Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Kath. Kirche im Aargau
Kath. Kirche im Aargau
 1 2 3
Sunshine78

nicht registriert

am 29.08.2008

Re: Kath. Kirche im Aargau

Hallo Kaz

Ich glaube ich han mech ned agmeldet, aber bin ned lang ufem forum gsi, gang nur amigs zwüschedure go luege.

Jo findes irgendwie no wichtig, dass mer zu de chile wo mer hürotet en gwüssi verbindig het. Ich meine mer söll jo ned nur i de chile hürote, dass es schön und traumhaft isch, es söll jo au no en anderi bedütig ha und drum isch es umso schöner, wenn mer inere chile hürotet, wo mer kennt und ebe en verbindig dezue het.

Mer händ bedie schöni Chilene usgsuecht, also wie gseit, Mellingen het mer sehr guet gfalle, vorallem chasch dörte schön lang inelaufe und alli dörfet dech denne i dim Chleid bewundere

Wirsch du mit dim Freund inelaufe oder wartet er am altar? Ich finds immer sehr schön, wenn de Maa am Altar vorne wartet und Braut alleige oder mitem Vater inelauft!

Grüesslli und bis gli
Sunny



Kaz  am 14.09.2008

Re: Kath. Kirche im Aargau

Hallo Sunshine78

Ben idä Ferien gsi...
Fende das Forum en gueti Sach und grad wemmer scho ghürate esch, chamer no gueti tips gä, däne wo no döfed...
Ja das stemmt, esch scho wechtig dass mer en Bezug het zo dä Chele, ich hät zo de Wohlenschwiler en ängere Bezung, aber gfalle muess dChele jo beidne und Mellingen het eifach dä mettelgang was halt zum inelaufe mega esch, was dWohlenschwiler ned het!

Ich wot met mim Papi id Chele inelaufe. Das heiss das au min Verlobt scho derfore wartet, aber ich han au scho gseh, dass zerst dä Verlobt met sim Mami inelauft, und dä Bruut met em Bruutvater und dä Trauzüüge... aber weiss nonig öb ich em das met sim Mami chan schmackhaft mache... Luege mer mol, han do nonig zvell dröber nachedänkt! Wie händ er das gmacht??

Liebs Grüessl Kaz
Wir Heiraten am 09.05.09



Sunshine78

nicht registriert

am 15.09.2008

Re: Kath. Kirche im Aargau

Hallo Kaz

Ou schön, hesch no ferie gha.. ich han au scho wieder nötig, vor luter vorbereitige... :-)

Also mer sind jo nonig verhürotet, händs jo nöchst johr vor und es wird eso sii, dass min zuekünftigi Maa am Altar vorne uf mech wartet und ich dänke er wird dörte mit sim mami und em Trauzüge stoh.

Ich wird denne eifach mit mim Papi inelaufe und vornedra evtl. Bluememeitli. :-)

Viel spass bem witer vorbereite und bis bald, falls mer gegesitig tips und rotschläg bruchet.

Grüessli
Sunny



Kaz  am 15.09.2008

Re: Kath. Kirche im Aargau

Hallo Sunshine

Ah so... wenn Hürated er dänn?
Ich han grad soebe Standesamt Reserviert! Jetzt gellts ergendwie ernst Han eifach mal welle froge wie vell vorher mer das chan Reserviere... und schwups!

Vermuetlich bruuche mer dänn schonochli understözig! Ich fends au en coole Uustusch. Känne vo mim Umfäld schösch niemmert wo grad Hürated!
Grüessli Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



Sunshine78

nicht registriert

am 17.09.2008

Re: Kath. Kirche im Aargau

Hallo Kaz

Ich han der vor es paar Täg es Mail gschrebe.. aber da du ned geantwortet hesch, gang ich devo us, du hesch es ned becho.

Wie laufets vorbereitige?!

Ich han en neues Thema in Forum to, das isch im moment mini Sorg. Siehe unter "Mühe Entscheidung zu treffen! Location.

Grüessli
Sunny



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.