Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeitstanz
Hochzeitstanz
 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
Inessa

nicht registriert

am 06.10.2008

Re: Hochzeitstanz

Hallo ihr lieben - ja die andern sind auch witzig aber bei dirty dancing (ich liebs ja) fehlt mir so der spass-faktor und ein rocknroll fan bin ich nicht wirklich. ja da stellt ihr die rcihtige frage mit dem lied: das ist mein problem! "unser" lied (wenn wir denn so was haben..) ist Hey ya von Outkast aber ein romantisches? vielleicht angel von robbie williams aber ich kann den kerl nicht ausstehen .. ich hätte gern ein romantisches modernes lied was nicht diesem chart-gewimmel entstammt .. walzer ist leider gar nix für uns..

in der kirche möchte ich gern einen geiger haben der die lieder spielt, dieses pachelbel von euch kenne ich leider nicht. na mal sehen wie das alles klappt


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



trulla09  am 09.10.2008

Re: Hochzeitstanz

hey, inessa...

de pachebel findsch unter www.youtoube.ch unter pachelbel...
wennds ghörsch, kennsches sicher!

grüessli trulla



maramo  am 10.11.2008

Re: Hochzeitstanz

Hallo zäme

ich chum wider zrugg ufe erschte bihtrag. ich ha mim verlobte das filmli zeigt uf youtube und är findets genial. jetz möcht är so öpis ähnlichs mache.

ich weiss nonit so genau was ich dervo söll halte. für mich isch dr hochzytstanz immer öpis romantischs gsi.... klar wärs witzig und e eimaligi erinnerig....
was meinet ihr?

danke für euchi meinige.

e schönä obe
maramo

Editiert 10.11.08



Inessa

nicht registriert

am 11.11.2008

Re: Hochzeitstanz

nun ja der erste teil ist ja romantisch, maramo wir wolltens eigtl. auch machen aber ich traus uns nicht zu .. und wir wissen auch nicht welche lieder ..


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



cannella  am 12.11.2008

Re: Hochzeitstanz

Hey Mädels

Mier hend au echli öppis speziells für üse Hochziitstanz wellä, vorallem da mier doch scho länger tanzid. En Walzer isch ned in Frag cho, wär üs z langwilig gsii und drum hend mier üs für e Night-club-two-step entschiede. Isch ganz en romantische Tanz, wo aber no fascht niemmer kännt. Mier hend den mit üsere Tanzlehreri en chlini Choreo igstudiert zum Lied "Füür und Flamme" vo Aextra (üses Hochziits-Thema isch Füür und Flamme gsii).

Us Erfahrig sägg ich üch, dass es no guet isch, wemmer au vorhär dihei i de Stube chli zäme tanzt, am Abig sälber wird nämli alles andersch sii... Und sprichid mit de Band oder em DJ ganz genau ab, welläs Lied das iehr wend. Mier hend üsem DJ gseid, Füür und Flamme vo Aextra und er hed leider en unplugged Version debii gha. Mii Maa isch Schlagzüger und lost drum extrem uf e Tackt, chasch de binere unplugged Version!!! Das hed ne de leider chli zum Konzept us bracht und er hed es paar Schritt total vergässe...

Mier sind jetzt denn ganz gspannt uf üse DVD vom Fotigraf und hoffed, dass mer da druf überhaupt öppis gsehd, üsi Tafelmajore hend leider Bengalischi Chärzli anstatt Wundercherzli verwütscht und dementsprächend isch alles volle Rauch worde und mer hed nüme gseh....

Iehr gsend, es chunnd immer alles andersch *smile*! Mier hends aber trotzdem gnosse und es isch für üs s perfekte Hochziig gsii!

Es liebs Grüessli

Cannella


**********
08.08.08 Zivil
09.08.08 Kirchlich



juni  am 29.01.2009

Re: Hochzeitstanz

meinet ihr me mue umbedingt tanze am hochziit ? sind beidi voll nit faen vom tanze und chönds gar nit..........



fraztaz  am 31.01.2009

Re: Hochzeitstanz

do chunsch äuä nid drum umä. auso schlussentli müessed dir natürli nid. aber s'hochziitspaar tuet jo meischtens dr erscht tanz machä u wenn'd wetsch, dass d'lüt tanzid, de wärs viellicht nid schlecht. git chlei stimmig!

mir chö o nid würkli tanzä, tüend üs jetzt aber umä kurs, zum wenigstens chlei d'grundreglä z'verstah. s'mües ja nid gad dr hochziitswauzer sii. das mached mir o nid (si no am lied suechä)

Am 05.09.09 isch es sowiet!



juni  am 31.01.2009

Re: Hochzeitstanz

en kurs machet mir glaub nit.. tanzet eifach irgendwie chli umenand..



Piglet  am 31.01.2009

Re: Hochzeitstanz

Hallo ihr lieben

Wir tanzen für unser Leben gerne. Allerdings werden wir sicher sehr nervös sein, wenn alle uns zuschauen... wer bis jetzt noch nie getanzt hat, dem kann ichs nur empfehen! Mein Zukünftiger hat sich auch lange geweigert einen Tanzkurs zu besuchen. Bis wir dann einen geschenkt bekommen haben. Jetzt liebt er es genauso wie ich!
Wir würde am liebsten einen Jive aufs Parkett legen. Allerdings bezweifle ich ob das gut kommt im Hochzeitskleid
Walzer mag ich auch nicht so, aber eine Rumba finde ich ganz schön und romantisch (Duett von Robbie Williams und Nicole Kidman: Something stupid), ist auch viel langsamer als ein Wiener Walzer. Mal gucken, vielleicht müssen wir dann nochmal in einen Repetitionskurs...
Und alle die nicht so gerne tanzen. Lasst es doch sein oder machts wie früher: Arme um den Hals und ein bisschen im Takt wiegen!
Grüessli
Piglet



monikaroland  am 31.01.2009

Re: Hochzeitstanz

Hoi zäme

mier tanze o firs läbe gärn. d zischtig abe isch ise tanzabe.

üse song isch en rumba. drum wärde mier sehrwarschinlich en rumba tanze oder eventuell en englisch walzer.

@piglet: jive liebe ich auch, aber ob das mit dem brautkleid geht... naja ein versuch ist es sicherlich allemal wert :-)

Mier hirate am 16. Mai 2009



 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.