Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeitstanz
Hochzeitstanz
 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
Inessa

nicht registriert

am 02.10.2008

Hochzeitstanz

Als erstes möchte ich euch meinen Traumhochzeitstanz vorstellen (aber wahrschl. gar nicht machbar aber ist der Hammer )

http://www.youtube.com/watch?v=Zo6j9lI_eYc

Als zweitens möche ich auch fragen: Welches wird Euer Hochzeitslied?! DANKE!



*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



sheila  am 02.10.2008

Re: Hochzeitstanz

Hallo Inessa

...wenn du schon von deinem Traumhochzeitstanz sprichst - meiner wäre dieser:

http://de.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0

(auch fast unmöglich nachzumachen, aber träumen darf man immer!) --
Nordliecht hat diesen Link vor einigen Monaten in einem anderen Forumsbereich eingefügt und ich war gleich hingerissen ..

Unser Hochzeitslied wird so was in der Richtung "Wind of Change" sein. Genau wissen wir es aber nicht. Die Band wird das Lied spielen, also besprechen wir uns noch mit ihnen.

Welches Lied wählt ihr?

Sheila



..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe......

Miär freuid üs uf e 8. Auguscht 2009



meitli  am 02.10.2008

Re: Hochzeitstanz

hihi, so cooool!

wir beliben wahrscheinlich schön klassisch beim walzer

wir haben noch nichts näheres entschieden, aber ich fände einen walzer zu filmmusik sehr schön, z.b. zur titelmelodie aus "legenden der leidenschaft". aber wir haben noch ein jahr zeit zum entscheiden, das ändert sich sicher wieder...
"unser" lied wäre falling von alicia keys, vielleicht liesse sich auch dazu was machen.

was ist denn euer lied, inessa?

grüessli, meitli



trulla09  am 02.10.2008

Re: Hochzeitstanz

hey, ihr...

also, die beide iilage hani au scho gseh, die sind de hammer!!
min schatz und ich sind beid kei walzer-type und drum hämmer dänkt, dass mir euse hochziitstanz eher chli rock'n'rollig zu eusem lied *sweet home alabama* möched...

mir sind im moment alli lieder, wo eus in sinn chömed, am uufschriebe (bruchsch ja für chile, torte aaschnide etc. imme chli musig...)

zu eusne favorites ghöred au november rain vo guns'n'roses, when a man loves a women vom stevie wonder und bed of roses vo bon jovi...

mal luege...

apropos lieder: mim schatz sini chlii cousine spielt für eus ide chile querflöte. weis öper guet stuck, wo mit de querflöte guet töned?

grüessli trulla



trulla09  am 03.10.2008

Re: Hochzeitstanz

also min favorit isch eidütig de:

http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU

das isch de hammer!

grüessli



claudia25  am 03.10.2008

Re: Hochzeitstanz

Hallo trulla09

Ja de findi au super...aber chli lang

weg eme lied für Pasnflöte....was ganz schön isch ich Kanon in D dur vo Pachelbel....finde das für de Izug mega

Lg
Claudia
mer hürotet am 11.7.2009



trulla09  am 03.10.2008

Re: Hochzeitstanz


das isch würkli en sehr gueti idee, claudia! das kenn ich, han aber kei plan gha, wie das heisst...
weisch, ich kenn na anderi gueti stück, han eifach kei ahnig wie die heissed...!

danke vill mal!



Nora  am 03.10.2008

Re: Hochzeitstanz

Merci Claudia25 für den super Tipp - habe grad kurz die Augen geschlossen und mir bildlich vorgestellt wie es ist zu diesem Stück in die Kirche einzuziehen - Gänsehaut pur & riesen Vorfreude

@trulla09 - geht mir genau gleich, ich kenne viele schöne klassische Stücke vom hören aber leider weiss ich bei den wenigsten den genauen Namen bzw. nur den Komponist.

Ich wünsche euch weiterhin viel Spass beim Organisieren!

Gruässli Nora




Wir freuen uns riesig auf den 8. August 2009



meitli  am 03.10.2008

Re: Hochzeitstanz

Hallo zäme

Au ja, dr Kanon vom Pachelbel isch perfekt zum i d Kirche ineloufe, wenn me nid dr Hochzitsmarsch möcht. Isch scho immer eis vo mine liebste klassische Stück gsi.
Wie alt isch denn die Panflötespilerin bzw. wie spilt si? Ds Intermezzo us Carmen (Bizet) isch o sehr schön *träum* , so als Zwüschestück. Isch allerdings rächt schwirig.

Mir wärde füre Iizug äuä gliich ufe Hochzitsmarsch zrügg cho, vilech näh mir dä vom Wagner, dä wird chli sältener gspilt als dä vom Mendelsson. Usserdäm hätt i gärn nachem Trauverspräche es Duett - da gitts so viu schöni Sache. Z.B. "I swear" (Erinnerige a d Teenie-Zitte), "Everything I do", oder "A whole New World". I gibe zue, bi grad chli ire kitschige Phase :-)

Grüessli,
Meitli



trulla09  am 03.10.2008

Re: Hochzeitstanz

sie isch öpe 16ni und chan, sovill ich weiss, ziemli guet spiele!

anschiinend cha sie na vill vo harry potter. han aber chli angscht, dass das dänn z schräg wird...
hmmm... isch na schwirig, han ihre gseit, sie sell mal d lehreri fröge, die hät sicher au na gueti idee...

also betreffend tanz: mir werded irgend so öpis abdreihts plane. das hämmer scho lang vor, s isch na luschtig, wennd gsehsch, dass das anderi scho id tat umgsetzt händ...
also, zu eus passt echt kei langwiilige walzer. das chan ja es gaudi werde! : )

grüessli



 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.