esch sicher e schöne Moment

Ich ha zwar nor afe mol mini Vorstellige, aber ich wird au es Diadem träge, mini Hoor halbe ufstecke mit liechte Wälle und hende en Schleier amache.. ich hoffe das esch denn ned zvell ufem Chopf, werdes aber ganz natürlich träge, ohni dases kitschig wörkt.



Frangipani  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

@ Fira
Nei du, ich bin im moment würkli no gar nonig nervös! aber ich känn mich, bin dänn am morge vorem hochziit wahrschinli eis nervebündel

@ sabo
hihi, ja ich au bi dir! und, bisch du scho nervös??



Fira  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

@muus
Danke viel Mal...ja das wird super!!! Mini Grossmuetter isch denn au debi ...hui die wird sich freue
...i hoffe i passe no is Kleid....hihihi....

@alli
Nämed ihr eui Trauzügin mit zu de Aprob?



sabo  am 25.05.2009

Re: Habt ihr ein Krönchen?

würkli nervös nonig....mer dänkt halt nochli meh drübert nah als vorher, aber nervös bini nonig - glaub....
ich dänke, dass mir die lang vorbereitigszyt guät tah hät....äs isch fascht wie 'normal' worde das mer fürs hochziit öppis macht....äs isch mer darum gar nöd bewusst, dass äs i 12 tag scho sowiit isch....am aafang bini ämel nervöser gsi. ich dänke, dassi dänn am friitig und samschtigmorge uuliidig wird werde.

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.