Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Heiraten aber wann???
Heiraten aber wann???
 1
Mnoemi  am 09.12.2007

Heiraten aber wann???

Hallo zusammen

Bin neu im Forum und habe folgendes Problem. Kann mich einfach nicht entscheiden an welchem Datum wir heiraten sollen. Folgende Tage stehen zur Verfügung:

1. 24. Mai 08
2. 28. Juni 08
3. 12. Juli 08

Wer gibt mir Vorschläge, Tipps damit ich mich besser entscheiden kann.

Danke. Gruss



smil09  am 09.12.2007

Re: Heiraten aber wann???

Hallo Mnoemi
Also än Tipp geh isch ziemlich schwierig. Ich dänk grundsätzlich chömäd alli drü Datä in Frog. Vom Wättär här chönnt alles güät si, aber das weiss mä jo niä. I chönnt mär vorstellä, dass dä 12. Juli enär scho chli warm isch mit Brutkleid?? Chunnt aber natürlich druf a was überhaupt wötsch alegä. Viellicht händ är jo au scho ä Wunschlokal, wo am eintä oder anderä Datum scho bsetzt isch?? Also miär hürotäd am 24. Mai. Für dä Mai hämmär üs entschiedä wil mär nöd im Hochsummer i d'Feriä wönd, dänn isch äs i dä Schwiz au schön. Miär händ dänn spöter us diversä Gründ d'Flitterwuchä glich uf dä Herbst verschobä...z.B auch wil fascht i allni üsnä Traumreisziel im Summär Rägäzit isch. Aber wänn iär grad nach dä Hochzit wönd i d'Flitterwuchä cha da au äs Kriterium si. Für dä 24. hämmär üs entschiedä wil üs diä Zahl gfallt. Miär sind sit amänä 14. zämä, händ üs amänä 4. verlobt und drum fählt no dä 24.



smil09  am 09.12.2007

Re: Heiraten aber wann???

Hallo Mnoemi
Also än Tipp geh isch ziemlich schwierig. Ich dänk grundsätzlich chömäd alli drü Datä in Frog. Vom Wättär här chönnt alles güät si, aber das weiss mä jo niä. I chönnt mär vorstellä, dass dä 12. Juli enär scho chli warm isch mit Brutkleid?? Chunnt aber natürlich druf a was überhaupt wötsch alegä. Viellicht händ är jo au scho ä Wunschlokal, wo am eintä oder anderä Datum scho bsetzt isch?? Also miär hürotäd am 24. Mai. Für dä Mai hämmär üs entschiedä wil mär nöd im Hochsummer i d'Feriä wönd, dänn isch äs i dä Schwiz au schön. Miär händ dänn spöter us diversä Gründ d'Flitterwuchä glich uf dä Herbst verschobä...z.B auch wil fascht i allni üsnä Traumreisziel im Summär Rägäzit isch. Aber wänn iär grad nach dä Hochzit wönd i d'Flitterwuchä cha da au äs Kriterium si. Für dä 24. hämmär üs entschiedä wil üs diä Zahl gfallt. Miär sind sit amänä 14. zämä, händ üs amänä 4. verlobt und drum fählt no dä 24.



Anasazi

nicht registriert

am 09.12.2007

Re: Heiraten aber wann???

Hallo Mnoemi

Also mini Überlegige...

1. 24. Mai 08 - Im Mai wett ech persönlech jetzt nid hürote...
2. 28. Juni 08 - De 12.7. isch höchschtwarschindlech jo ide Schuelferie oder? Chönd vielecht es paar nid cho...
3. 12. Juli 08 - Ich würd dämfall de 28. Juni näh...

Aber rein vom Datum här würd mir de 12.07.08 am beschte gfalle (mir sind jo au nid wiit devo ewäg )

Grüessli

Ech han min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich ghürotet



serry  am 10.12.2007

Re: Heiraten aber wann???

@mnoemi

HI mnoemi

mehr hürotid am 24.05.08

mehr hed de Monet am beschte gfalle, wells en Wonnemonat esch, ond s ned zheiss ond eigentlech (hoffemers mol) ned z chalt set si. s esch no vor de Sommerferie ond vor allem müemmer nömm so lang warte met hürote. Mehr hend au eifach die Zahle vom Datom gfalle...

LG

Serry
Kirchliche Trauung 24.05.08



sheila  am 11.07.2008

Re: Heiraten aber wann???

Hallo Mnoemi

Ich hoffe, ihr habt euch für ein Datum entscheiden können? Ich hätte den 24. Mai gewählt, weil ich dort mein "5-jähriges Jubiläum" mit meinem Freund hatte. Aber wir waren noch nicht soweit

...Nun ist es aber auch bei uns langsam an der Zeit Wir wollen in einem Jahr heiraten.
Ein festes Datum haben wir noch nicht, aber wir schwanken zwischen 8.8.09 und 25.7.
Wer von euch heiratet im Juli - oder hat es allenfalls schon getan? Hattet ihr Probleme mit Gästen, die zu diesem Zeitpunkt in den Ferien waren? Wann habt ihr es ihnen mitgeteilt (Karte verschickt)? ..Mai und Juni ist bei uns eben nicht möglich.

Vielä Dank für üchi Ratschläg!

sheila



Mara

nicht registriert

am 11.07.2008

Re: Heiraten aber wann???


Hm, ich kann nur sagen, dass wir zwar im August heiraten aber es war nicht einfach gewisse Dinge zu organisieren da viele Geschäft dann ferien haben. Blumengeschäft und Restaurant wo das Apero machen hätten eigentlich Ferien, machen für uns jedoch eine Ausnahme, da wir sie privat auch kennen.

Mitgeteilt haben wir es den Gästen so früh wie möglich! Die Karten haben wir später verschickt aber vororientierung der Gäste ist schon die halbe Miete

Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.