Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeitstanz
Hochzeitstanz
 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
Manuela24

nicht registriert

am 01.02.2009

Re: Hochzeitstanz

Hoi zämme

Mir werdet im März en Tanzkurs belege. Drucket üs d'Duume, dass mir denn zumindest so guet tanze chönet, dass mir üs nöd schäme müend. Mir chönet ebe leider überhaupt nöd tanze.

Lg, Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)



fraztaz  am 02.02.2009

Re: Hochzeitstanz

@manuela: i glaube da isch nid so schlimm. d'hauptsach isch, das es euch gfaut u da chamä ja o chlei umäblödelä zum stimmig machä. oder ebä wie d'piglet xeit hät eifach ä schliicher.

i weiss drum o nid ob das so churzfristig mit me tanzkurs öppis bringt. mir gö jetzt gliich mau go luegä u üsi trauzügä chämäd gad o mit. isch sicher scho mau eifach luschtig.

@die wo scho chöi tanzä: mir hei denkt, das mir eher ä disco-fox-kurs machä. mir wei o nid unbedingt ä walzer tanzä. s'git ja da verschiedeni kürs. wa isch da am beschtä? hochziitstanzkurs / grundkurs (7 verschiedeni tänz i 7 kürs) / disco-fox)

mir glaubed eifach, das me de gar nüt recht kapiert, wenn me so viu verschiedeni tänz i so churzer ziit macht. wer hät da erfahrig?

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Piglet  am 02.02.2009

Re: Hochzeitstanz

Hallo fraztaz

Erstmal: super wagt ihr euch ans Tanzen, ihr werdet sehen, es macht Spass!

Kommt halt ein wenig drauf an. Wollt ihr nur für die Hochzeit etwas lernen oder eher etwas nachhaltiges, dass ihr später auch noch brauchen könnt?

Generell ist es so, dass man am Anfang mal die Grundschritte der verschiedenen Tänze lernt und dann langsam Figur um Figur dazu. Je mehr Figuren man kennt, desto abwechslungsreicher wird das Ganze natürlich.
Am Anfang ist es schon viel auf einmal und man vergisst auch Einiges wieder. Repetition ist das Zauberwort!
Da wir selber keinen Hochzeitstanzkurs besucht haben, habe ich keinen Vergleich zu einem "normalen" Kurs. Ich denke aber, dass der normale Grundkurs vielleicht etwas weniger eine "Schnellbleiche" ist, als das andere.

Mit Disco-Fox kann man nicht falsch liegen. Der passt zu vielem und ist nicht schwer zum lernen und ein bisschen peppig. Ihr könntet ruhig so etwas als Hochzeitstanz nehmen, wenn ihr nicht so Walzer-Fans seit!

Viel Spass!
Piglet



Kaz  am 02.02.2009

Re: Hochzeitstanz

Ich habe soeben eure Beiträge durchgelesen... (die Chorografien sind ja cool!!)

Muss man das Lied um den Eröffnungstanz selbst aussuchen?? Ich dachte dies übernehmen unsere Trauzeugen oder der DJ... ??? Das mit dem Gemeinsahmen lied ist noch schwierig... haben keins (glaub) und vorallem überhaubt nicht der Gleiche Musikgesmack!!

Ich konnte nach langem hin und her mein Verloter auch zu einem Tanzkurs überreden. Danch hat er noch zwei weitere Freiwillig besucht. Nun genügts aber doch. Laut seiner Aussage, machen wir eine Sommerpause , bin ja gespannt ob es im Herbst wieder weiter geht!?

Ich wollte keine Hochzeitstanzkurs besuchen... Ich wollte nicht nur 2 h Tanzen gehen. Nun haben wir 3 Grundkurse besucht. Denke sind sehr zufrieden. Man kann alles etwas und merkt dann auch elche Tänze spass machen oder eben nicht.

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



fraztaz  am 03.02.2009

Re: Hochzeitstanz

Hallo Piglet

Merci für ä tipp! I ha geschter mit üsäm trouzügäpärli abgmacht, das mir jetzt definitiv än disco-fox-kurs bsueched. i denkä u das da dä tanz isch wo me am meischtä näher no cha bruchä u o so mau cha go tanzä. mir chö ja immer no angeri kürs nachäholä, wenn's üs de gfaut

mer werde o eher i diä richtig mit hochziitstanz ga. s'peppige passt drum scho eher zu üs, obwohl ä walzer o ganz schön cha usxee.

hallo kaz

z'lied sötted dir scho seuber usläsä wo ihr tanzed denki. dir findet sicher no äs lied wo euch zämä gfaut. s'gitt ja soooo viu verschiedeni musig!

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Yvo

nicht registriert

am 03.02.2009

Re: Hochzeitstanz

Hallo zusammen
Ich möchte bezüglich Hochzeitstanz auch gerne eine Antwort senden.

Gegenüber früheren Zeiten hat der Wienerwalzer oder dern Englischwalzer als Hochzeitstanz an Tradition verloren, obwohl beide noch als Klassiker und als die idealen Hochzeitstänze gelten. Aber ich habe unzählige Hochzeiten erlebt, an denen das Hochzeitspaar einfach einen schönen Slow getanzt hat. Das hat den Vorteil, dass man bei diesem Eröffnungstanz gleich alle Gäste um die Tanzfläche gruppieren kann (bspw. mit einer Kerze in der Hand). Beim zweiten Tanz können dann gleich alle mitmachen, da sie sich ja eh bereits bei der Tanzfläche befinden. Das hat bisher eigentlich immer sehr gut geklappt. Es ist auch für das Hochzeitspaar angenehmer, weil es dann eine romantische Atmosphäre vermittelt. Und die Gäste schauen dann auch nicht einfach von ihren Sitzplätzen dem Hochzeitspaar beim Tanzen zu, sondern befinden sich nahe beim Hochzeitspaar. Dies erleichtert oftmals das Eröffnen des Tanzes für das Hochzeitspaar.



filu  am 20.04.2009

Re: Hochzeitstanz

hoi zäme!

ich würd au mega gern so en tanz mache wie uf eim vo dene you toube filme! die sind mega!!

wahrschinli müessti das aber mitem fründ inere tanzschuel go üebe oder?

weiss öppe e gueti tanzschuel im zh oberland?

grüessli filu



aengeli  am 20.04.2009

Re: Hochzeitstanz

I fänd so öppis ou mega cool, aber da muesch vorher no so viel uebe und när würde mr wahrschinlech de so närvos wärde am Hochzyt, dass mrs gar nüm chönte...

Mir freue üs uf üses Hochzyt am 3. Juli 2009



filu  am 20.04.2009

Re: Hochzeitstanz

ja irgendwelchi sache laufed wahrschinli immer chli schief. aber bi somene tanz würdetses wahrschinli nödmal merke wenn mer improvisiert.



Frangipani  am 21.04.2009

Re: Hochzeitstanz

Die wo en Walzer nämed als Eröffnigstanz, was nämed ihr für eine?? Mir sind ebe grad s erst mal im Hochziitstanzkurs gsi und beschäftiged eus drum grad chli mit dem Thema ..Aber leider känned mir ja eigetli die klassisch Musik nöd so guet, drum sind mir grad chli hilflos..! ..Ich hoffe eifach, dass mir eus dänn vor luter Nervosität nöd uf d Füess stönd oder usem Takt gheied bim Tanze am Hochziit... ui ui ui!



 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.